Når enden nærmer seg.

«Norge kan få et strengere koronapass. Uvaksinerte kan bli utestengt ved at testing fjernes.

Nå får du grønt lys i koronapasset om du har negativ test. Det kan det bli slutt på. Da vil i så fall uvaksinerte nektes adgang til arrangementer og utesteder.

Regjeringen vurderer om Norge kan åpnes med koronapass. Det vil skape et skille mellom vaksinerte og uvaksinerte.

Om passet tas i bruk, vil uvaksinerte kunne bli ekskludert fra for eksempel puber, konserter og andre arenaer som vil kreve koronapass. Folkehelseinstituttet (FHI) vil fjerne muligheten til å koronateste seg til grønt pass. Det bryter med viktige prinsipper fra da passet kom i fjor» (Aftenposten)

Sa noen konspirasjonsteori?

Noen som nevnte Goebbles, Heydrich og Hitler?

Nasjonalsosialistenes wehrmacht?

Krystallnatten?

Hvorfor ikke bare tvinge uvaksinerte til å bære Davids stjerne, alle med pass blir som nasjonalsosialistenes wehrmacht?! Hvor mye verre kan det bli i dette landet, alle underkaster seg en leder.. og ondskapen brer seg.

Les: Jeg vil ikke være her mer!

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#wehrmacht #koronapass #bunnytrash

22 kommentarer
    1. Jeg henviste til Josef Göbbels i et innlegg på fakebook for snart to år siden. Og at han hadde snudd seg i grava av misunnelse over hvor vellykket denne kampanjen var. Dette skrev jeg i april 2020.
      Jeg fikk skikkelig kraftige tilbakemeldinger og klar beskjed om at dette var noe annet, og at henvisningen til Göbbels bare ødela budskapet mitt.
      Jeg traff vel heller blinken så midt i bulls eye som det går an.
      Dessverre….

        1. Bunny Trash, eg har nevnt han monge gonger i samband med MSM, på fb, utan å få ein einaste reaksjon.
          Men så kalla eg leiinga i fb for nazirotter i ei posting og, den eine gongen dei prøvde å sensurera meg. Etter det har eg ikkje fått ein einaste reaksjon, noko som er smått utruleg, då eg brukar uttrykk som undermålerar, nazistar, idiotar med mykje meir, om både våre, og andre sine politikarar, spesielt på venstresida.
          Kanskje det hjelper å fortelle dei kvar skapet skal stå.

            1. Fekk ikkje svar eg heller, men har heller ikkje vore utsatt for sensur, eller forsøk på sådan, etter det.
              Fb la ut, at å poste noko frå Trump, eller som var til støtte for han, ville automatisk føre til suspensjon. Eg har posta fleire titals postar frå hans Telegramkonto, men ikkje fått ein reaksjon. Andre verte suspendert tvert. Veit vel ikkje kva som gjer det, men slik er det nå ein gong.

              1. Hos meg er det jo da motsatt, nå kan omsider bloggen min deles igjen, men ikke takket være Facebook som nå daglig i to uker har spammet meg med varsler om at innleggene mine ikke følger deres standarder, over 10 000 varsler PG innlegg som er blitt radert vekk.

    2. Hei igjen 😊🌺🇳🇴🌹

      Dette kan umulig komme som en overraskelse for noen av «oss andre» som faktisk følger med litt,har sett det komme lenge,det har jo bare vært et spørsmål om tid etter at andre land våre myndigheter liker å sammenligne seg med har innført reine nazitilstander.
      Ser i dag at IKEA venter på å ta i bruk coronapass for å få adgang til butikken.
      Hva skjer tro når folk med tre doser innabords må ta enda en dose og enda en dose for å få et coronapass som oppfyller kravet ? Vil de våkne opp og i så fall etter hvor mange doser…Unnskyld at eg sier det,men folk på «vaksinekjøret» oppfører seg som zombier rett og slett.
      Eg tror fortsatt at man blir vaksinert FOR noe og ikke MOT noe…
      Hilsen synskepeggy.

      1. Noen er ihvertfall på «vaksinekjøret», leste du han i Dagsavisen i dag som mente koronapass skulle innebære at hvis en er ute og spiser på restaurant så kan de vaksinerte få øl eller vin, uvaksinerte må nøye seg med alkoholfritt.

        1. Ja,eg leste det 🤦🏼 men det er vanskelig å ta noe så hinsides idiotisk så veldig seriøst,selv om eg vet jo at det fort kan bli alvor😡
          Nå syns eg at fullvaksinerte folk må gi seg litt😡
          Hilsen synskepeggy.

      1. Gjennom to år har ingen perioder vært så angstutviklende som nå. Hvis det blir sånn utvikling for hvert år så hopper jeg av karusellen når 2023 starter.

      2. du har alltid valg Gry. å gå til retten. Jeg kan jobbe fra hjemmekontor. Skal snakke med sjefen på fredagen og høre om mine muligheter. om dette ikke går så må jeg nok ty til onlyfans eller noe lignende. Har heldighvis muligheter ( og nå kødder jeg ikke engang)

    3. Jeg kjenner jeg utvikler depresjon. Jeg sitter her og griner. Nye regler for koronapass er innførte og man må ta vaksine hver 7. mnd så fjernes det blåresept, og strøm koster sykt mye fortsatt. jeg har lyst bare å legge meg og ikke våkne til det er ferdig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg