Har kjøpt gaver til dere!!

Til Bunnys Julekalender 😜

I går var minstejenta vår, Ariel, og jeg ute og ruslet i «goværet» i fire timer cirka. Det var da vi var bortom og tok bilde av DETTE bygget som jeg synes er så flott!!

Anyways, det var ikke alt vi gjorde, vi var også blant annet bortom det nye bakeriet på Strømsø Torg her i Drammen, altså Backstube Globus, og fikk oss en liten godbit. Hehe.. Vi var i tillegg på andre siden av elva, der fikk vi ordnet 10 julegaver til dere som vil være med på Bunnys julekalender her på bloggen i år. Så da er prosjektet i gang for å stelle i stand julekalender også i år. Og jeg gleder meg!

Hver dag fom 1 desember tom 24 desember blir det «luker» som skal åpnes her på bloggen, og minimum 24 gaver vil bli sendt. Disse 10 gavene vi ordnet i går er søte små, men de kan også være nyttige. Jeg tenker de skal bringe lykke og glede med seg i jula, så hiv dere med å bli med på Bunnys Julekalender i år. Alle kan bli med!! Snakker om lykke, det vil selvsagt bli noen flaxlodd i år også, og andre morsomheter.

Er dere med? 😜

Nå har snuppen min og jeg spist pizza som vi hadde bestilt fra sånn utenlandsk jalla-gatekjøkken her på Fjell. Her om dagen lå det slengt haugevis av reklame for den sjappa utenfor utgangene til alle som bor her oppe. Det må ha kostet en del, og de skulle spart seg utgiften. Uansett, stor pizza, «Mix» heter den, med kylling, biff, pepperoni, ost, løk, paprika, tomat og pizzasaus, 210 kroner. Ikke verst?? Haha..

Pizzaen vi fikk hadde riktignok kylling, biff, pepperoni, ost og paprika, haugevis av paprika faktisk, løken var rødløk, det hele var dynket i hermetisk champignon, og det var motherfuckings MAIS, og pizzasausen var utvannet puré og der var ikke tomat. Det hele ujevnt strødd på en melete bunn. Så har vi prøvd det, terningkast to. Ikke kjøp pizza på Fjell i Drammen *ler*. Aldri mer!

Planen i kveld var egentlig middag hos en kamerat med afterparty. Det måtte vi stå over for å være hjemme med Ella. Les om Ella, HER, HER og HER. Så da blir snuppen min og jeg hjemme. Men vi skal fortsette å kose oss likevel. For vi har musikk og levende lyd på balkongen, spekemat, potetgull og chillidip. Vi har kuttet, rørt og dandert, hehe.. Så blir det drinker og shots der under varmelampa. Om noen andre dukker opp vet vi ikke, det viktigste at vi koser oss. Elsker min lille familie. Nå skal jeg hoppe i dusjen og stelle meg før vi inntar balkongen 😜

Prekas etterhvert, happy lørdag alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#familie #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Så gøy at du sal ha julekalender på bloggen, og jeg tenker nok jeg henger meg på der jeg 😉
      Dårlig pizza er ikke gøy, og personlig kan jeg ikke fordra mais, reker og ananas på. Syntes ikke det hører hjemme der. Godt å høre at alt gikk bra med Ella ❤️ Husker hvor bekymret når begge jentene mine ble operert, samtidig, da de var 1 år og hvor engstelig jeg var. Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🤗

      1. Egentlig kun kebab og taco jeg aksepterer mais, har ikke noe imot ananas eller reker, men reker hører til sjømatpizza, men da skal det være blåskjell, skalldyr og denslags, IKKE ansjos eller tunfisk (blææææ). Angsten begynner gi seg nå, men gruer meg til at vi senere i dag skal ta vekk klistrelsppen og se på arret om alt står bra til der. Fin fin søndag til deg 🥰

      1. Jeg har bare begynt med kalendergaver, grubler og grubler på hvordan jeg skal få til kalenderen, så jeg er vel like spent, om ikke mer spent enn du er 😂

              1. Joda, men de må være bevisste på at de er deltakere. I fjor trakk jeg utfra blogglisten, og da ble det jo noen som ikke engang gadd å svare meg når jeg sendte de beskjed om at de hadde vunnet, Kjerringtanker ville ikke ha lodd fra meg, noen gjorde narr av meg og opplegget. Så denne gangen blir det litt sånn at de som melder interesse for å være med, er med 😜

                    1. Jeg har bare erfaring med pakkekalendere til døtrene mine 😂 De syntes etter hvert at jeg var lite kreativ, og da overlot jeg til dem å kjøpe kalendergaver til hverandre. Sparte meg masse energi også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg