Har oppfylt ønsket til Allans Verden!

I dag er første dagen vi har sett skyer på himmelen siden vi kom ned hit. Ganske vanvittig egentlig. Rekordvarm juni, aldri vært så varmt her i juni når vi har vært her før. Merker at jeg bare liker varme bedre og bedre faktisk. Skikkelig digg dette. I dag har det bare vært 33 grader. Nå er det 29. Anyways, øverste bildet ser dere nærmeste moské til hotellet vårt.

Grunnen til at jeg nevner moské er at bloggeren Allans Verden ønsket at jeg skulle reise på ferie og blogge mindre. Og nå har han fått ønsket sitt oppfylt, jeg er på ferie, og jeg har blogget myyyye mindre.Videre foreslo Allan at jeg skulle besøke en moske, så her, værsågod Allan, her er innsiden av en moské. Ikke så spennende egentlig? Men hvis du ønsker å se mer så kan du ta en titt innom moskeen der jeg bor i Norge. Bare klikk på linken så får du en virituell 360-graders visning: —> Link!

Her er venninna mi og jeg omkledt for moskéen, eller hun er, for kvinner må dekke seg til. At kvinner ikke dekker seg til før de går inn i en moské er en krenkelse mot Allah, Muhammed og Islam, og er strengt forbudt. Kvinner har mye lavere verdi enn menn, og er bare til for å rydde i hjemmet, utføre gjøremål og føde barn. De er eiendom og fødekasser.

Sånn, det får holde med blogging for i dag. Nå skal vi på «roadtrip». Ha en fin kveld alle sammen!! 🐰

«Alanya for 7 år siden»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #sol #moské #roadtrip #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
      1. De er normalt strengere her til lands også, men akkurat denne moskeen er det mye turisme da den tilhører Cleopatraborgen 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg