INGEN BLYANT FAKTISK!

I formiddag var jeg innom sentrum en tur med klær. Dere som har vært innom her litt har kanskje fått med dere at jeg har lagt ut klær for salg på VareHuset, og hvorfor. Så i dag var jeg altså med flere plagg å henge på stativet mitt der. Så får vi se da, men helt ærlig så begynner jeg miste troen på akkurat det prosjektet. Når jeg er innom så har de ikke betalende kunder som interesserer seg for klær. Det er vel mer interesse der for musikk og instrumenter har jeg inntrykk av. Men men, jeg har leid stativet for en måned, nå har det gått en uke.

Straks etter jeg hadde vært på VareHuset så var det hjem igjen. Situasjonen med Ella gjør at vi kan ikke la jentene være mye alene hjemme. Så i dag var det greit å ha kommet hjem før snuppen min drar på jobb. Så får vi gjøre vårt beste for at det stort sett alltid er noen sammen med jentene inntil situasjonen bedrer seg, om man kan si det på den måten.

Vel hjemme tenkte jeg å fortsette på dette hjemmeprosjektet. Jeg malte grunning på lerreter i går, og i dag tenkte jeg å dra frem tegneark og lage skisser til de små oljemaleriene som er bestilt av noen kule sjeler der ute. Jeg har liksom ideene i hodet, og skulle få dem ned på ark. Jeg fant tegneark, massevis, men ikke en eneste gråblyant. Jeg har sett oppå, inni, under og overalt! Er det mulig faktisk?? Et hjem uten gråblyant?? Har jeg aldri hørt om før..

Muligens noen her som ikke har fått med seg hva jeg skriver om her nå, hva dette handler om, men det er en utfordring til dere der ute, dere lesere, medbloggere, og dere som bare er innom nå og da.. noen har kastet seg på, det liker jeg, men det er plass til flere!

Vil dere være med? Klikk inn her så skjønner dere hva det handler om: «Dette kommer dere til å like!»

Nå skal jeg gå en liten tur med jentene, så får jeg fortsette prosjektet i morgen. I morgen er dagen, tannlege. Jeg gruer meg, ikke til selve tannlegearbeidet, men til regningen, det å stå der å ikke kunne betale, be om en faktura. Men det ordner seg..

Etter tannlegebesøket skal jeg gå en runde og finne noen gråblyanter å få kjøpt, haha.. så får jeg fortsette med prosjektet, og håpe flere kaster seg på utfordringen og gjør dette litt mer spennende og gøy for meg.

Ha en fortsatt fin kveld! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #tannlege #bunnytrash #bunny

10 kommentarer

Siste innlegg