Takk for i dag – oppsummering!

Takk for i dag alle sammen. Takk for gratulasjoner og lykkeønskninger. Her har det kommet mange fine hilsninger på blogg og sosiale media. På Facebook har det vært helt overveldende. Det er så rart når plutselig noen en ellers aldri hører fra plutselig sender noen ord. Man tror liksom ikke dem er på Facebook mer. Det heter sosiale media, men jeg personlig har inntrykk av at svært få bruker Facebook til å være sosiale. Tydeligvis mer snoking enn noe annet på den plattformen. Men veldig hyggelig med alle hilsningene.

Snuppen min og jeg har vært sammen i straks passerte 15 år. Hver gang jeg tenker på det så føles det bare innmari rart. Ikke det faktum at snuppen min og jeg har vært sammen lenge, for vi har visst i mange mange år nå at vi kjører løpet ut, vi har det som plommen i egget, innimellom er det utfordringer, men vi elsker jo utfordringer, kanskje jeg mer enn han, men respekten er totalt gjensidig. Og han er jo bare god, så må jo holde på han, hehe..

Vi har ikke gjort så mye ekstra ut av dagen, det er jo hverdag, han har vært på jobb, og jeg har shainet balkongen, tatt klesvask, oppvask, støvsuging og whatever hjemme. Sushi har blitt en tradisjon på en måte, vi spiser det titt og stadig, når vi skal gjøre det enkelt, når vi skal kose oss, når noe skal feires. Vi bare elsker sushi. Så da ble det jo selvsagt deilig sushi i dag. Ekstra artig var det at snuppen min plutselig hadde satt kake på spisebordet. Et stort stykke sjokoladekake til oss hver.

Jeg husker ikke sist jeg spiste kake. Jeg er ikke noe kakemenneske, selv om det er enkelte kaker jeg bare MÅ smake på hvis jeg blir tilbudt, som feks suksessterte og gulrotkake. Men må sies dagens sjokoladekake var kjempegod, det er liksom en ekstra piff når man blir overrasket med den i slik anledning. Så det var moro, og hellige måne så mektig den var.

Nettopp nå har vi sett ytterligere to episoder av «Queer Eye» sesong 6 på Netflix. I dag har gutta i serien hjulpet en familie hvor mammaen i huset hadde mistet en del av seg selv, blitt overvelmet rett og slett etter at hennes ektemann gjennom alle år fikk diagnosen ALS, og hun må ta seg av alt på en måte. Den andre familien de hjalp var en innvandrerfamilie hvor kultur skapte komplikasjoner og eldste datter hadde pakket, dratt og kutta kontakten for 1,5 år siden. Så her jobbet gutta med å prøve få til en familiegjenforening. Må si at jeg liker denne serien bedre og bedre. Veldig fin, rørende og hjertegod serie. Vi har jo bare sett denne siste sesongen, men skal se de fem første sesongene når vi er ferdig med denne siste.

Så med det takker jeg for meg her på blogg for i dag. Har dere lyst å lese innleggene jeg har lagt ut tidligere i dag så er det tre av dem og dere kan klikke inn og lese her: «Sjekk tinnfoliehatten min», «I dag har vi 15 års jubileum» og «Allah, Muhammed og Koranen – til norske småbarn».

I morgen har vi planer, men skal ikke si noe om dem nå, det kommer i morgen, så dere får stikke innom igjen. Blir moro! Takk igjen for hyggelige kommentarer og hilsninger. Riktig god natt og drøm ufint 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg