Elefanten og musa!

Det er så irriterende, og jeg har faktisk brukt mye av dagen i dag på å irritere meg over dette, men det er nå bare slik, kan ikke gjøre noe med været, og noen ganger greier jeg ikke la være å irritere meg heller. Altså, nå er det tonn med snø her, det er mer vinter her i dag enn det har vært i hele vinter!

I morgen MÅ jeg inn til byen, det er så ergerlig, men viktige ærender må man jo gjennomføre. Så da er det å slite med speilholke, tung snø eller slaps. Alle disse tingene ligger på topp ti over grunner til at jeg flyttet fra Hinnøya til Buskerud! Men men, det går over, og heldigvis MYE raskere enn på øyene oppi nord.

I dag har jeg postet tre innlegg tidligere. Det første «Livets harde skole holder skoleball» handler om hvordan samfunnet har hardnet til og om hvordan folk er mot hverandre. Innlegget er til ettertanke og bør leses. Det er viktig at folk tenker over disse tingene og prøver bidra til at man faktisk er snillere mot hverandre. Det andre innlegget «Bunny fakta» er spørsmål jeg har fått som jeg svarer på. Og det tredje innlegget «Når flere fugler faller død fra himmelen» er også til ettertanke, et typisk innlegg som de fleste ikke kommenterer, men heller prøver late som de ikke har lest. Det er noe med at folk velger heller å lyve til seg selv fremfor å engasjere seg. Istedet for å handle, så sier man heller etterpå: «hvem skulle tro at det kunne bli som dette».

Til sist har jeg historien om musa og elefanten:

En mus og en elefant var hemmelige kjærester! På en gåtur møtte de noen av elefantens venner; «Gjem deg i mitt rompehull!», sa elefanten. Da vennene var gått forbi, krøp musa ut. Kort tid etter begynte den å gråte! Da elefanten spurte hvorfor den gråt, svarte musa; «Nå kommer noen av mine venner..» 🙈

Ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god natt når den tid kommer – drøm ufint 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#norge #bunny #bunnytrash

13 kommentarer

Siste innlegg