Synes ikke det glitrer nok!!

Forleden var snuppen min og jeg og handlet diverse stæsj som skal brukes til helga. Da skal vi til Oslo og kose vårsj med parade og middag efteråt. Så blir det vel litt festing utpå kvelden tenker jeg. Anyways, DETTE stæsjet handlet jeg på onsdag, og i går satte jeg igang med å bleike alt håret mitt fra topp til tå. I går ble jeg altså blond som dere ser HER.

I dag har jeg lakket neglene mine, både på fingrene og tottelottene som dere ser. Synes ikke det glitrer så mye som jeg hadde håpet. Jeg får lakke noen strøk til så blir det vel bra. Kan jo hende at det glitrer mer ute i solen. Utfra hva jeg kan se på værappen min så ser det ut til å bli sol og knallvær hele lørdag.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#neglakk #glitter #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Må ærlig innrømme jeg tenkte “ewwww” i det jeg så føttene, sorry altså det er en impregnert tanke.

      Men så artig at du også kaller det tottelotter, haha, vet ikke hvor jeg har det fra, men har sagt det lenge nå og når jeg prater med pusene mine…

      uff, jeg har blitt en sånn dame, innser jeg nå, k*ll me 😆

      1. Jeg tenker også «ewwww» når jeg ser tottelotter, føtter er æsj. Og ble jo ikke akkurat bedre av at jeg hoppet over pedykyren min i Tyrkia. Snuppen min og venninna vårsj tok pedikyr mens jeg ble sittende på tattoo-studio. Regner med det kommer en del «ewww» kommentarer her nå, det er jo blitt litt sånn at folk vil heller komme med ewww-kommentarer enn hyggelige kommentarer, så dette blir moro 😜👍🏾🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg