Jeg orker bare ikke!

Det ble som jeg skrev i forrige innlegg, og dermed gikk snuppen min og jeg en tur til sentrum, nydelig vær, men en vind som tok fra meg pusten flere ganger, men men, det er ikke det verste. Etter å ha gått i bare to minutter så kommer den første bilen kjørende med kun en person alene i bilen med en kladd over hele ansiktet, det er mange slike, og det er jo ikke noe nytt. Nede i sentrum var det egentlig folk overalt som tuslet helt for seg selv med den kladden over hele trynet. Det slo meg at nå er dette faktisk blitt verre, folk tror dette omikron kommer krypende inn gjennom nøkkelhull på bilene, gjennom fotolinsa på mobiltelefoner, og sikter seg inn på dem når de tusler alene helt for seg selv langs elvebredden. Det har rakna helt og absolutt fullstendig for folk, og det fikk jeg bekreftet når det kom folk gående med visir, da raknet det for meg også. «Nå vil jeg hjem sa jeg, dette orker jeg bare ikke».

Frisk luft ble det, og vi fikk gått innom tyrkerbutikken og kjøpt et brett med egg. Egg er morsomme, man kan gjøre mye med egg. Koke dem, steke dem, lage eggerøre og diverse omeletter. Pochere dem, tegne på dem, sjonglere med dem, lage påskepynt og gjøre som islams følgere, kaste dem på folk man ikke liker meningene til eller kaste på folk som kjemper for ytringsfrihet. Jeg gjør ikke dette siste, jeg kaster ikke mat, og jeg kaster ikke ting på mine meningsmotstandere.

Så var det den tingen som dere ser på bildene, det er meningen en skal gå inn i den og brøle, for klimaet. Ja for det skal hjelpe å stå midt på et torg, oppå byscenen og brøle. Det var helt sikkert bra for klimaet å lage den tingen der av metaller, kobolt, elektronikk og plast. Norge har påtatt seg klimamål som er ubetydelig og verdensledere ler av oss for der vi reduserer utslipp dobler de tilsvarende. Jeg er lei av den symbolpolitikken og at ungdom blir psykisk ødelagte og man faktisk har oppnådd noe i samfunnet som kalles klimaangst. Og det er faktisk reellt, jeg møtte ei tenåringsjente en gang, jeg har møtt flere, hun var helt ødelagt av klimaangst, nervene var som om dem var på yttersiden av kroppen.

Anyways, jeg måtte jo ta bilde av den roperten som da står på byscenen på byens største torg til skue for enhvers frykt og angst for hvilken vei verden går her vi super og suger i oss microplast på daglig basis med å dekke til pusteveiene våre når vi tusler helt alene for oss selv, for så å slenge det fra oss hvorsomhelst i naturen vår.

Jeg fikk ihvertfall frisk luft på turen vår i dag, men det var det ikke mange andre som fikk. Huffameg.. skulle ønske jeg våknet opp nå, dette Twilight Zone og Matrix marerittet er bare uggabæææ. Altså, Matrix er bra nok filmer de da, men jeg orker ikke bo inni dem.

Hyggelig var det at på hjemturen så møtte vi ei venninne som inviterte oss hjem til henne og mannen hennes på lørdag, så det blir koselig. Tenkte det passet seg med en hyggelig avslutning på dette innlegget, for de av dere som orket å lese hele. Minner om innlegget fra i går med de nye toppene mine til bloggen, klikk inn og fortell meg hva dere synes.

Ha en fin fin kveld 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#twilightzone #matrix #samfunn #drammen #norge #bunny #bunnytrash

13 kommentarer
      1. Det er mye av grunnen til at bloggen ble opprettet og har vedvart. Jeg har ikke lyst til å være negativ, men jeg holder en knapp på at det beste er å skrive utfra den sinnsstemningen en har der og da.

    1. Den roperten på Bragenes torg…. Man må da kunne brøle andre ting enn klimabrøl i den?
      Neste gang du er på torget synes jeg du skal brøle ut all din frustrasjon om munnbind og begrensninger!

      1. Det kan jeg ta på en av toppene rundt Drammen når våren kommer, og ikke midt på torget, for meg virker det som om verden ønsker at vi skal bli fullstendig gale. Ville du stått midt på torget i Hønebyen og brølt dine frustrasjoner?

        1. Det er aldri godt å vite hva denne kjerringa kunne ha funnet på…..
          Men det måtte selvsagt vært en anledning- som en dag med valgkampstand eller noe slikt ( eller en natt med litt promille. )
          Jeg ville heller skreket i en ropert på torget som jo oppfordrer til skriking enn på en topp ute i naturen. Der foretrekker jeg stillhet. Men skrik hvor du vil du

      1. Hyggelig og hyggelig, ser jo ut som vi ikke er på planet jorden enda. Jeg er veldig klar for at snø og is skal forsvinne innover skogen, for der er det koseligere å være. Men fikk kjøpt egg, så i morgen blir det deilig lunsj med blant annet eggerøre og laks, og lørdag blir det selskap hos venner 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg