Jeg vil ikke være her mer.

Mitt hjerte er knust og tråkket på om og om og om igjen i disse dager. Ondskapen har virkelig tatt til seg makten i verden nå, den har spredt seg og fått et så hardt grep at her er det ingen vei tilbake. Det startet med en elite på toppen av verdensmakten, deretter til myndigheter og media i ethvert land, heriblant vårt eget lille land, Norge. Nå har befolkningen gitt etter for mørket, til og med folk jeg kjenner og har brydd meg om i årevis, noen jeg trodde var mine venner og nære uansett hva, men de har nå altså tatt til ordet og blitt overgripere og mørkets talspersoner.

Jeg kan faktisk ikke lese nyheter i media, ikke titte innom sosiale media uten å lese de styggeste og mest ondsinnede ytringer rettet mot de mennesker i samfunnet som ikke, av forskjellige grunner, har latt seg injisere av «vaksinene». Uvaksinerte er egoister, terrorister, drapspersoner, uverdige avskum som skulle vært innestengt eller utryddet.

I dag er det fire personer mindre i min venneliste på Facebook, et par har forsvunnet tidligere, og det forsvinner nok flere. Denne listen har aldri vært en liste av tilfeldige mennesker etter tilfeldige møter. Jeg er ikke en av de som bare samler opp mennesker på en sådan liste. Jeg har forbeholdt den til å være bestående av mennesker som betyr noe for meg, folk jeg har kontakt med, venner og personer som har hatt innvirkning og påvirkning på livet mitt og som jeg har tillit til som gode medmennesker.

Nå begynner jeg se noe annet.

Som barn ble jeg nærmest spyttet på av foreldre da jeg fremsto som annerledes og vilter, et skilsmissebarn som ikke eide oppdragelse og hadde en far som drakk, var kriminell og voldelig. Plutselig befant jeg meg i en verden hvor jeg ble kidnappet, mobbet, stigmatisert, utsatt for fysiske og psykiske overgrep i en årrekke. Jeg begynte med narkotika og sprøyter, og ble enda mer stigmatisert, ekskludert og utstøtt. Nye varianter av overgrep oppsto. Alt skulle være en kamp for tilværelsen. En styrke jeg alltid har hatt er å lande på beina og gå videre i livet, men nye utfordringer og nye overgrep lot ikke vente på seg.

Å innse at jeg var homofil, og være åpen om det var nok en ny utfordring. Etter en oppvekst hvor homofile var skam, avvikere og unormale. En tid hvor hiv var homopest og homofile sett på som et eneste stort virus. Etterhvert kom en tid hvor folk kunne påstå at «vi er kommet langt nå, folk har innsett at det er greit, homofile er aksepterte». Likevel forsvant venner, stygge tilrop og kommentarer kom hist og her. En innvendig smerte man sitter igjen med alene, som få kan forstå, for de er ikke der. Et helt samfunn som lever i bobler og påstår at verden ikke er slik fordi de ikke opplever det selv. De har ikke blitt springskallet eller stått med kniven mot trykkende mot strupen. Ikke følt seg ekskludert og hatet.

Livet går videre, man blir eldre, omgås de som virker til å være medmennesker, reale og inkluderende gode. En starter på nytt et annet sted, livet blir bra. Så igjen plutselig sitter man der, to-tre år i politiavhør og advokatmøter, stadige besøk hos terapeuter og psykiatere. For å bearbeide og mestre en fortid av overgrep. Nå skal en overgriper stilles for retten etter å ha begått gjentatte overgrep mot titalls små gutter gjennom flere år, meg blant dem. Politiet, riksadvokat og hele systemet i sin korrupsjon valgte så å hale saken ut og én etter én ble så «skrevet» ut av saken i foreldelse, tross sikre beviser og ødelagte liv.

En klarer tross alt finne lykke i livet, kjærlighet i form av et knippe gode venner, en kjæreste og en herlig liten familie. En klarer å stole på enkelte rundt seg tross alt. Det som ikke ødelegger en gjør en sterkere. Enhver hendelse virker til å være en forberedelse til den neste. Men det går til en grense hvor styrken opphører og en faktisk blir ødelagt, så knust i kropp, hjerte og sjel.

Jeg leser i dag en sak fra England, tre hundre tusen, 300 000 mennesker der som har fått hjerteproblemer etter stresset som følge av plandemien. PPSD. Liv ødelegges og legges til grunne i hundretusentall og millioner på grunn av dette helvetet myndigheter og deres medsammensvorne kjører ut mot folk. Media i teten med rå og brutal ondskap for å ødelegge menneskeliv. De vet hva de har gjort, men velger likevel å trappe opp, intensivere, knuse og ødelegge enda flere menneskehjerter og sjeler. Hvorfor? For hva?

Det er ironisk på mange måter. Dette er samme media som fordømmer rasisme, homofobi, stigmatisering av minoriteter, mobbing og hva det måtte være. Husker dere Black Lives Matters for et år siden? Nå har de, og dere, kastet alt på havet og satt i gang noe verre enn alt tilsammen. Dette er verre en nazismen og islamismen, for det bare vokser og vokser. Og folk stopper ikke opp og tenker seg om hva som skjer, neida, de kaster seg på, velger mørkets side og bygger opp om hat, hets, splittelse og ekskludering.

Driver folk til selvmord rett og slett.

Det nytter ikke si noe om det heller, det nytter ikke minne folk på om menneskerettigheter, omtanke, kjærlighet og medmenneskelighet. De tror de innehar den, de tror mobbingen og hatet er godhet og at de er i sin fulle rett til å drive andre fra sans og samling. De tror de er i sin fulle rett til å ødelegge liv, få andre til å miste livsglede, miste egenverdi, ønsket om å leve. De kaller det faktisk enda en dugnad, litt av en dugnad gitt.

Vi har observert i 2 år at det ikke blir økt beredskap på sykehusene, at helsetjenesten ikke blir styrket. Sykehusene går i overskudd, i hele fjor var de tomme, operasjoner og behandlinger kansellert, folk måtte ta opp lån og henvende seg til de private da de offentlige stengte dørene. Medisinske behandlinger uteblitt, menneskeliv så traumatiserte at de aldri vil få verdige liv igjen. Folk har drikket seg ihjel, tatt overdoser og selvmord i økende omfang. De er ikke ødelagt av covid, men tiltakene, så da betyr det ingenting.

Dør man av kreft, selvmord, mangel på medisinsk behandling eller operasjon, av frykt, angst og depresjon så betyr det ingenting. En kan ramse opp alle mulige forferdelige måter å lide, måter å dø på, men intet betyr noe for bare korona, covid eller hva faens ord dere måtte ønske å bruke.

Milliarder av norske kroner blir sendt ut av landet, ikke for gagne oss nordmenn, ikke for å styrke folkehelsa og redde eller ivareta liv, men for en elite å investere i egen vinning og profitt, de som styrer landet blir rikere og rikere, mens befolkningen forøvrig tar konsekvensene. Milliarder av kroner i skatter og avgifter, strøm og drivstoff og hva det måtte være. Nesten samtlige som leder an plandemien får hundretusener og millioner ekstra inn på konto, men beredskapen i helsevesen skal ikke økes. Her er så mye rart som ikke henger på greip, men befolkningen er blitt så manipulert og indoktrinert at de enten ikke ser eller ikke bryr seg. De bare kaster seg på i den retning de blir manipulerte.

Dette blir folk opprørte over at jeg sier.

Folk ER manipulerte til å drive heksejakt på uvaksinerte nå. Det e så vondt og stygt å se at de man trodde var noe av de beste menneskene en har møtt legger ut så mye grusomt hat og press mot andre, jeg er så jævlig opprørt og sliten nå av alt dette at selv jeg, etter alt jeg har opplevd her i livet, så er det vanskelig, rett og slett beintøft å finne styrke til å stå i stormen. Jeg vet ikke om jeg klarer dette helt ærlig.

Det som begynte med å si nei til covidvaksine, rett og slett pga kunnskapen om at det har vært forsket på mRNA i mange tiår, og dette har aldri kunnet vært brukt til vaksiner, men så plutselig har de på 1-2-3 satt sammen og tatt i bruk disse før de er blitt utprøvd og studert, før de faktisk er godkjente, noe de enda ikke er.

Det som begynte som en motreaksjon på logiske brister og det absurde, det som begynte med å ville se ting litt an, sette seg på gjerdet og lære litt om langtidseffekter, har plutselig blitt noe helt annet. Vi vet jo nå at disse vaksinene ikke fungerer som ønsket, men likevel fortsetter propagandaen, og den er umenneskelig ille.

Det som begynte med sunn skepsis har nå blitt et soleklart nei til vaksinering fordi presset er så stort, splitt og hersk, og metoder som er så hinsides at en skulle tro det er SATAN selv som har tatt over!! Nå er det nei fordi dette er overgrep, dette er å frata mennesker å kunne bestemme over egen kropp, egenverdi, dette er voldtekt av kropp og sinn. Jeg kan i dag ikke gå med på dette for da vil jeg ikke kunne leve med meg selv og da er det bortkastet uansett.

I en del land har vi barn som selges inn i tvangsekteskap, barnebruder, barn som blir voldtatte og psykisk ødelagt som mennesker. Slik er kulturen der, de mener det de gjør er riktig. Er det riktig? Nå mener majoriteten her at tvang er riktig, overgrep, å ødelegge andre mennesker, fordi myndighetene og media har sagt det. Jeg kommer aldri til å bifalle hverken pedofili, voldtekter, vold, tvang, psykisk terror eller overgrep av noen form mot noen. Det redder ikke liv, det ødelegger.

Tenke seg til at kort tid før covid i Norge tok plass, så tok vår prinsesses eksmann, Ari Behn, sitt eget liv. Hele vårt land deltok i sorgen, vi alle hørte hans datter stå i begravelsen med smerte i brystet, klumpen i halsen og tårer i øynene. Hele Norge hørte Maud Angelicas tale om psykisk helse, hvor viktig det er å kunne be om hjelp, hvor viktig det er å være medmennesker, bistå hverandre, gi styrke. Hvor viktig det er å ha et opprustet styrket psykisk helsevesen som kan hjelpe de som sliter. Hele Norges land nikket samtykkende, dette er sant, dette er viktig.

I bunn og grunn så har hele samfunnet nå kastet den samtykkende nikkende moralen og medmenneskeligheten sin til helvete, disse gode verdiene, det å stå sammen, det å kjempe for et helsevesen i alle fronter som er styrket i beredskap både når det gjelder fysisk og psykisk helse. Drit i økt beredskap og et styrket helsevesen, media sier st alt er de uvaksinertes skyld, knus, ødelegg, få dem til å gi opp alt, få dem til frivillig å ende sine liv,

Alle dere som nå har kastet dere på for å stigmatisere, marginalisere, poste stygge utsagn i sosiale media, mobbe, bedrive hersketeknikker for å knuse deres medmennesker, knuse de som er i minoritet, gjenta historien som man skulle lære av – alle dere er moralsk forkastelige slik jeg ser det, dere har nådd det laveste punkt som mennesker.

Når dere har greid å kjøre meg så langt ned som jeg er nå, føle meg så ekskludert og hatet fordi jeg ikke takler overgrepene som pågår, disse psykiske voldtektene og hva det vil medføre å la seg presse på den måten. Når dere har greid å få meg til å føle meg som den lille 6 år gamle gutten som ble innestengt gråtende i en liten bod i en mørk og kald kjeller sammen med skarpladde skytevåpen, nødbluss og fyrtøy, ensom og forlatt, da har dere vist hvem dere er og hva dere står for.

Jeg har ikke lyst å kjenne dere mer, jeg har ikke lyst å være iblant dere, dugnaden deres vil jeg aldri være en del av, den ødelegger min selvrespekt, min sjel og mitt hjerte. Den ødelegger liv, millioner av gode menneskeliv.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#folkedrap #overgrep #bunnytrash

29 kommentarer
      1. Jeg sliter med å holde hodet oppe for tiden.. er noe galt ned plattformen til bloggen i dag, veldig mange får bare lest begynnelsen av innlegget så kommer det en boks med et spørsmålstegn og resten av teksten er borte…

        1. Jeg har lest hvert ord og jeg gråter med deg! Jeg er gammel og syk, men hadde likevel tenkt å være med så lenge det overhode var mulig, for jeg er en “overlever”.

          Men du har et poeng, hva skal man stille opp mot de totalitære psykopatene som jobber i globalistenes ærend? Hva kan man stille opp med mot kvaksinefanatikerne?

          Mark Twain sa:
          “Det er lettere å lure folk enn å overbevise dem om at de er blitt lurt.” Han hadde rett.

          Jeg tror forsatt at det er liv i folkesjela, men det er blant dem som har “sett lyset”, og erkjent at medisinen er verre enn sykdommen.

          Det er tilstrekkelig å ta noen skritt tilbake for å se det store bildet, hvordan det hele startet og hva myndigheter og “eksperter” har gjort mot befolkningen og dem som har uttalt seg mot narrativet.

          Jeg ber deg, ikke kast bort tiden med å prøve å forstå eller overbevise dem som står steil imot oss uvaksinerte. Søk heller opp de du vet er på den rette siden og finn styrke der, for vi er mange og blir stadig flere fordi allerede “vaksinerte” har våknet og skifter side.

          Det er usigelige synd at vi er splittet i et lite land som Norge, men sånn er det blitt pga MSM’s propaganda og myndighetenes vanvittige “godag mann økseskaftpolitikk”!

          Til slutt, håper det er greit at jeg deler historien din på veggen min?

          Klem fra Eva Ferret

          1. Takk Eva for dine ord, jeg leser hva du skriver og jeg skjønner. Bare én ting du ber deg, ikke kaste bort tiden med å prøve å forstå eller overbevise dem som står steil imot oss uvaksinerte. Mener du da at markeringene rundt omkring, demonstrasjonene mot koronapass etc er bortkastet? Takk igjen for gode ord og at du tok deg tid 🥰

      1. Skrevet rett fram, et kaos av følelser og smerte rett og slett. Ønsket er å stenge ute, men det er jommen ikke lett, for nå kommer det virkelig fra alle kanter. Takk for at du leste, det hjelper på at noen der ute ikke har fallt ut i mørket 🥰

    1. Vi trenger hverandre nå, jeg er helt rystet hvor mye ondskap og splittelse dette har medført. Jeg lurer oppriktig på om stikket påvirker personligheten deres. Dette er værre enn en krig med krutt og kanoner. Det har ødelagt så mye for veldig mange, hjerte mitt blør.
      Varme tanker til deg min venn <3

      1. Noen ganger undres jeg også om stikkene gjør noe med personligheten, men samtidig kjenner jeg jo mange som har latt seg injisere og fremdeles er seg selv so to speak. Jeg har forståelse for at folk velger vaksinene, naivitet, press, frykt, ønske om normalitet, et cetera, men jeg har veldig vondt av ondskapen som brer seg, og den tror jeg kommer fra media, manipuleringen og propagandaen som skaper masse frykt og fortvilelse og dermed blir folk som gale. Takk for at du tok deg tid, og varme tanker tilbake 🥰

    2. Denne gjorde vondt, og eg måtte bruke litt tid før eg kunne finne fram tastaturet.
      Det seiast at felles skjebne er felles trøyst, men eg finn inga trøyst i at andre har same smerten som meg.
      Kan ikkje seia så mykje meir, enn at du er i mine tankar, og så sender eg ein imaginær klem 🤗.
      Du får stå deg vel, og prøve å få ei god natt 😴.

      1. Det var godt å skrive innlegget, akkurat hva jeg følte der og da, forsovet enda, men det er noe med å få ting ut. Men takk så mye, det er en fin ting med bloggen, gode mennesker dukker opp, takk igjen Bernt 😊

      1. Takk for det, innimellom vet jeg ikke helt hva styrke er, det er som om vampyrer tapper meg for tiden, jeg får spise hvitløk og vandre i solen, dette er ikke over enda, gode ord har kommet og det takker jeg deg og de som deg for 🥰

    3. Hei Bunny Thrash – det var fint skrevet og kjenner veldig på det samme selv. Jeg som er litt old school og husker stigmatisering og aids-smitte – hysteri kjenner igjen masse nå, men 10000 ganger heftigere og når myndigheter, media og venner hiver seg på umenneskeliggjøringen er det hardt og ille. Men vi er virkelig ikke alene! Se ut i verden så tror jeg vi er i veldig godt selskap. Og mange som tenker og føler men ikke sier noe høyt. Mange som ikke er så happy med «tredje dose» (som om de brukte sprøyter!) og jeg tenker et stort antall sprøytestikkede er redde nå og trenger noe å bearbeide redsel. Så urettferdig at noen ikke vil lide seg gjennom bivirkninger når de har måttet, og kanskje blitt litt lurt med løfter om at de ikke smitter eller blir smittet.

      Jeg kjente meg veldig igjen i grunnene til å ikke (ennå) velge vaksine. Litt redd for å bli syk men er frisk og godt immunforsvar og svært sjelden influensasyk. Og den sykdommen som er angst, manipulering, press, trusler… det viruset har jeg bra motstand mot! Til nå har det dødd 26 under 50 av 240.000 smittede.

      Det er mørke tider og dette handler også mye om at landet skal følge USA/who / andre makter, selv når disse er i fritt fall. Sukk.

      Har du sjekket ut antijantepodden? Den synes jeg er veldig oppmuntrende!

      Masse varme hilsener gjennom mørketida!

      Mvh Ketil

      1. Det er mange der ute, og jeg møtte mange knalltøffe mennesker på markeringen i Oslo for en uke siden, det var en av de beste dagene mine på lenge, kom nesten i julestemning så vakkert var det. Skal sjekke ut antijante. Tusen takk for at du la igjen noen ord her, veldig fint med gode ord innimellom alt dette andre. Settes veldig pris på. Hang in there, og takk igjen 🥰

    4. Trist å høre at du er sliter. Blogginnlegget ditt er veldig sterkt, og det er nok mange som opplever mye av det du beskriver her. Jeg deler og sprer det til så mange som mulig da dette er utrolig viktig å få fram. Takk for at du er så modig som du er. Kan anbefale deg å se videoen jeg har lagt ved her, den har oppmuntret mange som sliter nå. Det er det mest oppmuntrende og vakreste jeg noensinne har sett og hørt. Fimen rører meg dypt i sjelen ❤ Du kommer til å gråte tårer i strie strømmer når du ser den, fordi du er en av dem som blir beskrevet i filmen, men det vil være gode tårer, og når du har grått deg ferdig så vil du føle deg bedre <3
      Anbefales på det sterkeste ❤ ❤ ❤
      https://www.youtube.com/watch?v=XinVOpdcbVc&t=7s

    5. Tusen takk for at du deler din sterke historie <3 Du er ikke alene <3 Sammen er vi en brennende fakkel ! <3

    6. En flott tekst, og er så enig, tusen takk! Jeg ser mange våkne nå midt oppe i all hetsen, og mange som forsvarer oss uvaksinerte, og det gjør også vaksinerte. Jeg er uvaksinert av akkurat de årsakene du nevte over her, og er nå glad jeg ikke har tatt dem, da mange får en lidelse jeg har, nemmelig arytmi. Når det også står at man kan få forværret diagnoser man har fra før, så holder jeg meg i hvert fall unna nå. Å si det til de som hetser som værst er unyttig, jeg hopper over dem. Noen svare jeg, ved å fortelle dem hvor ufine de er, og eller legge fram bivirkningsstatistikken for vaksinene, sammen med tallene i rapporten for Pandemrix, som jeg tilfelig greide å finne. Den ble stoppet med mye mindre tall enn hva de har nå, den krisen de kalte norgest størtste helsekrise, har covidvaksinenen overgått for lengst. Det er både trist og helt ufrorståelig. Og så leste jeg et sted at mange som var vaskinerte ikke vli ha flere, så de kommer i tilegg til oss uvaksinerte, pluss de som har bivirknknger og ikke vil ha flere, og da blir vi enda flere. Jeg kjenner også flere både av de som aldri har tatt og de som ikke vil ha flere. Jeg tror de sa det var 500000 som ikke ville ha fler vaskiner, men må finne ut om det stemmer før jeg er sikker, og så er vi vel omtrent 150000 uvaksinerte, så jeg ser optimistisk på det. Men det holder hardt innimelom, og jeg har også vært veldig lei meg etter all hetsen man blir bombardert med. Jeg tåler en støyt, og tåler en diskusjon, men å se så mange være så stygge mot andre, var direkte vondt og trist.Jeg hadde aldri trodd det var så mange mennesker som kunne bli så jævlige, så mange! Vel, jeg klorer meg til det possitive jeg så i dag av de som vil forsvare oss mot hetsen. Jeg er medlem av en del grupper hvor man kan snakke fritt og støtter hverandre, det hjelper også. Men du er kanskje medlem i slike grupper du også? Klemmer og lykke til videre til deg og alle oss i samme situasjon, vi er nødt til å stå samlet.

      1. Tusen takk for at du deler, det er sannhet i alt du skriver, det er nok fordi flere sier nei at de har intensivert medieoppslagene, og måned det stor spredning av slike kjedebrev som liksom skal spille på samvittigheten til uvaksinerte. Jeg vet hvem som burde ha dårligst samvittighet. Veldig hyggelig at du kom innom her 🥰

    7. Bra skrevet ! Kjenner meg så altfor godt igjen i dine tanker og følelser … i går ble jeg kastet ut av ett hjem når jeg svarte at nei jeg var ikke vaksinert : Og menneske rygget bakover mens hun skrek kom deg ut !!! Dette var ei i familien min liksom 😢 følte hun så på meg som pesten selv … uten at jeg egentlig har gjort noe galt annet enn å takke nei til en vaksine … ikke er jeg syk og holder god avstand når jeg er ute å handler .. føles så urettferdig og vondt 😢 spesielt fordi lederne her i landet indirekte har oppfordret til dette hatet mot noen som egentlig ikke har skyld i noe som helst . Skremmende dager vi står i nå .. og jeg håper bare det snart går over … at flere våkner fra den hypnose de er inne i … ønsker deg en så fin førjulstid som mulig 😘🤗

      1. Det du forteller er grusomt, og den dagen jeg opplever å bli kastet på dør av den grunn, da klikker det for meg. Nå er jeg veldig klar på til alle at jeg er og forblir uvaksinert iht disse såkalte vaksinene, så det er ingen grunn til å slippe inn noe sted for å bli kastet ut, men det er hårreisende. Oppvåkningen må komme, takk for at du tok kontakt her, lag deg fine dager så godt du kan 🥰

      2. Huff, det du opplevde var ikke OK – kvaksine elle ei! Ha i bakhodet at de er indoktrinert, fullstappet av propaganda. De er trolig vettskremt av det som serveres i media og bør ikke tas på alvor.

        Hvis noe lignende skjer igjen, ha det i bakhodet, rett ryggen og løft blikket. Det er nå vi som er våkne må holde både retning og fatning, for det vil bli verre før det blir bedre, min venn 👍

        Klem fra ei gammal kjerring som ikke gidder å kaste bort tid og energi på sinnsyke mennesker, det er MANGE herlige positive folk rundt oss. Vi må bare finne dem og stå sammen for å ri av stormen.. 🥰

    8. Kjenner meg så igjen i dine tanker og følelser over det som skjer nå. Vi må bare prøve å stå han av, etter beste evne. Klem fra meg ❤❤❤

    9. Hei, så brutalt sant hvert ord du skriver, og velskrevet er det, alt sammen. Jeg skal ikke ta denne vaksinen jeg heller, og har merket at folk går lengre unna meg når jeg sier det.
      Jeg er overrasket over hvor lett det er å hjernevaske de store massene. Helt utrolig, når det er så lett å se dette narrativet som foregår. Ønsker alle, både vaksinerte og uvaksinerte en fin tid framover, og husk å vise respekt for andre uansett mening 💗

    10. Du beskriver det så godt, ja så ille er det blitt!
      Familier og vennegjenger splittes, folk er blitt helt gale. Når vaksinene viste seg å ikke ha den ønskede virkningen, de var ikke redningen likevel, måtte de finne en ny syndebukk. Uvaksinerte omtales som mindreverdige, det er en mobbekampanje vi ikke har sett maken til på lenge.

      Hvorfor er det så få som klager over vaksinene eller etterspør hva alt dette har kostet? Neida, de løper for å få enda flere “skudd” og når de likevel blir syke så priser de seg lykkelige for alle vaksinene for ellers ville de sikkert blitt “enda sykere”… Bare de får sitt “skudd” gratis så er de fornøyde og tenker ikke over at staten, det vil si vi alle, betaler prisen. For andre legemidler det fortsatt krav om at prisen for hvert sparte leveår ikke overstiger ca 500 000 kr. Er det blitt satt opp noe slikt regnestykke i denne sammenhengen? Det kommer neppe til å oppfylle kriteriet!

      Men vet du, vi er ikke alene. Vi blir flere og flere for hver dag. Kanskje mange du kjenner også, men som ikke har turt å gi seg til kjenne i dagens atmosfære? Og det finnes en forening, Foreningen for Fritt Vaksinevalg, som jobber juridisk med dette. Meld deg inn, sammen er vi sterke!

      1. Takk fir at du skriver her. Jeg har noen få venner rundt meg som er som deg og meg. I dag har jeg også snakket med ei venninne som har fått to doser, hun har sagt stopp nå, det er nok nå. Jeg forsto det slik at hun er en av dem som plages med blødninger og smerter. Jeg har også blitt kontaktet av en del folk etter noen av blogginnleggene mine. Jeg var også med noen venner på demonstrasjon/markering i Oslo 11/12. Det var vakkert. Fikk med en bunke med info fra Fritt Vaksinevalg ang test og vaksinering av barn som jeg skal dele ut denne uka 😜🥰👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg