Sirup, marmelade, gelé og løye!!

I mitt forrige innlegg her på bloggen nevnte jeg at jeg hadde hentet en pakke på posten som jeg fikk fra ei venninne. Planen var å ikke åpne den før julaften fordi jeg har ikke vært snill gutt i år og kommer nok ikke til å få særlig med julegaver fra julenissen eller whatever. Så for å ha litt å åpne julaften hadde jeg bestemt meg for å vente. Men så kom beskjeden fra venninna mi, jeg måtte åpne.

Så her ser dere hvor snill Vibbedille er med og mot meg. Nå skal snuppen min og jeg kose oss i adventstiden med tre varianter marmelade som visstnok er kjempegod til ost og kjeks. Sånt elsker jeg, kan ikke leve uten ost, nær sagt. Gresskarmarmelade med chilli, Pære og Eplemarmelade med valnøtt og Gresskarmarmelade med ingefær. Jeg er mest spent på den med chilli, hehe..

Med i pakken var også en eplegele, og tre varianter sirup. Kokos, Rips/Jordbær og Eple. Jeg gleder meg til å teste Rips/Jordbær for jeg elsker røde bær. Alt dette er hjemmelaget. Kan ikke huske sist jeg var så heldig å få hjemmelaget av noe slikt. Om det har skjedd??

Det stopper ikke her. No-no. I september i fjor bestilte jeg et fire-raders Bunny-Trash armbånd hos Vibbedille. Jeg sa hvilke farger og sådan, og hun laget og sendte, og jeg elsket det. Jeg har brukt armbåndet hver dag, kwell og natt i 14-15 måneder. Slitt det skikkelig, må si det har tålt en del. Og nå fikk jeg nytt!!! Også fikk jeg en ekstra rad med ‘Vibbedille’ – «bare fordi..»..

Kjære Vibbe, du har ihvertfall sendt dette til noen som blir glad for og setter pris på dette. Og deg!! Ord blir fattige og jeg blir sånn bløt kanin.. med det sagt så hopper vi til neste avsnitt.

Dere som leser må svippe innom bloggen til Vibbedille, jeg selv kommer aldri til å hekle eller strikke (jeg kan strikke faktisk, haha), men det er veldig løye å stikke innom akkurat den bloggen for der blir det dillet ihop mye forskjellig. Man blir faktisk fascinert av alt hun får til. Jeg vil også gi en liten ‘heads-up’ til Lady August som holder på å lage portrett av meg! Stilig sant?!! Dritkul synes jeg!! Anyways, jeg personlig har en forkjærlighet for alle de søte figurene Vibbe lager, og armbåndene selvsagt!! Digger dem!! Noen ganger selger hun kule hjemmelagede ting, så det er vitterlig ikke dumt å følge med!

https://vibbedille.blogg.no/

Gleder meg til dagen kommer og vi treffes igjen, vi hadde det kjempeløye sist, og jeg vet at det blir megaråløye neste gang 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vibbedille #moro #løye #ladyaugust #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Ja du e ein løyen kanin, tøyse kan du også 😀
      Håper diverse diverse faller i smak, blir ikkje fornærmet om ikkje, alle kan ikkje like alt 🙂
      Min favoritt er Kapteinkjeks med en slais Brie og en dæsj Pære/Eplemarmelade på toppen! Oj Oj det er godt 🙂
      Gresskar med Chili er en flott nr 2 🙂 Nyt det og kos dokk, nå har eg noen Oreotrøfles som trenger å dyppes 🙂

      Klem Vibbe 😀

      1. Blir noe testing søndagsmorgen 😜 tusen takk igjen, dette var mye greier altså. Kommer til å spare litt på armbåndene og prøve ikke bruke så mye som dette jeg har på meg 🥰

    2. Så koselig ! Sånne gaver er de beste 😊. Jeg skal prøve å få til Vibbedilles stripete pikekyss før jul. Tror faktisk hennes blogg var den aller første jeg fant, så henne har jeg fulgt i ganske mange år.

      Lady August er ei fascinerende dame. Hun har vært en gedigen inspirasjonskilde for meg ❤️. Et besøk der er verdt tida di. Så Bunnyen hennes tidligere i dag 👍. På veggene mine henger 3 av hennes bilder. Elsker dem!!!

      1. Du har nevnt det før ja. Selv holdt jeg meg unna Vibbedille lenge, hun kalte bloggen sin Tante er fortsatt gal, og jeg orket ikke gale tanter. Men jeg digger dama, og alt hun styrer med, hellige kaninmåne.. har vært innom Ladyen mange ganger, hun er dyktig, helt enig. Skulle ønske hun blogget litt oftere, da hadde hun holdt seg mer synlig. Har lett for å glemme stikke innom når hun gjemmer seg utenfor forsiden…

      1. Ja, hun er så god at. Vet ikke om du har sett de lekre kaninene jeg fikk i fjor?! Ikke bare er hun snill, men dyktig og lager alt dette selv 🥰

        1. Jo fikk det med meg.
          Alltid like fasinert over hva folk får til!
          Jeg klarer å strikke skjerf men er begrenset hvor mange man trenger også stopper det med det. Når det kommer til oppskrifter så stopper hodet opp.

      1. Nåvel, vet ikke helt hva jeg har gjort for å fortjene dette, men stas er det, jeg er veldig takknemlig og gleder meg til frokost på søndag, for da skal jeg teste litt 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg