HELT RÅ GLADMELDING!!

Nå har det seg slik at jeg hadde billetter til snuppen min og meg til en konsert i neste måned i Amsterdam. Situasjonen i Nederland har jo vært slik at vi måtte legge hele prosjektet på hylla og se hvordan ting utvikler seg, men nå er vi snart i mars og det er enda ting og tang som gjør at den turen nesten må utebli.

Denne konserten er med en artist som både snuppen min og jeg falt fullstendig for i sommer da ei venninne i Harstad presenterte oss for denne musikken. Hun venninna vår er fullstendig hekta, og det ble vi også. Det er så sjukt bra musikk, og FOR en stemme!! I løpet av få måneder ble denne artisten den mest spilte på min Spotify i fjor. Langt over den som ble nummer to. Rett før nyåret fikk jeg sånn greie fra Spotify om mest spilte artister og mest spilte låter. Alle låtene på denne lista var vedkommende artist.

Hverken snuppen min eller jeg, eller venninna vår, kan fitte og begrape hvorfor denne artisten ikke er et større mer populært navn her i Norge. Hvorfor er hun så ukjent?

Selv hadde jeg muligens hørt én låt med henne fra før da vi begynte høre på henne sist sommer. Det var låta «Lost on you». Denne låten gikk visstnok rett til tops i 13 land og lå høyt ellers også. Denne dama har skrevet låter til andre artister, inkludert Cher, Rihanna, Backstreet Boys, Leona Lewis, Mylène Farmer, Céline Dion og Christina Aguilera. Men den beste musikken hun har laget er den hun spiller selv. Nylig ga hun ut albumet «Churches» som jeg elsker like mye som albumet «Lost on you» som er signaturalbumet hennes.

Vel, og nå til poenget, så ergerlig som det er, så ergerlig som det måtte være å ikke kunne dra til Amsterdam, så fikk vi i dag informasjon om at vedkommende har nå bestemt seg for å holde konsert i Norge. Oh Yes!! Og ikke nok med det, konserten skal holdes her i DRAMMEN!! 🤩🤩🤩

Fatt det ikke sant!! 😂😂😂

LP KOMMER HIT, RETT NED I GATA HER!!

Link: «Wrapped fra Spotify»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lp #churches #lostonyou #konsert #drammen #norge #bunny #bunnytrash

19 kommentarer

Siste innlegg