Livets harde skole holder skoleball!

Under «Freedom Convoy»-demonstrasjonen på lørdag knipset jeg selvsagt en del bilder, og det ble noen korte videoer på slutten der da disse DJ’ene fikk komme med et musikalsk innslag. Jeg la så en liten snutt ut på TikTok, og det skulle jo bli en annerledes opplevelse iht tidligere videoer jeg har postet.

29.07.20 la jeg inn min første lille video på TiKTok og fant tidlig ut at dette er ikke noen plattform for meg. Det var litt moro å se andres videoer da det faktisk er mye kreativitet og morsomheter ute og går. Men det er ikke morsomt når det kommer utfordringer som å slikke toalettseter for å se om en får korona, og mange slike dumme ting. Det toppet seg for meg da det kom opp en video av en som skulle ta livet av seg. Såvidt jeg har forstått så tok vedkommende faktisk selvmord. Ikke store oppslaget i media, da det er viktigere at man ikke dør av korona og tar såkalte vaksiner, alt annet en måtte lide under, og dø av det betyr ikke noe. Ikke engang at koronatiltak driver folk i døden. Det tar sin tid før TikTok får fjernet videoer som ikke skulle vært. Folk kopierer, videoer blir lagt ut på nytt, og mye som ikke er bra blir repostet og repostet.

Link til video: «Min første TikTok»

48 små videoer ble lagt ut av meg. Noe som ikke er mange i det hele tatt ift andre brukere. Jeg har en kamerat som har postet rundt 4000 videoer. 02.08.21 la jeg ut min siste videosnutt av de 48. Så disse under 50 videoene ble lagt ut på cirka 1 år. Flere av disse er nesten flaut å se på i dag, haha.. men, men.. Den siste var av meg selv da jeg hoppet ut i Zipliner fra Vikersundbakken i sommer, hvilket jeg skal flere ganger.

Link til video: «Hoppet ut i Zipliner»

Men så altså, her om dagen så la jeg ut en kort snutt fra Freedom Convoy-demonstrasjonen i Oslo som var i helga. Et halvt år etter forrige video. Da DJ’ene hadde sitt innslag så var det jo selvsagt en liten gruppe mennesker som tok heeelt av, og de kom frem mot scenen og danset som gale. Det var bare moro, de ravet, smilte, lo og hadde det skikkelig gøy under innslaget. Så jeg fant ut at et lite klipp kunne jeg jo dele på TiKTok.

Vanligvis har mine videoklipp fått sånn cirka 200 visninger, men dette innlegget fikk kraftig medfart i forhold til annet jeg har lagt ut. Det er faktisk noen hundre over 5000 som har sett videoen. Noe som i og for seg skulle vært moro, men jeg synes ikke det var så moro likevel da kommentarene begynte å hagle inn.

Kommentarene som kommer inn er at disse menneskene som var på demonstrasjonen er dumme i hodet. Her blir man kalt for ‘navere’, ‘narkomane’ ‘aluminiumsfoliegjeng’ og så videre. I hovedsak drittslenging og forsøk på latterliggjøring. Det besynderlige er at de skjønner ikke hva her demonstreres mot. De utviser ingen empati for menneskene i Canada. De bryr seg ikke om hva som skjer i Australia, New Zealand, Lithauen, Østerrike.. ja hva som skjer over hele verden. «Samfunnet er jo åpnet igjen, hva er det dere driver med?»

Null empati!!

Disse har ikke engang hørt om forslaget som er utarbeidet og ligger på regjeringen sine sider for høring. Dette er hva Norge består av, kunnskapsløse og ignorante som ikke bryr seg om andre enn seg selv og lever for å slenge dritt til og om andre.

Jeg håper virkelig ikke høringsforslaget om restriksjoner, tvangsvaksinering, segregering, overgrep, frihetsberøvelse og korona-/segregeringspass blir vedtatt og innført.

Men så lenge slike forslag utarbeides og jobbes med, så vet man jo at der er krefter iverksatt som faktisk jobber for at dette skal skje. Så trist og ødeleggende som det vil bli, så vet ihvertfall disse som stiller opp på disse demonstrasjonene at de har ihvertfall ytet motstand, de har kjempet mot, de har stått på for oss alle og landet vårt.

De som ligger på sofaen hjemme og følger Farmen Kjendis, MGP og mener de har viktigere ting å foreta seg, de som slenger dritt som vi ser i kommentarfeltet til videoen min – hva har de gjort? Hva gjør disse for noen i det hele tatt, bortsett fra å være slemme?

Noen ganger tenker jeg at nordmenn som dette fortjener å bli frarøvet å kunne bestemme over egne liv, de fortjener å måtte kjøpe seg inn på restauranter, utesteder, skoler og så videre med å måtte la seg injisere hver 90 dag inntil kropp og psyke ikke klarer mer.

Men samtidig, jeg håper de slipper, vi kjemper videre for at det ikke skal skje. Det kan være at vi som demonstrerer gjør det forgjeves, at det er nyttesløst og dumt. Men vi behandler ikke andre mennesker som dritt, vi står på for at man skal ha det bra, ha det godt og kunne leve fritt med et best mulig liv fremover!

Hva gjør du?

Link: «Videoklippet fra Freedom Convoy Norway»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tiktok #freedom #freedomconvoy #norge #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. “If you don’t stand for something, you’ll fall for anything.”
      Det er skremmende å se hvordan mange deler av verden utvikler seg om dagen. Heldigvis finnes det bra mennesker som står opp for det de tror på og som ikke gir seg. Jeg skulle ønske jeg var flinkere, men jeg har lært at det alltid finnes mer enn en side i en sak. MSM har en tendens til å bare ha en vinkel, så jeg leter stadig etter nye måter å få flere vinkler på samme sak… Mentalt utmattende til tider, men likevel verdt det!

      1. MSM er jævlig slitsom med sin manipulering av befolkningen. Den ene dagen er det SÅ viktig å være politisk korrekt, støtte feminisme, antirasisme, pride etc.. for så i det neste starte et helvetes propagandakjør med fake news, hetsing, trakassering, stigmatisering, splitt og hersk. Dette er jo akkurat det samme som rasisme, men rasistiske holdninger av sådan type har ikke eksistert i Norge i min levetid. Psykopater styrer dette landet!

        1. Ja, det er fascinerende hvordan de klarer å motsi seg selv så til de grader noen ganger – til og med i samme setning! Imponerende, men ikke akkurat bra.

          1. Det som imponerer meg er at folk flest ikke ser dette og bare dundrer på. Er det noe jeg har fått ut av disse to siste årene spesielt, så er det at jeg har overvurdert befolkningen.

            1. Noe av utfordringen er vel at om du tar fra folk livsløgnen faller hele livet deres sammen. De færreste vet hvordan de skal håndtere det og da blir det lettere og mer behagelig å la være. Dessverre.

    2. Der blir vel tilsvarende den tanken jeg har, om at den dagen jeg etter alt å dømme vil ‘go down the drain’ sammen med nasjonens/verdens øvrige innbyggere, så skal jeg i det minste bli dratt ned det sluket i full visshet om at jeg gjorde absolutt alt som sto i min makt for å avverge det som da skjer av elende..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg