Vibbedille Original Design.

Det må sies at jeg var veldig nysgjerrig på hva «den gale tanta» hadde for seg når hun drev og postet i bloggen sin et strikkeprosjekt hun hadde på gang. Kjente jeg ble litt sånn småirritert av at bildene bare viste litt, små deler, av denne genseren hun holdt på å strikke. Det var fargen lilla, og det var bling-bling, altså det måtte være noe kult noe!! Aldri en eneste gang tenkte jeg at dette var til meg!!!Så da det plinget inn på post-appen min at det var pakke underveis fra Vibbedille, så slo det meg ikke et sekund hva dette kunne være. Flotteste Vibbedille har overrasket meg så mange ganger nå, og flere enn én gang har hun satt meg ut av spill.Ta en titt HER og HER, det er liksom bare litt av hva som har kommet susende fra Stavanger til Drammen. Hva sier man da? Takk? Tusen takk?? Jeg vet ikke jeg, jeg er så uforskammet at jeg i skrivende stund ikke har takket. Finner liksom ikke ordene.Altså, i denne pakken som kom i går lå denne kuleste jakken som hun har designet og strikket selv. Garn av Merino og Alpakka, hva gir dere meg??!! Foran på jakken er en stor B for Bunny med små knapper der bloggmottoet mitt ‘rett fra levra’ er printet, på ryggen, en SVÆR Bunny med svarte X’er som blinger som øyne.Eg elsker den Vibbedille, jeg virkelig virkelig elsker den!! Det er en drømmejakke, dette er galskap, bortimot det psykeste ja…Så gjenstår det å tørre å bruke den, den eneste i sitt slag. Helt insane!! Jo, jeg kommer til å bruke den, hvordan kan jeg ikke?? Den er laget for å vise fram!!

Har nå drevet å styrt her med en slags photoshoot, har fått med meg at det er flere som er nysgjerrige på dette prosjektet. Du får bare linke i denne retning, eller bruke bildene mine, jeg tenker det er flere som gir deg topp-score og alle tomler opp for denne. Hvordan kan du sitte i Stavanger, over 500 km fra Drammen og strikke ei jakke i perfekt størrelse, det er virkelig forundrerlig!!

Jeg koser meg med jakken, jeg lover, du skal få tidenes Bunnyklem neste gang vi treffes, dette er faktisk en av de kuleste bursdagsgavene jeg ever har fått, I’m amazed!!

Jakken min på TikTok: «The Bunny Jacket»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vibbedille #original #design #bunnytrash #bunny

26 kommentarer
    1. Heldig du! Passet jo supert!

      Men jeg skjønte det, da 😊. Ble mistenksom av lillafargen, og helt sikker da Vibbedille viste fram knappene hun hadde bestilt fra Snella og Petronella. Har sett veldig frem til å se resultatet, da – så hjertelig takk for visning 🥰

      1. Passet perfekt, elsker ryggen på den. Jeg hadde ingen mistanke, Vibbe liker jo lilla hun også, bare ikke på interiør. Og Snella og Petronella sier meg ingenting 🙈🐰 Bare hyggelig, koselig å se deg her vettu 🥰🐰

        1. Haha vet du ikke hva Snella&Petronella er!?? hehe De små vite knappene er håndlaget i porselen, så da vet du det 🙂 Nå har hun sluttet å lage spesialbestillinger slik eg gjorde for å få de riktige ordene, så dette var ren flaks 🙂

    2. Så fantastisk. Har jo fulgt med på strikkeprosjektet, men nå ser en hva det ble. Tenk en helt unik jakke som denne. Regner med at du nå ønsker at sommeren var over med kjøligere dager slik at du kunne vandre rundt og vise den frem. Blir nok en del blikk, kommentarer og spørsmål.
      Tenker Vibbedille gransket deg godt når du var på besøk på hennes kanter i fjor.

      1. Ehh.. nei, det ønsker jeg ikke, hehe.. men jeg gleder meg til å begynne bruke jakken ja. Hun har tydelig fått gransket meg riktig så godt på de turene vi har vært siste par årene. Størrelsen var perfect fit – litt skremmende egentlig *lol* 🐰

        1. Haha.. jeg går bare i underbuksa. Blir ikke ull før etter bursdagen min ihvertfall 🙈😂🐰 da blir det photoshoot i parken 😜🤩🐰

    3. Helt utrolig kul! Morsom, fin, vakker osv. 🤩🤩🤩Du må ha flere photoshoot. Ute! Ved elva, overalt. Heldiggrisen!! Eller kaninen. Heldigkaninen. 😄

    4. ja vibbedille er nooe foor seg selv og jakken var skikkelig stilig ,og klart du må tørre åå bruke den ,gå med hode hevet og brystkassen frem som om du eier verden så er det ingen som sier noe annet enn att den var råtøff ,blir god å ha både høst og vinter og når dere sitter på verandaen og koser dere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg