Isbøttekampanje (Ice Bucket Challenge) til ALS forskning!

I dag våknet jeg skikkelig etter at snuppen min tømte en bøtte kaldt vann over meg. Fordi jeg ba han om det! Dette som en del av Isbøtte-kampanjen, også kjent som «The ice bucket challenge». Dette er en utfordring som begynte i 2016 hvor folk ble utfordret til å tømme en bøtte isvann over seg og å donere penger til ALS-forskning!

I morgen 21. juni er «Internasjonal dag for Amyotrofisk lateral sclerose (ALS)», og jeg starter i dag utfordringen for å få flest mulig med. Jeg sender utfordringen videre til tre medbloggere, «Vibbedille», «Tomsmatprat» og «ZoeticWorld» og alle andre der ute som ser dette. Håper virkelig dere følger opp!!

Hvis dere klikker på linken under så kommer dere direkte inn på siden til ALS Norge og kan sende inn bidrag til støtte for ALS-forskning. Bidra her👇🏽

👉🏽 Link: ALS NORGE 👈🏽

Bli med å nominere videre, utfordre venner og bekjente til å delta, dersom blir nominert/utfordret kan velge mellom å få helt vann over seg, gi penger eller å gjøre begge deler. Uansett, hensikten med utfordringen er å skape oppmerksomhet rundt nervesykdommen ALS og for å samle inn penger til forskning knyttet til den. Vi trenger å finne en kur til denne grusomme sykdommen!

(TikTok-video)

Takk!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#als #isbøttekampanje #icebucketchallenge #utfording #alsnorge #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg