Et vakkert skue.

Vaksinepress og koronapass er ikke kjærlighet!!

I går tilbragte jeg flere timer i Oslo. Jeg har skrevet om dette her i bloggen, at jeg skulle til Oslo, og at jeg var i Oslo på «World Wide Rally For Freedom», en demonstrasjon som foregikk over hele verden mot diktaturet vi lever under.

Noe som har kommet opp jevnt i det siste blant stemmer jeg hører, og som en av de som holdt appell i går ytret høylydt, dette med demokrati. Folk snakker mye om at vi lever i et demokrati. Det at folk sier det viser hvilken boble folk lever inni. På hvilken måte lever vi i et demokrati, hvor er demokratiet?

Demokrati, også kalt folkestyre, er en styreform der folket, forstått som landets voksne innbyggere, velger representanter som utformer lovene og tar viktige politiske beslutninger. I et demokrati kan innbyggerne også selv delta i utformingen av de politiske vedtakene. Mer generelt betyr demokrati at innbyggerne deltar aktivt i viktige politiske beslutningsprosesser og har like rettigheter til å delta.

Altså, disse folkevalgte som skal representere folket er jo en elite av korrupte søppelfolk som på ingen måte er folkevalgte. Vi har en statsminister som har drevet med snusk i politikkens verden i flere tiår. Han var en del av prosessen da Gro Harlem Brundtland skrev Norge bakveien inn i EU gjennom EØS. Mot folkets vilje. Folk sier vi ikke er i EU. Jo, Norge ER i EU. Det står på et papir at Norge IKKE er i EU. Altså, det krever ikke mye å skrive en løgn på et papir.

Josef Goebbles var beryktet for sine retoriske evner, sin fanatisme og brennende antisemittisme. Han har blitt tillagt sitatet om at «hvis en løgn blir repetert ofte nok, blir den til slutt en sannhet». Og det er noe i det sitatet, for det er slik politikk bedrives. Men går man inn i det, så er fremdeles den sannheten en LØGN. På samme måte som demokratiet vårt. Gro Harlem Brundtland ble valgt til statsminister i Norge i tre perioder. Haha.. det er LØGN!! Gro Harlem Brundtland ble ikke valgt av folket en eneste gang, hun KUPPET Norge tre ganger. Av tre perioder som statsminister så ble hun ikke valgt en eneste gang. Gro Harlem Brundtland står oppført som «landsmoderen» på Wikipedia. Det er også LØGN, for hun er «landsmorderen», én bokstav ble med vilje utelatt. Les om Synnøve Fjellbakk Taftø. Vet dere hvem det er? Vår nåværende statsminister kan fortelle litt om henne, hvis han hadde vært en ærlig og redelig mann. Og der er vi tilbake til demokratiet igjen. Hvordan kan en mann som bare har 18% av landets stemmer i ryggen være en folkevalgt statsminister? Med kjøpte og betalte stemmer. Hvis ingen i Norge stemmer ved et stortingsvalg så vil Arbeiderpartiet vinne valget, for de har kjøpt Fagforeningen, LO, Posten et cetera. Folkevalgt? Demokrati? Kjøss meg midt i kaviarstjerna!!

Det er ingen politikere på Norges storting som representerer et demokrati. Det nærmeste en kommer er Fremskrittspartiet og enkelte av representantene der. Men det er jo flere ting som stopper dette partiet fra å innta førersetet. Sylvi Listhaug er i dag leder for dette partiet. Hun trampet hardt i gulvet, og hun smelte med dører. En tid snakket alle om Sylvi Listhaug, fordi hun snakket rett fra levra. Men så ble hun instruert av daværende leder i partiet, Siv Jensen, om å uttale seg dårlig om egne velgere, de nasjonalkonservative, hun omtalte dem/oss som nasjonalsosialister, og når en stempler egne velgere som nazister, da har man driti på draget. Veldig synd dette, for Sylvi Listhaug er nasjonalkonservativ selv. Det er ironien i det.

En annen ting som gjør at et parti som Fremskrittspartiet ikke når opp er at media knuser dem. Det de måtte finne av grums og elendighet om en som representerer Fremskrittspartiet, det blir skrevet om, med en vinkling som ingen glemmer. Joda, media tar for seg enhver politiker som driter seg ut, for er det noe vi vet så er det at mennesker driter seg ut. Jeg har gjort det mange ganger, gått rett på trynet i min egen møkk. Men media er sosialister, nasjonalsosialister mot sitt eget folk, sosialister som følger opp sitatet til Josef Goebbles, de gjentar løgnene mange nok ganger, og folk biter på! Jeg kjenner flere, og ser hver dag på sosiale media at folk henter meningene sine fra eksempelvis NRK, VG og Dagbladet. Media er disse «etc» som jeg nevnte lengre opp. Sosialister som står på lønningslisten til disse «folkevalgte». De klør hverandres rygg. Snakker om suppe. Smørje!

Det er på samme måte at de som virkelig skulle vært folkevalgt aldri blir det. Det politiske systemet er gjennomsyret nå. Småpartiene som faktisk representerer folkesjela og de virkelige holdningene folket har, de blir ikke tatt i betraktning. Media tar ikke disse partiene med på valgomatene sine. For det er storpartiene og media som styrer, og vi vet jo hvem dem er.

Akkurat nå sitter vel vår statsminister Jonas Gahr-Støre sammen med utenriksminister Anniken Huitsfeldt og drikker Raki med Taliban!!

Demonstrasjonen i går, jeg var der fra før appellene begynte. Om noen media omtaler dette, så skriver de at der var et par hundre mennesker. Jeg lover, der var langt flere. Det fyltes på med mennesker hele tiden, stadig var der flere som sluttet seg til. Folk ga hverandre klemmer. Viste hverandre omtanke og kjærlighet. Folk holdt rundt hverandre og gråt.

Statsministeren sa i et intervju for ikke lenge siden at i Norge er det stor tillit myndighetene, det er ikke demonstrasjoner som dette her. Jo det er det, vi dekket HELE Karl Johan, og uansett hvor lite det omtales i media, uansett hvor mye ministrene og representantene på stortinget sier at vi ikke eksisterer, så dekket vi hele forbanna Karl Johan med kjærlighet og brennende fakler.

Vi er det ekte demokratiet, vi er beviset på hvor korrupt meda og myndigheter er. For jeg eksisterer, jeg er kjøtt og blod, jeg lever og har et hjerte. Og sammen med alle disse andre menneskene som har innsett dette jeg skriver her, gikk jeg med hodet hevet for å tydeliggjøre min mening om vaksinepress, koronapass og diktaturet. Vi kjemper for dere som sitter hjemme og glaner i egen fordummelse, det er vi som tar dugnaden. Den virkelige dugnaden. For noen må gjøre dette, noen må «ta en for laget» i dagens Norge, vårt fascistiske nazistiske talibananerkjennende sosialistiske diktatur.

De flotteste og beste menneskene i Norge gikk på Karl Johan i går. Vær stolte, det var et vakkert skue!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronapass #worldwiderallyforfreedom #demokrati #diktatur #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🌹🇳🇴🇳🇴🇳🇴

      Eg er så enig med deg i alt dette at eg får ikke sagt det 🌹🌹 Selv om eg får vondt i hjertet av å lese 😢

      Eg vet godt hva som skjedde i flere av tingene du tar opp her,husker veldig godt SVIKET til den såkalte «landsmoderen».
      Det er litt sånn no også,når de hjernevaskede,indoktrinerte begynner å fatte så er det alt for seint 😡

      Men,politikken er en ting,det reint medmenneskelige er noe annet,selv om eg mener at det burde være to sider om samme sak 🤦🏼Hva er det de tenker på når de inviterer verdens fremste undertrykkere og terrorister på kosebesøk,har de ingen forståelse for hva signal det sender ut til veteraner (mange med livslange traumer),de falne og alle de pårørende.Våre veteraner har aldri blitt anerkjent,men glemt – nå spytter man på dem i tillegg.😡😡
      Eg har ikke flere ord,rett og slett 😡😡🇳🇴 Bortsett fra at eg skjemmes skikkelig av å være norsk i disse dager 😡

      Hilsen synskepeggy.

    2. Jeg er helt enig i at dette med vaksinepress, koronapass og diktatur er helt feil, det er ikke sånn vi mennesker skal behandles. Vi er egne mennesker med helt egne ønsker og vi har all rett til å følge nettopp det, våre ønsker! Det blir jo gjort, men at det i andres øyne skal være HELT feil og føres til press er syke greier! Det er sykt at media skal nedskalere oppmøte på slike ting noe de sikkert kommer til å gjøre, men den som vet den vet.

      Jeg liker at du virkelig står opp for det du mener, at du snakker høyt om det og at du er med på slikt! 💪

      Stå på, jeg heier på deg

          1. Skjønner du… og som du ser, der var ikke bare 20 eller 200 mennesker.. og attpåtil var det parader i Bergen, Trondheim, Tromsø, Stavanger, Kristiansand osv.. de later som vi ikke eksisterer, og kaller det demokrati..

            1. Har ikke sett noe i media om demonstrasjonen eg heller,men i ett 30 sek.innslag på TV2 nyhetene i går kveld blei det såvidt nevnt noe 🧐
              Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg