Bunny på badeland!

Det er da ikke måte på hvor lite folk har å gjøre og hvor psyke de er på sinnet. Ikke umulig at det er Bien som har postet, hun bruker finne på ondskapsfulle ting som dette påfunnet.

Tenke seg til, jeg som aldri har vært på Drammens badet, hverken nytt eller gammelt, ble i dag i kommentarfeltet i bloggen anklaget for nettopp dét. Les selv..

Og det verste av alt er at vedkommende faktisk er så utidig å kritisere hårfrisyren min, spesiell du liksom, jeg har kul frisyre, alltid hatt, så ikke prøv deg!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#badebunny #drammen #bunnytrash #bunny

15 kommentarer
    1. OMG!! Hva pokker feiler det folk! Er helt rysta over ka folk ytrer! Skulle ønske sånt kunne spores slik at vedkommende virkelig vart knebla for sånne dritt meldinger! Vil spy!

    2. Hmm 🤔. Beskylde ein open homofil for å taske på småjenter. Her er det noko som ikkje stemmer 🤔.
      Enten er vedkomande totalt idiot, eller eitt vondsinna eksemplar av arten.
      Eller kansje det er Bien som lufter sine våte draumar? Hu er jo ikkje heit stabil, så kven veit kva hu drøymer om 😜.

      1. Jeg var nå mer irritert over kommentaren om håret mitt, og beskyldningen om at jeg har satt mine poter på Drammens badet. Det er uhørt altså, men Bien er jo skada, dette vet vi jo..

        1. Du kjenner jo meg, og vet dermed at jeg er så upåvirket av name-callings og merkelapper at jeg faktisk har det moro med å svare bekreftende når noen f.eks måtte dra rasisme-kortet og den slags.. Du vet også at jeg gjerne smiler litt oppgitt av hvordan selv du kan la deg affisere, for så å avlegge en typ ‘så-så’ -kommentar at det spiller da ingen rolle hvorvidt den og den måtte definere ditt syn som ditt- eller datt.. Likeså er du kjent med hvor jævelig mye som skal til for at jeg i det hele tatt skal vurdere å gå til politianmeldelse.. Poenget er altså at det neppe finnes noen som har en lengre toleransegrense enn meg hva dette her angår..
          Så når det her er det brutt en grense for hva JEG mener kan tolereres, – i betydningen at det rett og slett bør politianmeldes (om det ikke lar seg løse på annet vis), så burde det faktisk si sitt om hvor drøyt det er..
          – Konkret, skiller dette seg ut fra den skittkastingen som går på name-calling/merkelapper, fornærmelser, -og til og med slikt som at en ikke har livets rett, ved at det i full offentlighet fremlegges en navngitt (i realiteten kunne de jo like godt ha benyttet fullt navn, da det bare er en goiogling av ‘Bunny-trash’ unna) beskyldning for en overgrepsforbrytelse i full offentlighet. Og som om ikke dette var mer enn nok, booster de effekten av det hele i form av å fremlegge det hele i form av en fingert førstehåndsberrettelse! Sedelighetsforbrytelser er som kjent blant de forbrytelser der dommen fra omverdenen er den virkelige straffen, -det være seg både på innsiden- og utsiden av fengselsmutrene, i tillegg til å være blant de beskyldninger det er vanskeligst å renvaske seg fra i det sivile liv. M.a.o er dette et så til de grader spekulativt grep i den hensikt å påføre maximal skade som det kan få blitt. Det spiller ingen rolle om en frifinnes blankt i retten om sånt kommer ut blant folk, og det vet disse her..

          1. Enhver skjønner jo at dette er bare fjas, en kommentar plantet av Bien mest sannsynlig. Prøv å finn et eneste menneske som har sett meg inne på noe badeland, haha.. nei, da synes jeg det er verre hvordan kjerringa med baktankene og hennes støttespillere holder på, både de aktive og passive, kremt. Du evner fint å si at du ikke lar deg affisere, flott for deg, selv har jeg mine tanker om akkurat dét. Jeg har tatt opp utallige ganger hvordan noen herjer, og da se kommentarer som «jeg er krenket av at jeg ikke blir krenket» under stygge utspill mot andre mennesker, så føler jeg en mangel på empati og forståelse. Det er faktisk tungt å stå i det når de samme poster stadige innlegg om at en er umoden, lettkrenka, vaksinemotstander, rasist etc og de spiller på lag med de som poster «ekkel nazisoper/patetisk avskum/tilbakestående/handikappede zombier, vil uten tvil slå dem ned og fortsette å trampe på ansiktet deres helt til de slutter å sprelle» i tillegg til blogginnlegg som heter «Kjære Bunny» hvor det beskrives hvordan jeg vil bli «tatt av dage». Det er noe med å se hele bildet, og selvsagt, de som ikke ser en brøkdel engang, lar seg naturlig nok ikke affisere. Jeg er typen som ser alt, og jeg bryr meg. Dog ikke om fjas som om at jeg skulle vært på badeland..

    3. Fjas kommentar, eller ikke.. Dette finnes ikke greit. På ene siden henges du ut, og det er ikke ok, men på den andre siden latterliggjør dette også ofrene for slike overgrep, og senker terskelen for at et reelt overgrep også kan bli tolket som vas!
      Anmeld det!

      1. Jeg ser hva du sier, men nå skal det sies at mobbing, nedsettende karakteristikker og usannheter er faktiske overgrep. I lengden kan man bli nokså traumatisert av det. Da får man høre, iht at dette skjer i bloggverdenen, at en velger selv å være her. Nå har jeg tatt opp som et gjengående tema hva som skjer her inne hvor man blir kalt av andre bloggere for det ene og det andre, alt fra «umoden lettkrenka rasist» til «nazisoper som burde sparkes i hjel og trampes på til han slutter sprelle». I går leste jeg en av disse skrive i bloggen sin: «Jeg ønsker et samfunn hvor man står opp mot urett. Et samfunn hvor man bryr seg om andre mennesker og tar de i forsvar når det trengs. Selv når det innbefatter at noen får høre at de tar feil eller at de ikke oppfører seg ok». Her ser jeg tydelig at vedkommende prøver overbevise seg selv og lure leserne og medbloggere med å vri på sannheten. Nedsettende karakteristikker og stadige ondsinnede omtaler er ikke å «si fra», det er krenkelser og overgrep, likevel klapper medbloggere vedkommede på skulderen og skriver «så bra og reflektert innlegg» og «gratulerer med god plassering på topplisten». Da en blogger skrev at jeg hadde truet henne, postet innlegget all over sosiale media, da var det ingen som sa det ikke var greit. Jeg var helt fra meg, å true noen er overgrep, noe jeg aldri kunne gjort, jeg anmeldte. Jeg tenker.. alle leserne og medbloggerne som sitter på sidelinjen og spiser popcorn.. latterliggjør jo også ofre for overgrep.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg