Hva synes dere?

Dagen i dag? Startet med en digg frokost. Snuppen min laget omelett servert med røykalaks og mini-baguetter. Ellers har jeg stort sett bare holdt sofaen. Det er litt sprøtt hvor rastløs en kan bli når en ikke kan gjøre noe. Dere skjønner at Ella ble operert for over en måned siden, halvannen, deromkring. Etter det har det vært mye styr. Etter operasjonen måtte hun gå med skjerm rundt halsen/hodet et par uker. Når det ble klarert at hun kunne ta den av, så greide hun likevel å få revnet opp et par sting.

Det ble en åpning på 2,5 cm som spriket. Veterinæren ville ikke sy dette på igjen, så da måtte der smøres i nesten en måned, og hun måtte ha skjermen på igjen. Derav fikk hun et lite gnagsår under kjakan som hun har klødd til blods. Så i dag er hun på fjerde dag kortisonsalve, siste dag. Men vi må være konstant sammen med henne, bare man snur seg vekk noen sekunder så kan det ødelegge framgangen. Bare et risp på såret så er det igang igjen. Hunder liker jo å klø seg.

Jeg hadde egentlig tenkt å male på prosjektet mitt i dag. Men jeg kan ikke sette meg innerst i kjøkkenet i hobbykroken min, da ser jeg ikke Ella i sofaen. Jeg kan heller ikke holde på med oljemaling i stua. Men kanskje litt senere, når de går og legger seg sammen med snuppen min og jeg får litt tid for meg selv. Så det jeg har gjort i dag bare for å pusle med noe, er å lage et laaaangt innlegg om alle bloggerne som ligger på Topplisten i dag. Vi snakker 100 blogger!!

«3 positive ord om alle bloggerne på Topplisten»

Og ellers må jeg si at det er enda mulighet til å ta utfordringen og bli en av dem som får tilsendt en «Bunny Original» oljemaleri. Jeg tror faktisk dere vil like dette, og det er til et godt formål. Dere kan lese mer om det her: «Jeg tror dere vil like dette».

Ellers lite nytt herfra. Gadd ikke lage middag i dag, blir så styrete når man må ha øynene på Ella hele tiden også. Så jeg varmet en boks med Spetti a la Capri og hadde toastet brød til, hahaha.. vomfyll!

Og så fikk jeg gave fra snuppen min i dag, sko/boots som han hadde bestilt til meg for en tid siden. Dere ser dem øverst i innlegget her. Kuuule sant?!!

Takk for titten og ha en riktig fin søndagskveld! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#søndag #helg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg