Livet med hund – stingene er tatt! Prøver ikke tenke så mye på morgendagen, haha..

Ella på bussen.

I dag er det 11 dager siden Ella ble operert. Barbert et stort område på siden av ansiktet hennes. Fjernet en stor klump som kom like plutselig som en øyenstikker rundt hushjørnet. Sydd mange sting nesten fra munn til øre. Så ut som hun kom rett fra krigen da jeg hentet henne. De fant ikke ut hva denne klumpen var, og den ble sendt til patolog i Tyskland.

Vi har fulgt med operasjonssåret, og for oss har det sett ut til å ha grodd fint. Hun har hatt skjerm på seg hele tiden for at hun ikke skulle klø seg hvor hun er operert og ødelegge stingene. Jeg skjønner det klør veldig når det gror, og hun liker jo godt å klø seg akkurat der selv uten operasjonssår. Så dette er jo et utsatt sted, rett og slett.

Etter 10-12 dager skulle stingene tas, og som nevnt har det i dag gått 11 dager. Vi dro til veterinæren og hun tok stingene. Ser veldig bra ut fikk vi bekreftet. Men det var liksom det. Vi håpet jo at hun skulle få slippe gå med denne skjermen mer, men den må hun altså tolerere 5-6 dager til. Og svarene på hva denne kulen var, hva vi egentlig har fått operert bort på vesle jenta vår, har enda ikke blitt avklart.

Ariel venter på mammaen sin. Ella og Ariel er mor og datter.

Ella er superflink, superskjønn jente. Satser på at alt ordner seg. Gleder oss til å la henne få slippe skjermen og at det kan få gro pels der hun er barbert og sydd. Deilig å være hjemme igjen, begynner å bli skikkelig kaldt utendørs nok en gang. Ekstra kaldt når en må vente på forsinkede busser i alle retninger. Fin flyt i trafikken, men bussene er forsinket åkke som.

Nå ligger begge jentene på fanget og magen min her på sofaen. Varmer oss på hverandre etter denne kjølige opplevelsen. I morgen er det min tur, da er det jeg som skal «til pers», jeg skal til tannlegen. Det jeg vil tro er den største fyllingen jeg hadde i tennene ramlet plutselig ut forleden dag, så der må det fikses og settes inn ny fylling. Når en da først er hos tannlege, så må en jo bare gjennomføre tannrens og det som hører med også.

Så var det buss hjem igjen.

Februar ser ut til å bli en fattig måned, glad jeg har kredittkort, haha.. men uansett, jeg verdsetter så utrolig mye å ha min lille familie. Den beste lille familien.

Ja til livet og kjærligheten 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hund #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. Godt stingene er borte og ting ser bra ut. De kragene er en utfordring gitt. Får jo vondt av dem og da. Håper svar blir gode 🥰 Hva gjør vi ikke for disse pelsdottene våre?🙂
      vår eldste hadde spist små steiner igår. Heldigvis kastet hun dem opp, selvsagt på min side av sengen 😅
      Håper dere får en fin dag i snøen 🥰Klemmer fra solen 🙂

    2. Stakkars fine vofsen🥰 Håper alt ordner seg til det beste for Ella og har snart glade dager uten krage. Vi kaller hunden vår for verdens beste lykkepille ❤️Kos deg med pelsklingene dine🥰

    3. Håper at det gr fint med Ella, kanskje det “bare” er en fettkul…satser på positivt svar i allefall 🙂
      Her er det full snøstorm igjen og resten av dagen skal nytes inne 🙂

      Kos dere!
      Klem Vibbe 😀

      1. Håper også på noe sånt, men jeg tenker at om det var fettkul ville de nok funnet det ut med en gang. Ja vi satser på et positivt svar og håper det ble med den kulen. Nyt snøstormen, klem klem 🥰🐰

      1. Nei, tok stingene onsdag. Fredag var det revnet et stykke på 2,5 cm som spriket. Da var det rett på klinikken igjen. De ville ikke sy. Fikk salve. Ikke hyggelig, ser ikke fint ut. Nå har hun skjerm igjen 💔

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg