Fest og moro som om det ikke er noen morgendag!

Bestemte meg sånn kjapt å legge inn noen partybilder fra tiden her nede, bare for å gni det inn hos enkelte..

Når jeg sitter hjemme og ser at folk er på ferie og poster bilder fra syden og storbyferier så blir jeg litt misunnelig og ønsker det var meg. Men jeg vet at det blir min tur, så den misunnelsen utvikler seg ikke til sjalusi, bitterhet og utidige kommentarer. Da velger jeg heller å glede meg på andres vegne. Da året startet så det dårlig ut, og jeg var nesten helt sikker på at det ikke ble noen feriereise på meg i år. Unner dere meg ikke dette?

Det er lite kommentarer på innleggene mine herfra, og det er greit. Men noen kommentarer har kommet, og det er nesten som om det er mest surmaget. Altså at noen blir kvalm og spyr når de klikker seg inn på innleggene mine. Så jævlig bra, kvalme folk må gjerne spy for min del, hahaha.. så her kommer det flere bilder fra hvor moro vi har det!! Dere ser vi stråler og bugner over av glede, sant!??!! Hahaha..

Bildene er fra Nummer 1, gutta som jobber her har vi kjent i cirka 10 år, fra lenge før denne baren åpnet, og de er veldig flinke på å lage liv.

  Vi skåler og koser oss, tester ut drink-kartet, får de beste sitteplassene, blir ikke forsøkt lurt på priser og mengder alkohol, slikt er det mye av enkelte steder. Her er vi helt trygge, og har det moro til det stenger, hehe..

Her er et par karer fra Sverige som bor på samme hotell som oss som vi har kommet litt i kontakt med etterhvert. De har blitt med ut et par ganger, men når de er på ferie med døtrene sine så er det vanskelig å ta den heeelt ut. Men det sliter ikke vi med, vi er fri til å kjøre på når det passer oss, hahaha.. ja til livet!!

Yupp, røyke vannpipe med fruktsmaker. Jeg har testet dette før og det gir meg ingenting. Meningsløst, men de andre likte det, så da er det jo moro likevel, for jeg liker at de andre liker, for når folk liker så blir det glede og moro, yuhuuu..

Bare venner her, gjennom maaange år. And I love it!!

Og til slutt, et bilde med utsikt over den største og beste partydelen av byen. Nå må jeg stikke, popper innom med mer i morgen, bare for å gni det ekstra godt inn for de som blir kvalme og spyr. Insekter som blir kvalme og spyr er dritkult. Kanskje dere kveles i eget spy? Haha.. Dét hadde vært noe!! SE så moro vi har det!! Og til dere kule folk der ute, prekas 😜🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #sol #party #uteliv #fest #reise #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. Ser ut som dere koser dere skikkelig 👍 Det er deg vel unt. kos deg/dere videre 🙂 Er ikke misunnelig, tar avspasering og ferie ( er lærer 🙂) på fredag. På oss blir det bobiltur+ utredning på sykehus i slutten av juli.

      1. Takk takk, dette er sommeren sin det 😜 hadde jeg kunnet hadde jeg også kjøpt bobil og så hadde vi tatt en tur rundt om i landet. Veldig populært det nå, hører stadig om mersalg av bobiler. Riktig god ferie til deg og dine, og som alltid, koselig å se navnet ditt her inne igjen 😜🐰🥰

    2. Kan hende det er lite kommentarer fordi innleggene dine sånn utenom gir rom for diskusjon og meningsutveksling?

      Imens nå er det mer sånn daglig updates fra ferie, da er det ikke så mye å si vettu.

      En å ønske deg en fortsatt fin ferie!

      klem

      1. Hvis dette ble tolket som en klage på lite kommentarer så er det en stor feiltolkning. Kunne ikke brydd meg mindre, vi storkoser oss, er bare såvidt jeg gidder å stikke innom bloggen. Poenget mitt var at enkelte viser mye misunnelse med de kommentarene de legger igjen når de skriver at de blir kvalm og sånn. Men siden du nevner det, hvorfor er det vanskeligere å skrive ‘god ferie’ enn det er å skrive ‘fine bilder’, for det ser vi jo hele tiden at folk skriver her på blogg?! Er ikke bildene mine av regnbuefontenene fine da? Hahaha.. klem til deg 😜🥰🐰

    3. Hihi, må le litt….! Surmaga kommentarer er jo unødvendig da! Altså – dere storkoser dere og nyter – kan vel ikke være bedre enn det? Jeg er ikke misunnelig, men gleder meg stoooort til egen ferie også nå! Klem 🙂

      1. Ja, disse insektene er rasende festlige. Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid er lettere for dem å være surmaga, liksom aldri ha noe hyggelig å komme med. Har de aldri en eneste bra dag i livene sine? Skjønner godt de er misunnelige hvis det er slik ståa er. Du gleder deg over ting, slike som deg sliter ikke med slike dumheter. En god egenskap å kunne glede seg for andre. Håper du får en knallbra ferie 🌞🐰 klem

    4. Hei hei 😊.
      Kjekt å sjå at de har det fint på ferie.
      Kom til å tenkja på songen What if tomorrow never comes, då eg las overskrifta. Me har jo ingen garanti, så det gjeld å gjera det beste ut av dagen me har.

      1. Her kjenner vi mange etter 20 år, så derfor er det vanskelig å reise til andre nye steder, men tror det blir Kroatia neste gang faktisk. Vi får se, Alanya roper på oss hele tiden, hehehe.. 😜🐰

    5. Det er så godt og ha evnen til å glede seg med andre, det er en glede i seg sjøl. Og glede er så viktig. Det å ha det bra og fint, kose seg med livet slike en ønsker å kose seg. Om andre velger annerledes med surna mager, håper jeg den har det fint med det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg