Se så fine dem er sammen!!

Bilde av ekte kampfisker (for å få oppmerksomhet til innlegget).

Da jeg først la ut innlegg med bilder av maleriene mine, så startet jeg med å poste et innlegg med de som jeg malte i 2017. Det var et maleri av jentene mine, to mops som heter Ariel og Ella, og så disse fire kampfisk-maleriene som dere ser under her. Kort tid etter var det ei som var interessert i et av kampfisk-maleriene, men etterhvert som jeg postet innlegg ned maleriene fra 2018 og 2019 så ombestemte hun seg og gikk heller for pingvin-malerier.

Deretter har det ikke vært noen som har vist interesse til å ville kjøpe noen av kampfisk-maleriene. Flere har uttalt at de synes dem er fine, men ikke noe mer. Ikke før i dag. Fikk en SMS fra ei dame som var interessert i en av fiskene. Da følte jeg på det, at det var litt leit å separere disse fire. Dem hører jo på en måte sammen. Den gang jeg malte dem var det en restauranteier som ville kjøpe alle fire samlet. 1000 kr pr stk. I dag kan jeg ikke si at jeg kun selger disse samlet. Så de som er interesserte får kjøpe et og et, hvor rart det enn føles for meg, hehe..

Har enda ikke avklart med hun dama om hun skal kjøpe det ene bildet, hun skal få tenke litt på det. Jeg bare tenkte jeg ville vise dere bildene samlet. Se så fine de er da!! Men som sagt, disse selges individuelt (eller samlet om noen vil det, haha..) så det er bare å ta kontakt hvis du/dere liker dem!!

Her er historien bak disse fire bildene: «Betta Splendens malerier».

Og her er andre bilder også som skal selges, i et håp om å få samlet nok penger til tannlegeregning og helseutfordringer: «Galleri Oljemalerier».

Takk for titten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #prosjekttannlegeregning #betta #bettasplendens #kampfisk #kjøp #salg #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg