Vi blir IKKE brune, MEN vi blir FINE!!

Jeg tenker overskriften sier alt!! Det er altså så varmt og digg! Vi, altså Jorid Marie, Snuppen og meg har kost oss på stranda i mange timer i dag, vært litt på shopping, og deretter et par timer ved bassenget her på hotellet! Ving stresser litt med slike meldinger om unormalt høye temperaturer, men vi merker ikke noe til det. Skal jo være varmt her. Det været som er hjemme i Drammen og i Norge akkurat nå klarer vi oss uten. Anyways, nå gjør vi oss klare til å ta taubane opp i høyden, så skal vi surre litt rundt der oppe. Takk for titten folkens, her er det bare varmt, gøy og ja til livet!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #fun #moro #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Bedre å være på den sikre siden Bunny, du har vel fått med deg han kjendis doktoren som gikk seg en tur i Kreta/Hellas og mest sannsynlig ble tatt av heten 🥺

      Dem fant han død i dag eller i går mener jeg…

      Hold skyggen og kos dere!

      Det siste bilde og blikket ditt hahahaha, lær meg ihjel

      1. Tror det er kombinert en underliggende årsak med i bildet der også. Har jo vært en del overdødelighet etter massevaksineringen. Uansett, voksne folk bør ha vett nok til å vite hvordan man skal ta vare på seg selv i iskalde Norge, eller varme land som dette. Krisemaksimeringer gagner ingen, folk blir stressa og psyke av det. Jeg har vært her i langt varmere omstendigheter enn nå, så jeg blir litt oppgitt over hva dem driver på med i disse dager. Jeg holder meg i sola, den forsvinner jo klokken 20 på kvelden uansett. Ja, artige bilder ja, haha.. vi er et morsomt gjeng 😜😂🐰

    2. Jobba hardt med filter ? 😆

      Fortsatt fin ferie! Her bøtter det ned – ispedd litt hagl – sånn mellom bygene av lyn & torden. Måtte skru på varme igjen au 🙄. Det er bare å finne på noe fanteri og le 😂.

      1. Neida, jeg har ikke jobbs med filter i det hele tatt, ga Jorid Marie noen brune gull-tequilas, så tok hun heeeeelt av på disse greiene. Har det ikke mer artig enn en lager til selv 😂🙈🐰 ja, vi stakk når skjitværet kom, her er det hel sol hver dag ♥️

    3. Jeg er på Kreta,fikk samme sms av Ving😊Har nå også “overlevd”slike temperatuer før,bare å drikke mye vann og bade mye,så går det nok bra😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg