Hverdagsliv: Tightrope!

I dag var det jeg som laget til frokost, for det ble frokost, ikke brunsj. Jeg var oppe veldig tidlig, prøvde å sove litt til, men det var ikke mulig. Så jeg har ikke vært helt uthvilt i dag, men det går bra. Med årene blir man jo på en måte vant til både fatique og pustestopp, våkne ørten ganger i løpet av natten og såder, samtidig som man ikke blir vant til det. Heldigvis ikke like skummelt nå som det en gang var, lenge siden man har holdt på å dauue liksom. Bank i bordet!

Anyways, jeg stod opp tidlig, klarte ikke vente på snuppen min som har frihelg. Han liker å ordne til frokost, men jeg var bare sååå klar for røykalaks, diverse oster og eggerøre. Og så bråket jeg litt ekstra, så da tok det ikke lange tiden før jeg hadde tre par øyne inne på kjøkkenet som fulgte hver bevegelse jeg gjorde med sine blikk.

Det var overskyet på starten av dagen, men sp ble det sommer, sol og deilig igjen. Jentene fikk seg tur først, så har man vært på sykehuset og skrevet ut billettene til konserten i morgen. Hellige kaninmåne hvor vi gleder oss, både snuppen min og jeg.

Ellers går jo dagene fort, og det har dagen i dag også. Ikke gjort så mye utenom at jeg har bestilt en bok, skrevet et litt omfattende innlegg om en fantstisk hund  fra annen verdenskrig. En historie jeg anbefaler dere å lese om dere ikke har det allerede. Snuppen min laget middag i dag. Det ble stekt kyllingbryst, blå, grønn og gul paprika, stekt bacon og chillinudler. Var kjempegodt det også.

Nå blir det Netflix og Chill. Tenker det blir siste kveld med den spanske serien vi følger akkurat nå. Vi koser oss – riktig god helg alle sammen 🥰 Lytt!! 👇🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hverdagsliv #fredag #helg #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. I dag var jeg grytidlig oppe, men noen frokost har det ikke blitt enda. Blir vel en kombo av frokost og lunch tenker jeg. Den dama har en RÅ bra stemme, og jeg har hørt henne på radioen uten egentlig å vite hvem hun var. Skal nok høre mer på henne tenker jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg