Maleriet ingen vil kjøpe!

Oljemaleri, lerret, 40×50 cm.

Nå vet jeg ikke om det er heeeelt tilfelle da, men det har seg slik at det er ikke kommet noe bud på akkurat dette maleriet. Dette til tross at det har vært mange som har uttalt at maleriene med pingvinmotiver er blant de som blir best likt. I galleriet mitt med malerier jeg nå forsøker selge fordi jeg i kommende uke får en tannlegeregning på cirka 20 000 kroner som jeg per dags dato ikke har penger til å kunne betale, så var det fire malerier med pingviner. De tre andre er solgt, mens dette står alene igjen.

Vel vel, jeg har ikke gitt opp enda, og jeg har satt ut klær på VareHuset her i byen for salg, samt at hodet mitt jobber kontinuerlig for å finne andre ærlige måter å tjene inn til å betale regninger for mine helseutfordringer. Spleis kommer jeg ikke til å opprette, så slutt foreslå det folkens!!

Det positive er jo at det har blitt solgt noen bilder, og det er så gledelig å se at de som er blitt sendt i posten har kommet frem allerede dagen etter de har blitt sendt, og da uten noen antydninger til skader. Og tilbakemeldingene er at maleriene er finere i virkeligheten og fargene flottere. Noen har tilogmed postet bilder i sosiale media og på blogg at de har hengt opp bildene, og om jeg får si det selv, så har de virkelig kommet til rette og jeg synes de ser så flotte ut der de henger.

Dette siste maleriet av pingviner som dere ser øverst her har det som nevnt ikke kommet noen bud på enda, det står ensomt og forlatt igjen på kjøkkenet her. Og i galleriet er det noen andre bilder også som fremdeles ikke er solgt. Kampfiskene og de nakne mennene hadde jeg trodd skulle gå før noen av de som faktisk er solgt, da jeg mener disse er mer forseggjort, bedre teknisk utført, kampfiskene er i tillegg innrammet og har feste bak, de nakne mennene har også hengefeste.

Om du er en av de som har trengt betenkningstid, eller om du er en som ikke har fått med deg dette galleriet av oljemalerier som ligger for salg, så har du enda muligheter, bare ta en titt med å klikke på linken her 👉🏽 «Galleri».

Og del gjerne videre om dette, enten med å skrive innlegg i sosiale media og henvise til linken til innlegget med bilder, dele dette innlegget, skrive eget blogginnlegg eller andre måter å bidra, så er jeg meget takknemlig for det. Ikke la disse pingvinene stå igjen på kjøkkenet her i sin ensomhet. Takk 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #prosjekttannlegeregning #kjøp #salg #bunnytrash #bunny

7 kommentarer
      1. Takk for hyggelig kommentar. Vet du at her på balkongen min har jeg plass til et bilde. Derfor bruker jeg bytte. På sommeren har jeg hatt maleriet av løven der, og på vinteren dette pingvinbildet. Innimellom når jeg har følt for så har jeg hatt et og et bilde av de nakne mennene der. Artig å bytte litt, og da er ikke plass noe problem 😜🐰

        1. Forståelig, men utfordringen min er for øyeblikket at jeg bor på pikerommet hos mine foreldre mens jeg ser etter hus å kjøpe… Mesteparten av eiendelen mine er pakket ned og jeg har kun tilgang til det mest essensielle, og “kjøpeforbud” mot det meste for det er ikke plass… *krysser fingrene for at det dukker opp et passende hus for salg snarest mulig*

          1. Lykke til med å finne nytt hjem, håper noe skjer snart, begrenser seg for hvor lenge det er ok å bo hos sine foreldre 🥰🐰

    1. Hmm – rart at ingen vil ha det…. <3 – uansett, jeg er vafffal veeeeldig fornøyd med mitt, det er hengt opp i dag….! Trappa opp i himmelen – symbolikk for meg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg