Rosa ferieglede!

Bare popper innom en snartur for å dele litt rosa harmoni. Dette stedet heter Delfino Beach, og det var virkelig «up my alley». Jeg likte så utrolig godt bruken av rosa parasoller. De fleste steder er dem liksom hvite, eller off-white, beige eller sandfarget. Det er så kjedelig synes jeg, tørt. Noen ganger kan de være blå eller grønn. Rosa er virkelig oppfriskende, synes jeg da!

Og så disse flotte plantene, Bouganvillea, en av mine favoritter som det vokser mye av her. Ceriserosa. Nydelig vakker og en stor favoritt hos meg. Skrev om denne planten i morges, så dere kan klikke her og lese mer om den og se flotte bilder av den: «Bouganvillea Trillingblomst».

Anyways, mens jeg og venninna mi satt på Delfino Beach så fikk jeg meg en Strawberry Daiquiri. Dette må være den turen jeg har drukket flest slike frosne cocktails. Smaker himmelsk godt i varmen, og den gjorde seg enda bedre på et sted med slike oppfriskende farger som på denne stranden. Venninna mi knipset bilde av meg mens jeg skravla, det får bare være, jeg fikk ihvertfall vist fram her på bloggen hvor flott det er når verden blir gitt farger.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#delfinobeach #alanya #pink #rosa #tyrkia #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Hang meg helt opp i det helrosa strandutstyret, da jeg liksom ikke klarer å få det til å adde opp i hjernen at noe som tilsier fullstendig krise på papiret kan funke så til de grader i praksis..
      – Men non the less, ser den drinken ut til å funke enda bedre *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg