Lekkert smykke!

Ja dette smykket på bildet hadde jeg kjøpt hadde jeg sett det på en butikk eller noe, men dette er bare et bilde som poppet opp på sosiale media. Det er veldig sånn at hvis man klikker på nettet på noe, for eksempel sko, så popper det opp sko overalt, klikker man på tyrkiareiser, så popper det opp masse sydentilbud, kikker man på leiligheter, så popper det opp masse leiligheter i laaaang tid etter man har kjøpt. Så her hos meg popper det opp sexy mannfolk og nydelige mops hele tiden, haha..

Anyways, ikke så mye å melde herfra i dag. Har vært hjemme hele tiden. Eller noen runder utenfor har det jo blitt, har jo tre mops nå som må luftes, og det betyr dobbelt så mange turer. Ariel og Ella går tur sammen, så den er grei, men Dimple må jeg ta med ut på tur for seg selv, selv om hun er blitt kvikkere og mer aktiv, så går hun som en snegl ute. Det hadde ikke vært rettferdig ovenfor Ariel og Ella og ta alle tre på tur samtidig, de to vil jo farte fremover, mens Dimple helst vil snu og gå tilbake.. jaja..

Jeg har ryddet begge bodene vi har i kjelleren, blitt kvitt kjeler og ting vi ikke trenger. Sortert. Ryddet Madonnarommet som også er et gjesterom, eller nå er det gjesterom. Det har lenge blitt lagret mer og mer der, og det har ikke kunnet blitt brukt til gjester. Nå er det blitt mer plass der også da jeg har bært 11 CD-racks ned i bodene + et par store esker med DVD og BR-filmer. Klarer ikke kvitte meg med det enda, men én dag.. Madonna-samlingen og samleobjekter beholder jeg uansett.. og Marilyn Monroe, og Ozzy Osbourne, og Kylie Minogue, og LP.. ja skjønner dere.. haha.. snakker om LP, LP’samlingen min kvitter jeg meg IKKE med!! Bor én liten materialist i meg, men bitteliten, vi snakker musikk, musikk har alltid vært meget betydningsfullt for meg, hele livet!

Uansett, bodene er helt ryddige og gjesterommet også. Jeg er faktisk superfornøyd. I morgen skal jeg organisere litt med stiklinger og spirer. Jeg prøver skape en illusjon inni hodet mitt at her er vår. Jeg elsker vår og sommer.

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden sammen med Dimple, Ella, Ariel og snuppen min. Sånn utenom mitt daglige tilskudd til «Bunnys Blomster», så har jeg postet to innlegg tidligere i dag som dere kan lese om dere ikke har gjort det allerede.

Link: «Bunny på Badeland»

Link: «Fakta om norsk ungdoms helgeaktiviteter».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

11 kommentarer

Siste innlegg