OH SHIT!!

Det har vært nervepirrende venting på en pakke fra Temu, eller to pakker fra Temu. Joda, jeg vet. Jeg har tidligere ytret at jeg slettet appen og ville holde meg vekk fra hele denne nettsiden. Den er lagt opp til at en skal bli hekta på den og bestille mer og mer. De pøser ut med mails der det står ‘gratis’, en kan spinne hjul og få masse rabatter. Jeg lover, den greia der er farlig på lik linje med spilleavhengighet, og jeg misliker denslags sterkt, jeg var gift med en spilleavhengig. Det er ikke bra!

Uansett, jeg gikk inn på Temu etter vi kom hjem fra Tyrkia, der bestilte jeg flere par sko, t-skjorter, ei lenke og et par bukser. Dette er klær med farger, alle regnbuens farger, men uten regnbue. Jeg hadde planlagt å kle meg i fargene til pride, uten at det nødvendigvis var en regnbue, slik at plaggene kunne passe i andre anledninger også. Så ja, masse farger og masse bling.

Snuppen min hadde også bestilt noe greier fikk jeg med meg etterhvert. Jeg trodde han hadde antrekk klart fra før, men jeg burde jo skjønt at han hadde flere ideer, mannen er jo som ansatt av både motehus og sirkus på en og samme tid, så..

Så da har vi begge sittet her og ventet spent på om pakkene våre skulle komme i tide før prideparaden i morgen. Jeg har bleiket håret mitt og er klar til å farge det, og jeg har lakkert neglene mine både på fingre og tottelotter. Og i går tenkte jeg, pakken min fra Temu kommer faen ikke. Men min pakke kom i dag, dessverre ikke snuppen min sin, og jeg tviler på at den rekker å komme før vi reiser herfra i morgen.

Jeg åpnet pakken, alle skoene passet perfekt, alle t-skjortene, buksene. Veldig kule klær, jeg lover, dette var et bra kjøp. Jeg har slettet Temu-appen igjen, og skal ihvertfall greie å vente til desember før jeg titter innom den nettsiden igjen.

Likevel, på tross av godt kjøp og kule klær, så ble det litt ‘oh shit’ her da jeg prøvde klærne. Fordi hvordan jeg hadde sett dette for meg i hodet mitt da jeg bestilte samsvarer ikke med realiteten. Kule klær ja, men det skal jo matche! Det matcher ikke som jeg ønsker. Så da får vi se i morgen da, hvordan jeg skal løse dette?! Det blir som det blir, høhø.. I kveld skal jeg ihvertfall farge håret og lakke neglene en omgang til 🐰

«Sommerens isbøtte-utfordring for ALS»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #fashion #pride #parade #party #fest #moro #temu #bunnytrash #bunny

11 kommentarer

Siste innlegg