Når idioter sier du er klok.

Det er jo ikke akkurat til å ta som et kompliment, er det vel? Hvordan kan en idiot vurdere hva som er klokskap? Hvem som er klok? Det blir som når en som er født blind forteller meg at DENNE planten er vakrere enn DENNE!

Dere SER forskjellen sant??!!

Bare sånn for å klargjøre, idiot er en udannet uvitende person. En udannet er en ikke- dannet, utviklet eller foredlet, en som mangler eller røper mangel på dannelse, særlig i tenkemåte eller adferd.

Altså, når en bruker begrepet ‘idiot’ så er det egentlig en uvitende person, men i dag bruker vi begrepet enda mer om personer som ikke eier dannelse, personer som oppfører seg utidig, ufint, noen ganger ondsinnet og slemt.

En ‘jævla idiot’ liksom.

Her på blogg kaller jeg disse/denne arten for insekt!

Så hva gjør man da, når et insekt kommer med sådanne komplimenter? Takker for komplimentet?

En er bra dum selv hvis en mener et insekts ord har troverdighet. Å stole på et insekt, da er man jo ikke klok, sier seg selv eller… burde gjøre.

🦟

Personlig ville jeg ikke tatt det som et kompliment å få slike karakteristikker fra et insekt, men heller tvert imot, negative karakteristikker, ufine ord rettet mot meg fra disse ville jeg tatt som kompliment. Tok sin tid for meg å ta dette inn, fordi det på en måte er ganske bakvendt, å ta det som positivt å få slengt dritt etter seg!

Men når dere tenker over det så vil dere finne det logisk. Hvis dere ikke er helt insekt da. Det handler egentlig mer om hvem som sier det, enn hva dem sier!

Noe å reflektere over når insekter driver og rævsleiker dere i kommentarfeltene (og ellers) og dere svarer og takker 😂 ha en aldeles flottersfin dag 🐰

«Bunny for President»

«Kokkejævel angriper syke og uføre»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Altså, “klok” er vel å dra det litt langt? Kloke mennesker er forbausende ofte gamle. Når det gjelder insekter, – er de plagsomme er det jo bare å klaske dem, – enkelt og greit! Troll i kommentarfeltene? Få lys på dem, – sprekker i sola🌞

      1. Hvis du svinser litt rundt i kommentarfeltene her på blogg så er det insekt som deler ut komplimenter til bloggere og samtidig kommer med stikk til andre i samme kommentar. Det er ofte slik «Du er så klok..» etterfulgt av noe egentlig usaklig, men ment for å være ufyselig mot andre som blokkerer og ikke godkjenner slik adferd i sine kommentarfelt. Så ja, jeg kaster lys på dette. Hvilken effekt det har er en annen sak, for det ser jo ut som at så snart noen får et kompliment (du er så klok) så er de sporenstraks blinde for den egentlige agendaen insektet har for å kommentere i det respektive kommentarfeltet 🐰

    2. Ser poenget ditt. Er det noe jeg dessverre har lært i løpet av livet, så er det at mennesker svært ofte vil bedras, gjerne med såkalte komplimenter. I tillegg er veldig mange, – og det blir så uforståelig for meg, – konfliktskye. Sier ikke at man skal krangle hele tiden, – men det er forskjell på det, og ytre sine ærlige meninger på en ordentlig måte, – selv om de er forskjellige fra venners.
      Ser at på blogg så er det ofte noen som holder “hoff”, da er alle i heiagjengen enige, uansett hvilket tema, og nåde den som sier noe positivt om den alle har bestemt seg for å mislike. Kameraderi og falskhet blir det. Kunne godt tenkt meg å starte en blogg, men det er annerledes nå enn i 2009 da jeg skrev på VGblogg, dessverre.

    3. Dette insektet som stadig er hos bloggere og leverer fra seg stikk er rett som det er hos meg også, og jeg har vel lært meg til at jeg må finne en insektsspray.
      Men du…. du er faktisk ganske så klok

      1. Insektet ja, som hovedsaklig opererer under Bien, men også Sol, Anonym, Constanse, Nina, Heidi, Hilde… listen er lang. Ondskapsfull og slu. Jeg har blokkert henne, men jeg ser henne hos dere andre. Hva skal man slippe slike til for? Det er som jeg har skrevet i dette innlegget… 🐰

      1. Nei. Enig. Og ingen kan heller klage på at jeg ikke godkjenner kommentarer fra slike insekter. I hvert eneste innlegg jeg poster så henviser jeg til blogg-gruppen min på Facebook. Der kan man kommentere fritt og slipper vente på noen godkjenning fra meg. Men en må jo da stå for sine ord, ikke være feig, og da sier det seg selv at de får ikke være anonyme. Men åpent kommentarfelt der, hvis de ikke er feige insekter, selvsagt 😊🐰

    4. Nå bruker eg ikkje brife så mykje om det, men i feb 05 tok eg ein stor test i regi av SUS (Stavanger universitetssykehus), som gjekk over to dagar.
      Etter ein “serie” med drypp (små hjerneblødningar), ville dei sjekke kor mykje skade eg hadde fått i haudet.
      Innbefatta i den testen, var Mensas IQ test.
      Av dei vel 37500 som til då hadde tatt den testen her i Noreg, var eg blant dei 10 med høgast score.
      Sidan eg statistisk sett, ikkje er nokon dumskalle, og har ein viss peiling på kva kreterier eg skal vurdera ut i frå, kan eg seie, det er ikkje du heller.
      Om insektet eigentleg har skjøna det, er eg usikker på, men hu har iallefall heilt rett.
      Blind høne klarer og å finne korn, heiter det.
      Altså, idioter klarer og å få rett av og til, sjølv om dei ikkje skjønar korleis dei klarte det 😜.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg