Bunny fakta!

Det heter seg at ingen spørsmål er dumme, men hvor enig eller uenig jeg er skal forbli usagt. Det jeg derimot kan si er at jeg har ingen problemer med å bli stilt spørsmål, jeg velger selv om jeg vil svare. Men jeg mener også at når en først svarer, så burde en virkelig inneha den selvrespekten at en svarer ærlig. Her er spørsmål jeg har fått fra lesere som har henvendt seg til meg på diverse sosiale media.

Hvor er du født, oppvokst og hvor bor du nå?

Svar: Jeg er født og oppvokst i Harstad. Har bodd kortere perioder på Ibestad, i Tromsø, Trondheim, Klokkarstua, Svelvik, Oslo/Lysaker og i Christiania. Nå har jeg bodd her i Drammen passerte 15 år.

Hvem ser du opp til, beundrer, og hvorfor?

Svar: Første jeg kommer på er selvsagt Madonna som er en jeg beundrer da hun fra intet bygde sin egen karriere og ble en av verdens mest berømte personer. Hun har hatt en amazing karriere i 40 år og still going strong. Hun har gitt enorme beløp til Kreftsaken og AIDS-forskning. Hun er aktivist og politisk engasjert, hun lar seg ikke kneble. Hun har gjort enormt for homofile, og er en menneskerettsforkjemper. Hun har bidratt til skole og utdanning for tusenvis av fattige i verden. Hun har bygget skoler, barnehjem og sykehus. Listen er så lang at jeg kunne sittet i dagesvis. Så jeg stopper her. Ellers så ser jeg opp til alle som er over 172 cm over bakken, har ikke noe valg der.

Leser du blogg selv, eller skriver du bare?

Svar: I mange år leste jeg ikke blogger, kun skrev selv. Med unntak at jeg fulgte Sophie Elise hele veien. Jeg var stolt av hva hun fikk til, og det faktum at hun var fra Harstad. At jeg brukte kjøpe musikk av faren hennes i flere år, og at hun vokste opp rett ved gudforeldrene mine. Men beundringen druknet i alle hennes usannheter og bortforklaringer. Jeg klarte ikke bestemme meg for om hun var full av dobbeltmoral eller faktisk ikke eide moral i det hele tatt. Så innså jeg at de to tingene er samme.

Jeg leste også en periode en blogg som het «Bloggomtoppbloggere» som jeg syntes var ‘spot on’ og veldig morsom. Synd at «Adina» ga seg med den. I dag leser jeg fast to blogger som ligger på topp 20 på blogglisten akkurat i dag, og innom en tredje hist og her. De fleste bloggene jeg leser fast ligger fra plass 23 og ned til 90 på Topplisten og det er vel cirka 15 av dem + «Torjus Dølo» som ikke er på lista i dag, men som er en av mine favoritter og som garantert hadde ligget høyt om han hadde skrevet flere enn tre-fire innlegg i måneden. Så jeg følger vel rundt 20 blogger.

Hva mener du om at det nå er stadfestet at mennesker består av flere enn to kjønn?

Svar: Jeg mener at vi er mennesker, ikke Klovnefisker eller Banansnegler. Samtidig som jeg mener det er en privatsak hva en identifiserer seg som, puansett meninger folk å fe måtte inneha om dette. Jeg synes det er synd at dette skal være en sak i det politiske landskap. amAt folks identitet skal være et politisk spill. For meg er det viktigste hvem du er som person, ikke hvilket kjønn du er. Unntatt når jeg vil ha hump og stump selv, da er det utelukkende et kjønn som gjelder, yumm..

Hva mener du om navere?

Svar: Jeg mener at folk burde ta seg ihop og tenke seg om før de slenger akkurat dét utrykket ut i lufta, bedrive stigmatisering og mobbing. Plutselig en dag skjer det noe og du sitter i rullestol, skal jeg le av deg da fordi du blir avhengig av støtte fra NAV? I think not!! Ingen vet hva fremtiden bringer, og det må være dritkjipt når en sitter der og må måtte se de en selv har mobbet i øynene. Det er ihvertfall en ting jeg slipper tenke på.

Har du venner i det hele tatt?

Svar: Jeg slenger ikke ut begrepet på samme måte som mange andre gjør. Nå i dag kaller man alle en har lagt til på sosiale media for venner. Jeg ser noen har både Juni Anker-Hansen, Jens-August og Svein Krogstad i vennelisten sin. Folk lyver til seg selv. Jeg har i det minste pratet med og spilt inn scene sammen med Anette Hoff som spilte Juni Anker-Hansen, så det hadde vel vært mer naturlig om hun var i min «venneliste» enn de som har lagt til Juni Anker-Hansen som venn, haha.. hva er greia? Jeg har i passerte 15 år vært sammen med snuppen min, han er min beste venn. Hvem som er mine andre venner, tja, det er vel opp til dem å si noe om.

Hvis du ikke kunne unngå en av disse, hvilken ville du valgt? Pest eller kolera?

Svar: Da velger jeg kolera selvfølgelig, hallo!! Rart ikke Covid19 var et alternativ så kunne jeg valgt det. Men selvfølgelig ønsker jeg ingen av delene, det holder med sykdom nå, jeg ønsker heller å bli frisk fra alt annet som har kommet med tiden, da særlig et par av diagnosene skulle jeg virkelig vært foruten.

Du vet at du risikerer dø hvis du ikke tar koronavaksine?

Svar: Du vet at du risikerer å dø av koronavaksine? Du vet at det eneste som er sikkert med livet er døden? Det er ikke evig liv i noen sprøyter uansett livsløgn dere innbiller dere. Såvidt vi vet så lever vi kun én gang, en gitt kort periode, synd å gå glipp av det. Hvem tror dere lever lengst av meg og Espen Nakstad?

Hvilken musikk hører du mest for tiden?

Svar: Fra sommeren til og med i dag er det LP som blir spilt mest her, hun kom nylig ut med albumet «Churches» som er fantastisk bra. Mer om musikk kan dere få svar på HER.

Har du alltid vært homo?

Svar: Ja, men ikke alltid vært sikker. Jeg har vært tenåring, og mange tenåringer er ofte usikre på ting, og trenger legge to og to sammen. En annen ting er at veldig mange homofile vokser opp med mye homofobi og hat rundt seg. Overgrep og blind vold. Trakassering og mobbing. Det blir jo et problem, for noen føler de må skjule hvem de er, andre fornekter. Mange lever i heterofile forhold i frykt for å bli avslørt. Sådant spørsmål er ikke lett å svare på, for det er forskjell på å være homo og å VÆRE homo. Det jeg kan si med hundre prosent sikkerhet er at jeg ER homo.

Flere spørsmål og svar finner dere her:

Link: «Bunny avslører»

Link: «Bunny avslører litt mer»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rettfralevra #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Gode spørsmål og gode svar!
      Du skal få et spørsmål fra meg? Går du sånn trippende og fekter med armene…
      Beklager å være så direkte, å være homo har jeg ikke noe i mot..
      Men hvorfor lager noen seg slik rar gange?? Lurt på lenge! Svar om du vil!!!

      1. Hahaha.. jeg dævver av deg 😂 Jeg vet ikke om jeg går sånn trippende, men jeg tror ikke jeg fekter med armene, hehe.. nei jeg gjør ikke det, men likevel er jeg ganske selvlysende homo, altså folk skjønner det med en gang. Og det har ikke noe med at jeg prøver å være sånn eller sånn. Jeg kjøper klærne mine på herrebutikker, jeg har mørk dyp stemme, har til vanlig ikke sminke, hehe.. osv. Noen har en gange som er påtatt, noen homofile liker å være mer feminine, mens andre bare er/blir sånn. Det blir liksom som hvorfor får noen vorter, mens andre har ingen? 😂

          1. Hehehe.. ja det er de som er sånn som man legger merke til, og derfor tror mange at det er slik homofile er, man lager seg et bilde. Eksen min som jeg var gift med i Harstad, vi var en tur i Oslo og dro da på «London pub» som er et homsested som har vært siden slutten av 70-tallet.. han ble stoppet av dørvakta som spurte og sa «du vet hvilket sted dette er? Er du sikker på at du vil inn her». Men eks svarte «ja dette er et homsested, og jeg er homo». Dørvakta holdt på å ramle av krakken i vantro. Altså, det er mye fjoller og dragqueens på London pub, men makan til stigmatisering altså 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg