WOHOOO, 100% JACKPOT!!

Sent i går kveld kom bestilling og dermed var alle 15 «Bunny Originals» oljemalerier solgte. Fem minutter etterpå plinget det på mobilen, og pengene var inne på konto. Så nå kan dere andre angre, haha.. men det er enda noen «andre malerier som selges».

Jeg vil gjerne takke dere alle, og det vil jeg sikkert gjøre igjen og igjen, fordi jeg synes dere er så kule. Dere fortjener virkelig honnør i tillegg til bildene som alle nå, unntatt to, ligger på kjøkkenbordet mitt her til tørk. Alle bildene er påbegynt, de er grunnet og to ganger har jeg gått over dem etterpå og fått bakgrunn på dem. To av bildene står på staffeliet mitt, det er de to første bestilte bildene, og de har jeg påbegynt selve motivene på, og jeg har fått gode tilbakemeldinger fra snuppen min. Han er den eneste som har sett bildene, prosessen og framgangen.

Jeg har tegnet motiver til samtlige av de 15 bildene. Når alle er tørket kan jeg jobbe med alle bildene samtidig og det blir ikke like mye dødtid mellom alt. Et par av dere som har bestilt bilder er litt utålmodige, hehe.. men med oljemaling må en være tålmodig. Jeg legger tid og sjel i jobben. Det ER en jobb!

Prøv å ikke tenk så mye på når bildene er ferdige, da plutselig bare «popper» de opp i postkassene deres en dag. Alle navn, adresser, ønsket farge på blikkfanget og så videre er skrevet ned tydelig på ark som henger på kjøleskapet her. Alle bildene vil bli sendt som norgespakke med sporing og forsikring. Så her blir det ikke noe tull.

Men tilbake til dere, tusen takk for tilliten, at dere har bestilt bilder, tatt utfordringen og tror på meg. Hver krone er øremerket tannlegeregningen min på 20 000 kroner som skal betales neste uke. Det betyr så mye fordi jeg har en periode nå hatt eksistensiell angst som har blitt trigget frem igjen av følelsen av at ting spinner ut av kontroll. Vi lever i en tid hvor kontroll, særlig økonomisk kontroll, er veldig viktig

Da det ble slik at behandlinger, operasjon og komplikasjoner i ettertid ift eldstejenta vår Ella ble en stor utgiftspost, samtidig som jeg mistet denne tannfyllingen, og jeg videre må til øre- og øyelege så ble det angst, følelsen av at hvis det skjer mer nå, så går det til helvete. Og som jeg tidligere har fortalt, så kommer det dessverre mer, men dere har på en måte hjulpet meg å innta kontrollen igjen.

Det har vært en jobb, alt dette som skjer, planlegge hvordan få til å løse oppgavene, utfordringene en har blitt gitt. Jeg har skrevet mange innlegg for å nå ut om prosjektene mine, for å selge bilder og så videre. Jeg har også oppfordret lesere og medbloggere gjentatte ganger til å dele. Dét er jo også en måte å bidra til saken, å dele. Flere lesere har delt, tusen takk, dere er gode!

Medbloggere er en annen sak. Kun én medblogger har stilt opp for meg her. Såvidt jeg har kunnet finne. For noen dager siden var jeg innom hele Topplisten og snoket. Jeg skrev forresten følgende innlegg da:

«3 positive ord om alle bloggere på Topplisten»

Takk meg gjerne for klikkene etterhvert. Når noen får positiv omtale om seg selv, så er det ikke noe problem å dele videre at «dette skrev Bunny om meg», et cetera. Men når det kommer til andre ting.. jada, jeg har snoket på FB også, hahaha.. Det er besynderlig å se hvor lett folk har for å ty til spleis, og hvor mange ganger en kan dele sin egen spleis for å få andre til å GI penger. Vel, når dere har neste innsamling til dere selv, så skal jeg heller kjøpe meg ei flaske Aperol Spritzer. Neida, men tanken har slått meg..

Tusen takk til Vibbedille. Den eneste som har brukt sine plattformer til å bidra til et lite snev av støtte. Og faktisk ikke bare et lite snev. Hun har linket til saken og innleggene mine flere ganger. Hun har skrevet et par egne blogginnlegg, og hun har postet på FB. Der har man MEDblogger, MEDmenneske, venninne, en force of nature som ikke går av veien for noe når det kommer til å stille opp for andre mennesker. Baker og styrer, gir bort, handler inn klær og gir til Bymisjonen, etc etg ETC og har et konstant driv for andre. Det er ikke bare meg, meg, meg, der i gården!!

Det er noen noen få medbloggere som har vært tilstede med støtte, dere er ikke glemt oppi dette, tusen takk, kommer tilbake til dere etterhvert. Dere vet hvem dere er.

Det vil komme flere takketaler fra meg. For jeg ser det positive oppi alt dette (og det er ikke alt jeg har fortalt i bloggen). Jeg ser alle disse kule flotte folkene innimellom alle de andre, de som skiller seg ut, dere som gjør dagene lysere, mer fargerik og glad. Dere som virkelig har hjertet på rette plassen og unner andre også å ha det bra, ikke bare tomme ord, men handling!!!

Nå skal jeg male videre på oljemaleriene, «Bunny Originals», og dere som omsider, når dagen kommer og bildene hjem til dere når. Så kan dere se på disse, og huske, dere er fantastiske mennesker, dere er mer enn gull og diamanter verdt!! Bunny løøøøøøvs U, dere er jackpot!!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#jackpot #takketale #bunnytrash #bunny

18 kommentarer
    1. Gratulerer med salget! Så bra!
      Tusen takk for gode ord i det andre innlegget 🙂 Jeg håper at jeg er både viljesterk, fresh og blid. Prøver i allefall 🙂 Fantastisk liste og herlige ord til alle der!

      1. Takk! Du er jo det, det er mitt inntrykk, jeg skriver ikke ting jeg ikke mener. Se på deg selv, det smilet, alle ser jo at det er ekte! Ingen uten viljestyrke tar slike bad som du gjør, jeg skulle hatt godt betalt for å gjøre det samme. Jeg har også fått med meg at du har hatt og har dine utfordringer, og hvordan du håndterer. Så ære og respekt til deg! Kos deg masse i dag 🥰🐰

    2. det gleder meg å lese att du har fått solgt alle dine 15 malerier som er under utføring og jeg håper inderlig att det går bra økonomisk når alt du har vært gjennom skal betalast .lykke til videre

      1. Takk, føler jeg har litt kontroll nå, selv om det er mye uvisshet rundt dette med øyelege og hva som egentlig er problemet med øynene. Men jeg er veldig fornøyd med den støtte jeg har fått fra folk rundtomkring, i forskjellige former, og veeeeldig takknemlig 🥰🐰

    3. Se der ja! Du klarte det!! Kjempeherlig! 🙂
      Nå blir det utstilling neste, eller? Det hadde vært så stilig om du ble med! Ja for nå er det jo bare å fortsette å male:)
      Gleder meg som en unge til pakke i posten, elsker pakker i posten!

      Klem Vibbe 🙂

      1. Ja, skikkelig gøy når de to siste bildene ble solgt og jeg fikk angitte farger. Så nå kan jeg jobbe med alle samtidig, en strek her og en strek der, haha.. utstilling, ikke på Kunst langs elva, melde meg ikke på der, men har jeg laget noen egne bilder til markeringen i Drammen iht Verdensdagen for psykisk helse og Broløpet, så vil jeg nok stille ut der. Jeg elsker også pakker i posten, håper du får andre pakker i mellomtiden, for jeg vil ikke ha mer press på meg enn det jeg allerede har laget for meg selv, haha.. 😜🥰🐰

        1. Eg har verdens beste tålmodighet så ikkje stress, eg har et lass med småpakker som kommer fra Kina i mellomtiden 🙂 haha Hastverk er lastverk (spesielt når man driver med hobby og kunst) var det en vis mann/dame osm sa…en gang – Kos deg i prosessen 🙂

    4. Bunny er rå – stå på! Herlig innlegg…
      Så bra salget er i boks..Gøy! Jeg spanderer kaffe og noe å bite i – i Drammen en dag utover…Når det blir varmt i været.

    5. Ser det er 2 stk Helen som kommenterer her, akk måtte du ha ” kåll”🤩 jeg er den som bestilte de 2 siste i går👍
      Har fulgt bloggen din leeenge uten å si bø! Du skriver meget godt, ikke enig i alt, men skrive kan du!!🤘
      Det finnes noe bak enhver blondegardin, tro meg! Max respekt for ditt maleri/tannprosjekt! Håper det ordner seg uten de heeelt enorme bekymringene 🥰
      Nydelig jenter har du!! Nydelige💜
      Ønske dæ ei magisk hælg☀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg