5 kjappe før fest!

Jeg har vært innom medblogger «VeraLynn» som har postet et innlegg med 5 spørsmål som hun har rappet hos noen, og som jeg nå har rappet hos henne igjen. «VeraLynn» har gitt sine svar på spørsmålene, og her kommer mine svar til de samme spørsmålene. Bare et lite innlegg for moro skyld da jeg bare har en pause mellom øktene. Har nettopp vært ute på luftetur med jentene, og når jeg har postet dette innlegget skal jeg vaske gang- stue- og kjøkkengulv. Lage litt god grønnsåpelukt her før vi får gjester i kveld og skal kose oss med snacks, musikk og gode drinker.

Over til spørsmålene:

01). Ble sommeren som du ønsket?

Ehh.. for det første er ikke sommeren over enda, skogen er grønn og det er meldt 23 grader og sol i helga. Men ja, sommeren har vært super for min del, har storkost meg. Har blant annet vært i Alanya, Tyrkia, og vi har bodd i hytte på Montebello for første gang. Jeg er «sommerbarn» og hadde nylig bursdag, og da storkoste vi oss i Vigelandsparken i Oslo på dagen, og var og spiste på indisk restaurant i nærheten der. Jeg fikk også en fantastisk flott bursdagsgave. Og nå tar vi ferie igjen, mange kule og spennende planer dagene fremover nå.

02). Er det noe du lengter etter nå?

Ehh.. nei. Jeg har alt jeg trenger, på privaten er livet helt topp med snuppen min og jentene våre. Venner som tar kontakt innimellom og i det hele tatt. Ikke mangel på opplevelser heller. Eneste er, om jeg skulle nevne noe, så har jeg et behov for å hoppe i Zipliner i Vikersundbakken. Har forsøkt å få ordnet sjåfør slik at vi kommer oss dit, men det har ikke ordnet seg enda. At akkurat dét skal være så himla vanskelig skjønner jeg bare ikke, men men.. i kveld skal vi feste her og ha det skikkelig gøy!!

03). Hvilken er din dårligste egenskap i et forhold?

Akkurat nå i skrivende stund så er det første jeg kommer på, det er det faktum at snuppen min bruker et nytt par sko hver gang han går ut døren her hjemme. Først på jobb, og deretter flere ganger for å gjøre ditten og datten, gå tur, og lufte jentene. Så da plasserer han da etterhvert 5-6 par sko midt på ganggulvet daglig. Vi har walk-in-closet én meter unna liksom med utallige skohyller. Så istedet for å irritere meg over alle disse skoene, så burde jeg jo strengt tatt bare ta det hele med et smil og kaste alle parene ut vinduet.

04). Ditt humør for tilfellet?

Akkurat nå er humøret på topp, kunne ikke vært bedre. Har vært helt supert fra jeg stod opp, tok morgenrøyken sammen med tassimo kaffe og koset med jentene. Deretter var jeg i postkassen og der lå en pakke til meg. En fantastisk fin dag, og jeg gleder meg til i kveld!

05). Hva er du takknemlig for i dag?

Kort og greit alt og alle jeg har nevnt ovenfor. Ja til livet og kjærligheten sier jeg bare. Nå må jeg hive meg rundt og vaske gulvet, og vet dere hva, i dag blir det gøy å vaske gulv (guffe opp ‘My Oh My’)!

«Prekas» etterhvert, takk for titten 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. God helg til dykk 😊. Kos dykk med snacks og godt i glaset 😜.
      Eg måtte handla meg ny laptopp i dag, så då veit eg kva eg skal drive med i helga 😜.

        1. 🤣 Eg verte ikkje så irritert på duppedittane, men frykteleg irritert, les forbanna, på dei som heile tida skal endre på systema.
          Ein har ikkje før fått ting inn i haudet og fingrane, før ein må lære alt på nytt 🤬.
          Den gamle hadde Windows 7, så der er mykje endringar når eg nå skal over til Windows 11 😜.

          1. Jeg orker ikke engang. Laptopen ligger på Madonnarommet, har ikke rørt den på over et år tror jeg. Og etter vi flytta hit bytta vi ut stereoanlegget med en sånn «planke» som begynner å snakke på alle mulige språk midt om natten, skvetter som faen 🙈🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg