3 positive ord om alle bloggere på Topplisten!

Tomsmatprat – Arbeidsom, viljesterk og hyggelig.

🐰

Lykken er mange – Produktiv, aktiv og løsningsorientert.

🐰

Bunny – Lidenskapelig, pålitelig og spretten.

🐰

Vibbedille – Multitalent, generøs og fantastisk.

🐰

Norge og Verdens nytt – Egenspråklig, engasjert og tastaturivrig.

🐰

Heidi Rosander – Viljesterk, høflig og original.

🐰

Mat fra bunnen fb – Interessert, kunnskapsrik og dyktig.

🐰

Spis og Spar – Målrettet, omsorgsfull og økonomisk.

🐰

Strikkekjerring – Arbeidsom, kunnskapsrik og snill.

🐰

Mamma på hjul – Tøff, vakker og humoristisk.

🐰

Kjerringtanker – Reduktiv, gangbar og hundepasser.

🐰

Allans Verden – Tøysete, fjasete og hyggelig.

🐰

Psykopati – Engasjert, provokativ og standhaftig.

🐰

Pappahjerte – Småkjekk, morsom og maskulin.

🐰

Lilla sjel – Bereist, belest og trivelig.

🐰

Mors middag – Ivrig, dyktig og energisk.

🐰

Monica Vederhus – Forbløffende, øyboer og rusfri.

🐰

Nina sprell levende – Familiekjær, frittalende skrulle.

🐰

Aud Marit – Koselig, smart og god.

🐰

Solliv – Livsglad, reflekterende og god.

🐰

Lailas mat – Matglad, organisert og ryddig.

🐰

Nesfotballen – Sunn, engasjert mann.

🐰

Mette Jostensdatter – Viljesterk, blid og fresh.

🐰

Martine Halvs – Ærlig, ambisiøs og smart.

🐰

Frodith – Fargerik, kreativ og morsom.

🐰

Besøk Polen – Informativ, nyttig og iherdig.

🐰

Hennings bokhylle – Belest, ryddig mann.

🐰

Pensjonistgunna – Trivelig, lur og underfundig.

🐰

Filmhjerte – Underholdningsentusiast, humoristisk og øyværing.

🐰

Ut i friluft – Sporty, hjertegod og talentfull.

🐰

Cathrine Ruth – Snill, grei og god.

🐰

Mallemey – Sterk, mottakelig, omsorgsperson.

🐰

Fruens Vilje – Kunnskaprik, dyktig og rettferdig.

🐰

Persillebladet – Morsom, høysensitiv og positiv.

🐰

Bforb – Poetisk, hjertegod og flott.

🐰

Doc og Dask – Kul bitch ass!

🐰

Trønderfrua – Nevenyttig, engasjert og omtenksom.

🐰

Mona Irens – Behagelig, snill og jordnær.

🐰

Geriatriks – Sporty, blåneset allviter.

🐰

Annais – Morsom, dyregod og stilfull.

🐰

Tenåringspappa – Trivelig, entusiast og blond.

🐰

Lena Lykke – Meningssterk, bevisst og rappkjefta.

🐰

Dama fra Nord – Tøff, iherdig og ærlig.

🐰

FriluftsHeidi – Sterk, engasjert og sporty.

🐰

Kokken Geir –  Matglad, livsglad, mann.

🐰

Kari Engesvik – Fingernem, «poetisk» og kronisk.

🐰

Happy – Omtenksom, snill og sjelfull.

🐰

Lady August – Kreativ, allsidig og selvstendig.

🐰

Gryende – Blond mega bitch!

🐰

Personlig utvikling – Tenkende, engasjert, mann.

🐰

Vera Lynn – Trivelig, dyrekjær og fresh.

🐰

Kreta Halvorsen – Godhjertet, høflig og solglad.

🐰

Livet med Vesla – Sterk, tøff og ærlig.

🐰

Chanetts tankeboble – Tankefull, medmenneskelig og dyregod.

🐰

Akb handy – Nevenyttig, kreativ og flink.

🐰

Aperititivomat – Matglat, utprøvende og positiv.

🐰

Heidis Verden – Åpen, lyttende og snill.

🐰

Natheless – Kreativ, intelligent og behagelig.

🐰

Seniorlivet – Forbilder, engasjerte og inspirerende.

🐰

Monica m design – Kreativ, familiekjær omsorgsperson.

🐰

Skogfruen – Koselig, sporty og behagelig.

🐰

Elin Weronicas – Målrettet, direkte og meningssterk.

🐰

Kjersti Gulli – Rettferdig, tenkende og naturlig.

🐰

Christine Emilie – Alien fra verdensrommet.

🐰

Kvitlyngveien – Stilfull, kreativ og blid.

🐰

Vabo family – Familiekjær, naturglad og jovial.

🐰

Fullstendig kaos – Festlig, original og morsom.

🐰

Polarlykke – Trivelig, tenkende og imøtekommende.

🐰

For swingende – Humoristisk, musikkinteressert luring.

🐰

Havfruen – Arbeidsom, smart og grei.

🐰

Janne Norvang – Dyktig, sterk og kul.

🐰

Forbipolene – Vilter, småfrekk og kul.

🐰

Zhuo – Snill, grei og hyggelig.

🐰

Furua – Romantisk, naturglad, livsnyter.

🐰

Lasse L – Ølglad, tørst og maskulin.

🐰

Matholck – Søt, sporty og fresh.

🐰

Ginas mat og kaker – Kakeglad, matglad og kreativ.

🐰

Vikinghopper – Engasjert, reiselysten gladfisk.

🐰

Apecalypso – Bor langt unna.

🐰

Sigurd Storm – Smurfete, homo og kreativ.

🐰

Pølsemakerfrue – Familiekjær, dyrekjær og matglad.

🐰

Mjhp – Pen, engasjert og pratsom.

🐰

Enola – Original, skummel vampyr.

🐰

Fri fra jobb resten av livet – Sunn, fornuftig og utprøvende.

🐰

Elevele – Leken, hyggelig og småvilter.

🐰

Tor Hammero – Musikkelsker, sosial og tørst.

🐰

Skriveglad bestemor – Koselig, ærlig og dyregod.

🐰

Wannabe bakeblogger – Positiv, bakeglad og entusiastisk.

🐰

Muligens normal – Bare muligens normal.

🐰

Tusen tanker i ord – Familiekjær, blid og poetisk.

🐰

Tur og trening – Sporty, målrettet og energisk.

🐰

AnneBe – Stilfull, høflig og blid.

🐰

Verden i våre hjerter – Trivelig, engasjert og mystisk.

🐰

Egils mat – Matglad, baconglad, svineglad.

🐰

Silje – Aktiv, familiekjær og ustoppelig.

🐰

Nora Vinjor – Ung, bestemt og bokorm.

🐰

Matvalorer – Kulinarisk, respektfull og inspirerende.

🐰

Katies hjerte – Tøff, kreativ og ærlig.

🐰

Karis reiseblogg – Glad, sporty og livsnyter.

🐰

Kaja Kulbråten – Stilig, kunstnerisk og bevisst.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#blogg #blogger #bloggere #topplisten #bloggno #bunnytrash #bunny

36 kommentarer
    1. <3<3<3
      For en fantastisk, fenomenal, flott jobb du har gjort her (både å skrive om alle og ikke minst inn hos alle og lese).
      Du fortjener tilbakemelding fra oss alle:
      Ærlig, kreativ og med mye kjærlighet.

    2. Litt av en jobb!! Jeg har nok NESTEN vært innom alle en eller annen gang 😀 Men bare noen litt mer fast. Bunny: Engasjert, ærlig, belest og fargerik . Det ble fire det 😀

      1. Ehh.. tok litt tid, men ikke så mye annet å gjøre. Ella, eldstejenta har et sår under kjakan som hun ikke skal klø på, så jeg må liksom sitte her med henne og følge med HELE tiden, bokstavelig talt. Så nå vet jeg siste innlegget til alle på topp 100, hahaha.. takk, du er god 🥰🐰

        1. OMG! Trodde ukene med Knert i karantene var et dråg, jeg da, inntil jeg får se dette utkommet av Ellas *haha* Herregud, det er flere av disse bloggene jeg ikke engang har sveipet innom, for ikke snakke om å ha lest nok av til å kunne karakterisere! 😛 Men deg burde jeg iallefall kunne hoste opp en sådan trio uten nevneverdig problem; Engasjert, smågal og pelsbarnsfar 🙂

          (- Og forresten, -bare sånn kort innpå.. Blond, mega-bitch og ???)

          1. Det har vært skikkelig ille dette med Ella. Jeg så du skrev et sted at det er samme slitsomme greia med dyr som med unger som er under restitusjon, nope, det er verre!!

            Pelsbarnsfar, for et koselig ord 🥰

            Blond mega bitch, hahaha.. det var 3 det 😜 der var et par tre stykker jeg valgte å bare være litt intern om, da det er underforstått, hva jeg mener om, og hvordan jeg karakteriserer disse. Eneste jeg ikke fant noe godt å si om var apebloggeren (hvilket jeg er hellig overbevist er en person som sitter bak murene, er på institusjon eller noe), men jeg fant det positivt at vedkommede er langt unna, så en løsning fant jeg jo lell 😜🐰

    3. Kreativt og smart arbeid. Dette minner meg litt om MrBeast, om du har hørt om han? (Og selvsagt har du det..) Dette bærer det sikkert gode frukter av. Alle vil jo like dette innlegget, av de som skriver blogg. 🙂

      1. Det handlet vel mest om at jeg hadde lite å gjøre. Noen bloggere kjenner jo meg og jeg dem, så de var jo enkle. Andre er jo bare utfra hva jeg har lest når jeg har vært innom. Om det bærer gode frukter av blant disse, nåvel, det er jo ikke så mange medbloggere som er innom her, jeg er jo kaninmonsteret 🐰

        1. Hehe… Nei, eg er no innom bloggen din fra tid til annen. Du har ikkje klart å skremme meg vekk enda. Men så er jo kaniner søte små, så blir du et annet og farligere monster, kan det hende eg holder meg vekke. Men bare et lite tips, om du skal skrive et nytt slikt innlegg, det er å gjøre bloggene om til linker, slik du gjorde med tre-fire av de. Da ville folk kunne bruke ditt innlegg til å sjekke ut andre blogger. Da blir det litt som Google. Da hadde du holdt trafikken inne på din side.

          1. Kan du gjøre meg en tjeneste først? Sjekke ut hvor lang tid det tar å klikke innom 100 blogger, hente linker og legge samtlige inn i et blogginnlegg? Så sender du meg tilbakemelding, så vurderer jeg deretter 😜🐰

              1. Innlegget var for moro skyld og tidsfordriv da jeg likevel måtte sitte her og passe på en liten voffse som en ikke kunne snu ryggen til to sekunder. Ikke for noe annet. Men hvis du er interessert i klikk, så kan du jo prøve ut denne metoden du ville tipse meg om 😜🐰

    4. Takk for den karakteristikken. Jeg føler meg både tøff, iherdig og ærlig.

      Du har hatt litt av en jobb med å lete etter treffsikre ord.
      Godt jobbet.

      1. Takk, noen av dere var enkle, da jeg har fulgt med dere en stund. Andre har jeg bare uttalt meg utfra det jeg har lest i bloggen deres, og så var det noen jeg var innom for første gang i dag, haha.. takk for titten og klem til deg. Kos deg i den nye uken som starter NÅ 🥰🐰

      1. Tok litt lengre tid en forutsett, men i går var tid noe jeg hadde mer enn nok av, hehe.. bare hyggelig, godt for meg også å lage et innlegg som er utelukkende positivt, så selv takk 🥰🐰

    5. For en jobb du må ha hatt!!
      Takk for karakteristikken; den settes STOR pris på 🥰
      Tre ord om Bunny’en: engasjerende, kunnskapsrik, god (jeg har mange flere ord, men dette var de første tre som slo meg).

          1. Ser den, livet her på berget har vært skikkelig rævva hittil i år, særlig februar. Har falt litt av å lese blogger som bare er sporadisk innom, det er helt ærlig morsommere å følg de aktive som har noe på hjertet hver dag og man vet at der kommer noe. Men stikker innom deg når ser det er aktivitet hos deg. Morsomt med maleriene dine, synes du er flink. Jeg har selv fått fram malekostene igjen nå. Glad for det, for da får hjernen og tankene hvile litt 🥰🐰

      1. Takk for det, jeg leser ikke alle disse bloggene, haha.. noen var jeg innom for første gang i går. Faktisk leser jeg færre og færre blogger for tiden. Faller av når det er for mye uregelmessigheter. Leser blogger som er aktive, poster noe hver dag og har noe på hjertet 🥰🐰 ha en fin dag Solliv!

    6. Hei Bunny 🙂 Gøy at du har tatt deg tid til en gjennomgang av listen og takk for 3 fine ord. Jeg har vært i mer enn 10 år og har lest man en blogg og innlegg, kanskje ikke så flinkt til å kommentere, men Bunny, Gryende og noen til er blogger jeg leser oftere enn andre. Du har en skarp penn og det liker jeg 🙂

      1. Takk, kom gjerne innom oftere. Legg også igjen et lite tegn om du ikke vil skrive kommentar, det er alltid hyggelig og får algoritmene i gang. Ha en fin dag 🐰

    7. For en jobb du har gjort her, Bunny!
      Og så hyggelig av deg å gjøre dette!

      Du skal få tre ord tilbake:
      Fargerik, kreativ, stemningsskaper ❤️

      1. Takk, jeg er litt kjent for å skape en variasjon av stemning i blogglandskapet, er nok derfor det er veldig få medbloggere som stikker innom oftere enn under annenhver nymåne 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg