Oppdatert kunstgalleri!

Som noen av dere kanskje har fått med dere så selger jeg oljemaleriene mine som jeg malte perioden 2017-2019 på et atelier her i byen. Noen av bildene ble hengt på utstilling og jeg fikk salg på dem, men jeg ville ikke selge den gang. Nå er det dags, jeg trenger pengene til å dekke tann- øre- og øyelege. Noen av bildene er nå solgt, men en del igjen, og det er et stykke igjen til å kunne dekke hva jeg må betale for akutte helseutfordringer. Legg gjerne inn bud, jeg sliter litt med å fastsette priser selv, så her har det gått litt på hva dere er villige til å gi for det/de eventuelle bilder. De er plassert etter år de er laget. Om dere ønsker vite mer om historiene bak, størrelser og sånn, så er det bare å klikke på årstallene så kommer dere til tidligere innlegg hvor disse opplysningene står.

(Dette innlegget blir oppdatert ved evt nye salg, når maleriene er sendt etc)

 

link 👉🏽 2017 👈🏽 link

Betta Splendens grønn

 

Betta Splendens rød

 

Betta Splendens gul

 

Betta Splendens blå

 

Ariel og Ella (Solgt og levert)

 

link 👉🏽 2018 👈🏽 link

Fargerike mops (Solgt og klar til levering)

 

Vasen

 

Huset

 

Trappen (Solgt og mottatt av kjøper)

 

Nakendans forfra

 

Nakendans sammen

 

Nakendans bakfra

 

Pride-pingviner (Solgt og mottatt av kjøper)

 

link 👉🏽 2019 👈🏽 link

Trollet

 

Tvillingene

 

Kjærlighet, religion, legning og kjønn

 

Uglene (Solgt og levert)

 

Løven (Solgt og mottatt av kjøper)

 

Pingvin-kjærester

 

Pingvin-familie (Solgt og sendt)

 

Og det var det!

 

Her for tiden skjer det så mye som drar hodet mitt i alle retninger. Det er merkelig hvordan det er at når det først skjer noe kjipt, så kommer det alltid mer. Nå trenger jeg frisk luft, og jeg benytte så anledningen til å dra ut å kjøpe litt maling og ordne noe greier med posten slik at dere kan få maleriene deres snarest mulig. Tusen takk alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #prosjekttannlegeregning #kjøp #salg #bunnytrash #bunny

10 kommentarer

Siste innlegg