Mine første dråper – dråpejakt!

Det er vel Margrethe (Utifriluft) som er mest kjent for disse dråpene her i bloggverdenen. Jeg har lagt merke til at stadig flere prøver seg og har fanget opp noen flotte dråper. Selv har jeg vært ute og gått tur i skogen i dag. På returen så dryppet det mye et sted og jeg kom til å tenke på disse dråpene. Så hvorfor ikke forsøke? Det er egentlig ikke bare bare, hehe.. plutselig var jeg på dråpejakt. Interessant opplevelse egentlig. Med ett forsvant omverdenen, og når en «våknet» til og landet på planeten Jorden igjen så hadde plutselig masse tid gått. Da var det bare å få opp tempoet litt og komme seg hjem. Jentene er alene.. stakkars gullene, savnet far dem da 🥰

Over her ser dere min første godkjente dråpe for bloggen. Det ble gjort noen forsøk før denne, men jeg er for treg å knipse, haha.. jeg ville ha dråpen størst mulig først, og plutselig var den borte, hehe..

Så ble det slik at jeg kunne jo ikke bare publisere en enkelt dråpe, jeg måtte ha minst tre, så her har dere nummer to og tre..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#dråpe #dråpejakt #tur #natur # #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Naturen er fantastisk om man tar seg tid til å se seg om. For sent på året til å få flotte bilder av iskrystaller, men snart kan du jakte dugg i spindelnett, ta bilder og legge ut. I mellomtiden får du fortsette jakten på dråper.

      1. Haha.. ja vi får se. Jeg koser meg veldig når jeg først har kommet meg ut i naturen, men dette med bilder glemmer jeg fort. Men jeg prøver..

    2. Trippel-WOW altså! Disse var helt supre! Liker aller best det nederste – helt blinkskudd! Så hekta blir jo jeg også, det er såå moro! Takk for link og gode ord! Klem 🙂

      1. Takk takk, ekstra hyggelig når det kommer fra dråpedronninga, måtte jo linke til hvor inspirasjonen kom fra, synes jeg bare er rett og rimelig 😜 klem klem 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg