Lyst å kjøre ulovlig!

Mandag. Ny uke.. ikke mange nye muligheter. Men denne uka har jeg bestemt meg for å være litt mer aktiv og komme meg ut. Jeg har kjent på det lenge at jeg er i faresonen for en depresjon, jeg kjenner forvarslene, lusa på gangen. Jeg er tidvis helt «tom» og kroppen slutter å fungere, da klarer jeg ikke gjøre noe, det må enormt til bare for å orke å ta en liten luftetur med jentene. Og de er min topprioritering her i livet. Jentene mine skal aldri måtte lide fordi min psykiske helse er som en rusten jojo.

Det var deilig å møte kjentfolk igjen i helga. Snuppen min og jeg var hos et vennepar på lørdag, og det ble veldig bra det, med god mat, drikke og diskusjoner.

Hva jeg skal ta meg til er en annen sak. Det er jo nesten en uke til lørdag igjen. Eneste den dagen som har noe planlagt innhold. Da er det tid for å demonstrere på formiddagen, det skal jeg definitivt, og så skal vi kose oss på kvelden.

Jeg må jo begynne med dagen i dag. Fantasien om å bare sette meg i en bil å kjøre avgårde forblir en fantasi. Aldri har jeg følt på behov for å kunne kjøre bil, men pandemien har bragt fram et lite ønske om å bare kjøre avsted, men det kan jeg jo ikke. Den muligheten forsvant med alle disse rare diagnosene som begynte komme for over et tiår siden. Skulle jeg kjørt ulovlig og blitt stoppa, så hadde det vel blitt overskrifter som: «uvaksinert kjører ulovlig». Og jeg tror ikke den ulovlige kjøringen hadde vært det de hadde satt fokus på for å si det sånn.

Nei, jeg får gå meg en tur etterhvert. Stampuben har jo åpnet igjen, så jeg kan jo sette meg litt på uteserveringen der, ta meg et par kopper kaffe, en røyk og kikke på folk.

Anyways, har dere vært innom innlegget mitt fra i går og sett på toppene som har blitt laget til meg? Det må dere, så må dere legge igjen noen ord om hvilken topp dere liker best!

Ha en fin fin dag!! 😘

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Skjønner den tanken på å kunne bare sette seg i en bil og kjøre seg en tur, men stampuben er jo et godt alternativ😊 Liker ikke at du kjenner at du er på vei mot en depresjon, ut å gå, opp og hopp min venn❤

    2. Jeg kan kjøre bil, men er ikke glad i å kjøre i glatteføre. Så, jeg kjører sjelden i vinterstid. Men man kan selvfølgelig gå seg en tur:)
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg