Allah, Muhammed og Koranen – til norske småbarn!

«Lærdommer for små barn» står det på disse bøkene. Den som heter «Min første bok om Allah» visste jeg om, den ble gitt ut på norsk i 2021. Altså i fjor. Jeg ble på ingen måte forundret. Men nå siste dagene har det dukket opp reklame for denne boken ganske mange steder på internettet. Da i hovedsak på sosiale media. Jeg tar en titt, og da viser det seg at denne boka er nå blitt en norsk triologi som skal lære små barn om islam. De to andre bøkene heter «Min første bok om Profeten Muhammed» og «Min første bok om Koranen». De selges for 119 kr pr bok på din lokale bokhandel.

Disse bøkene er gitt ut av Origo Forlag og omtales slik:

«Min første bok om Allah» er en utmerket bok for barn for å forstå hvem Allah er. Denne enkle, men vakre boka introduserer noen av Hans sentrale egenskaper: Hans enhet, Hans styrke, kjærlighet og tilgivelse, og boka avslutter med det han har lovet de som tror på Ham. Dette er en bok som barn kommer til å verdsette, med store fargerike illustrasjoner og en gjennomtenkt tekst som barna vil forstå og ha glede av».

«Min første bok om Profeten Muhammad» er en utmerket bok for barn for å lære om Profeten Muhammads liv, hans sterke kjærlighet til Allah hans personlige egenskaper som godhet, besluttsomhet og mot. Dette er en bok som barn kommer til å verdsette, med store fargerike illustrasjoner og en gjennomtenkt tekst som barna vil forstå og ha glede av».

«Min første bok om koranen» er fin bok med mange flotte tegninger som forteller om Allahs skaperverk fra Koranen. 26 sider. Alder 2-7 år».

Disse bøkene er altså rettet mot små barn fra 2-7 år. Da regner jeg med at vi snart ser disse som pensum i norske barnehager. Disse bøkene fremmer Muhammed som en god person med stor besluttsomhet og masse mot og Allah som størst og full av kjærlighet og tilgivelse.

Jeg tenker massedrapene, kvinnesynet, homohatet og det som preger Koranen og Muhammads liv og virke fra første til siste side i Koranen, Sunna og Hadith blir utelatt – nemlig hatet mot Kafirs, oss vantro, alle som ikke tror på islam og ikke har underkastet seg ideologien.

Jeg tenker kjønnslemlestelsene og det faktum at Muhammed giftet seg med 6 år gamle Aisha og penetrerte henne da hun var 9 år også blir utelatt. Det kommer vel etterhvert når barna begynner på koranskoler og skal samles til bønn i moskeene som det i 2022 begynner å nærme seg 300 av her i lille Norge.

Noen som fremdeles vil påstå at Norge ikke islamiseres?

Jeg er så glad for mitt valg å aldri bli forelder til noe barn som skal vokse opp i dette samfunnet.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#allah #muhammad #koranen #islam #barn #småbarn #norge #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Å hjelp å trøste….Hvor skal det ende. Nå er jeg villig til å være enig med min storebror,som sist sommer sa ; “Jeg er jaggu glad for at jeg skal daue snart”…..

    2. Hvorfor kan ikke de lære seg om Bibelen.Dette synes jeg ville vært ok.Er glad mine barn er voksne , men stakkars barn og barn og oldebarn som skal vokse opp i en verdens galskap.

      1. Jeg for min del synes ikke man skal prakke på barn ideologier og religion i det hele ratt. De kan få lov å være barn, modnes å finne ut av sånt noe selv, med tiden..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg