I dag har vi 15 års jubileum!!

På denne dagen i dag dro jeg fra Harstad med en eske på 40 kilo, en bag på 20 kilo og litt til med bil inn til Evenes lufthavn. Deretter ble det fly, så litt gåing med denne 40 kilos esken på slep, og 20 kilo over skulderen. Altså bagasjen veide mer enn meg, haha..

Så ble det tog, for så å dra bagasjen på slep fra en stasjon og over torg og videre til en ny stasjon, deretter ble det buss, og litt til beins igjen før jeg var ombord på en båt. På andre siden stod snuppen min og ventet, og blikket da han så meg med denne svære esken og bagen på slep, det er uforglemmelig.

Det er litt snø, is og glatt på denne tiden i februar, og det var det den gang i 2007 også. Grus strødd på veiene, snø som smeltet. En eske som ble våt og små steiner som presset seg gjennom pappen. Her var det bare et spørsmål om tid før klær, belter og sko sammen med fotografier og Madonna CDer og DVDer skulle ende opp strødd ombord på et tog, buss eller båt, eller midt på et torg, en stasjon eller midt på veien et sted på Klokkarstua i Hurumlandet.. det skjedde heldigvis ikke!

Da jeg gikk av ferga og møtte snuppen min hjalp han meg videre med denne bagasjen. Det var slik vi møttes i virkeligheten første gang. Det ble så hjemmelaget Lasagne og Madonnas «Confessions Tour» på DVD. 15 år er gått. Lever vi begge om 15 år så er vi enda sammen. Den tar vi på strak arm!

Ja til livet og kjærligheten: Elsker deg snuppen min!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jubileum #livet #kjærligheten #bunny #bunnytrash

23 kommentarer

Siste innlegg