Lene Elisabeth – et hjerte av gull!

For noen uker siden klikket URL’en til bloggen min på Facebook hvilket medførte at det ikke lot seg gjøre for hverken meg eller andre å dele mine innlegg på plattformen. For en blogger som har flertall følgere på Facebook fremfor noen annen plattform så kan ikke det være noe som er kjedeligere enn det. Fullstendig sensur og boikott, og en administrasjon hos Facebook der folk som har opplevd det samme har måttet vente to år før de i det hele tatt har fått svar fra de som sitter med ansvaret.

Facebook har en arrogant holdning hvorav de føler at de ikke trenger ivareta sine brukere, nettverket er så stort at det har ingen betydning om noen faller fra. Mentaliteten er at mennesker viser ikke solidaritet med hverandre og flykter fra Facebook, neida, man driter i solidariteten og er lojale mot Facebook uansett.

Profiler, grupper og sider (les:) blir slettet og utestengt for de mest absurde og teite årsaker. En trenger ikke ha brutt noen av Facebooks standarder, men likevel kan en uten videre bli utestengt.

Personlig har jeg nederst i ethvert innlegg jeg poster lagt ved link til MeWe, hvilket vil si at (les:) jeg oppfordrer enhver til å lage seg profil der og starte samfunn. Der er det ytringsfrihet og ivaretakelse av brukerne.

Gjennom bloggen har jeg blitt kjent med en annen blogger, eller jeg har blitt kjent med mange, men her skal det handle om én bestemt. Nemlig «Lene Elisabeth» hvilket er hennes ekte navn. Vi har skravla stadig oftere og jeg har virkelig fått sansen for dama. Vi er blitt venner, jeg hennes, hun min 🥰

For en tid tilbake siden opplevde Lene også at hennes bloggs URL ikke lot seg dele av noen på Facebook. Blant oss andre ble det en liten oppstandelse av dette, for vi som kjenner bloggen til Lene vet at her finnes det ikke et eneste ord som kan være i nærheten av å bryte noen standarder Facebook måtte ha satt, faktisk går det i motsatt retning. Her snakker vi om en blogg som utelukkende har et konsept om å ta vare på hverandre, medmenneskelighet, små sitater om verdier og det å løfte hverandre. Hun oppmuntrer hele tiden andre til å fremme hverandres gode egenskaper, og hun er en mester på dette selv. Hun ser først og fremst det gode i mennesker, det er det aller aller første hun gjør. Hun er utelukkende positiv og greier å finne positivitet i det negative. Dette er egenskaper som må beundres, og verdsettes!

Det gjør jeg virkelig!

Les: The Bunny!

Når jeg nå selv opplevde dette med Facebook og bloggen, så har Lene fulgt med med hele tiden, hun har hjulpet både bloggen min og meg å holde hodet over vannet. Veldig nyttige innspill og råd fra henne har jeg tatt imot, og det har fungert. Oh yes! Hun har en greie, som om det er det som er meningen med livet hennes, og backe andre, løfte andre. Så iom at jeg har en oppsving på bloggen her nå hva lesere og delinger angår, og en del andre bloggere er innom, så må jeg benytte anledningen til å fortelle dette om Lene. Hold dere inne med Lene og følg «Lene Elisabeth» på blogg, hennes små innlegg med enkle utsagn som en bør ta til seg og tenke på, la dere smitte av livsfilosofien hennes, disse tankene hun har som hun deler, hennes syn på livet gjør hverdagen bedre for de som følger.

Anyways, jeg følger «Lene Elisabeth», hun er en sann glede å bli kjent med, en berikelse av ren godhet. Ikke noe komplisert, helt ærlig og ekte. Hvis et hjerte kunne vært av gull og diamanter, så hadde det vært Lenes, du er enestående og tusen takk for at du er du, og at du er her 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#leneelisabeth #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Altså, nå snakker vi nok en hverdagsglede her også på en lørdag da gitt, TUSEN hjertelig takk for fantastiske gode ord. Det der gjorde dagen min og jeg skal leve på det lenge. Jeg liker ikke når jeg ser at andre sliter med noe og HVIS jeg sitter på et tips eller to, da MÅ jeg helt klart komme med dem. Klarer liksom ikke å la være og hvorfor skulle jeg latt være egentlig, jeg er ikke laget sånn. Og når du setter pris på det slik du uttrykker nå så blir jeg bare varm i hjerte ❤

      Du er en god mann som jeg er skikkelig glad for å ha blitt kjent med så takk for det og tusen takk for at du dedikerte et HELT innlegg til meg ❤ Nå skal jeg nynne på Madonna låter i hele dag kun til ære for deg!

      Stor klem 🤗

    2. Lene Elisabeth virker som et varmt og vakkert menneske ja, det er jeg FULLSTENDIG enig i <3 Så koselig at du trekker henne fram og gir henne den oppmerksomheten hun fortjener 🙂 Ha en fin dag Bunny! Har du danset i dag? 😀

    3. Så flott innlegg om en flott dame! 🙂 Har nettopp blitt “kjent” med henne her på bloggen, og jeg kjenner igjen alt du sier allierede. Hun gir gode og flotte kommentarer og tilbakemeldinger, og fortjener virkelig å komme oppover på lista. 🙂 Liker så godt det at dere løfter hverandre opp! God mandag! 😀

      1. Tiden flyver, og jeg ser jo at plutselig har jeg hatt kontakt med Lene en god stund, og fra dag 1 har hun vært intet annet en utelukkende positiv, inkluderende, blid og hjelpsom 🥰

          1. Ja, Lene mfl er jeg veldig glad for, det er en del bloggere som har holdt meg oppe gjennom disse to siste årene spesielt, når en har vært mye hjemme og ja.. du vet 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg