Takk for denne gang, Alanya!

Tiden i Alanya er over for denne gang. En kjær by for meg, et sted jeg har vært så mange ganger at det er flere år siden jeg falt ut av eksakt antall ganger. Her har jeg tante og kusine som har leilighet, mange bekjente og venner. Noen av mine aller nærmeste og beste venner er født og oppvokst her. Jeg har lært mye her, og jeg har delt historier om kvinner som instendig har bedt meg om å dele disse historiene (<— link), dele til ikke bare de som vil lytte, men også til de som IKKE vil lytte.

Jeg har utrolig masse gode minner herfra, opplevelser som aldri vil bli glemt. Vært her sammen med slekt, venner og familie fra Norge. Vært her sammen med mammaen min flere ganger, og snuppen min utallige ganger. Gått turer i borgen, utforsket grottene, spist de deiligste måltider, danset, festet og skålt. Truffet mennesker fra andre land som jeg har besøkt i sine hjemland, og som har besøkt meg hjemme i Norge.

Høyt og lavt har jeg vært, klatret, badet, seilt ut på havet i piratskuter, sklidd meg gjennom badeland, danset på bardisker, fått cerisefargede blader på sengen min utallige ganger, fått manikyr, pedikyr, tyrkisk bad, massasje og blitt arrestert av politiet. Listen er laaang, innholdsrik og uforglemmelig. Tusen takk Alanya, tusen takk for denne gang. Dette har vært den varmeste turen i juni jeg noengang har vært her, og det var bare intenst deilig rett og slett. Nå er det tilbake til Norge og nye eventyr. Ferien er ikke over!

Her er linker til litt av hva vi har foretatt oss i Alanya denne gang, det som kan deles selvfølgelig. Alt det andre blir i Alanya, hahaha.. klikk på linkene under👇🏽

«Feriesex i parken»

«Vi blir ikke brune, men vi blir fiiiiine»

«Med taubanen opp til borgen»

«Regnbuefontenene»

«Ny tattoo»

«Moskébesøk»

«Anbefalte retter og restauranter»

«Fest og moro»

«Rosa ferieglede»

Takk for titten, og følg med videre. Som sagt ferien er ikke over.. 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #ferieminner #minner #alanya #tyrkia #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
      1. Jævla synd at dåkker alltid reiser i juli, det sluttet vi med for maaaange år siden. Nå var vi oppe i 42 grader nå i juni. Håper ikke det blir høyere enn det når dere er der, halve budsjettet forsvant i Strawberry Daiquiri 🙈😂🐰

        1. Hahaha, det budsjettet ryk hvert år😂😂 Du veit vi kan jo ikkje ta ungan ut av skolen lenger som før i tia, da blir det jo oppstandelse! Så vi e blitt godt vant med koketemp de siste åran😁 Men æ og Pål ska ha oss en tur te høsten også når temperaturen synk litt😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg