Bli med på Bunnys male eventyr!

Dette gikk veldig bra i starten, å selge mine oljemalerier for å tjene inn noen kroner for å gjøre opp for regninger iht noen helseutfordringer, først og fremst tannlege. Nå er uken her, torsdag skal jeg til tannlegen igjen, og da får jeg også regningen som er estimert til 20 000 kroner.

For noen dager siden var det noen som viste interesse for et av kampfiskmaleriene mine, det var andre gangen noen har vist interesse der, men det ble ikke salg. Men bildet av løven er solgt, tre pingvinmalerier og andre malerier av dyr er solgt.. så det har gått rette veien, men det er et stykke igjen..

Det har vært noen som har skrevet til meg at de ikke vil gi mer for et maleri enn de ville gitt i en spleis. Greit nok, men lerret, oljemaling, utstyr og jobb koster, og hensikten var ikke at jeg skulle gå i null, dét gir ingen mening, planen var jo å tjene noen kroner til å betale for meg. Jeg synes heller ikke om at bildene skal bli sendt til noen som egentlig ikke liker dem, noen som ikke vil ha dem egentlig. Og jeg starter ikke noen spleis for å «tigge» til meg kroner til å betale tannlegeregningen.

Jeg har sett folk opprette spleis til å ta seg en fest på byen, noen har opprettet spleis for å bygge seg camper, og ny spleis for å reparere camperen, noen for å kjøpe seg kjøleskap, noen for å gi ut bok, noen for å dra på ferie, det er utallige spleiser for alt mulig. Det er ganske utrolig at det er mer innbringende å spørre etter penger hos folk, enn å gjøre noe for dem. Men jeg vil heller gjøre noe for pengene!

Det er ganske mange som har sendt meg meldinger og kommentarer i bloggen, skrevet at de synes maleriene mine er fine, flotte og så videre. Skulle gjerne kjøpt, men de har ikke plass.

Så her er ideen min nå, som kanskje noen av dere kan like? Jeg har 15 stk tomme lerreter som er 15×15 cm. En penis er lengre for å si det sånn, så om en ikke har plass til en penis i hjemmet sitt, haha..

Hvem kunne tenkt seg bestille et lite oljemaleri av meg, størrelse 15×15 cm? 200 kr stk? Dere sender meg bestilling på antall bilder, og forteller meg en ønsket (hoved)farge. Da maler jeg en (eller flere) «Bunny originaler» til deg/dere. Så blir det 75 kroner i tillegg for frakt pr bestilling, uansett hvor mange bilder det er i din bestilling. Dette er da norgespakke med sporing (forsikring).

Cluet her er oljemaling, så det er ikke slik at bildene males på en kveld og sendes dagen derpå. Oljemaling bruker dager på å tørke, og først må lerretet grunnes, deretter må motivet males og farger påføres, små detaljer og denslags. Så dere som tar utfordringen får plutselig og overraskende (det skal ikke ta evigheter liksom) en dag et lite oljemaleri i posten hjem til dere, originale malerier som er håndlaget spesielt til deg/dere av yours truly, sjefskaninen himself, kongen av balkongen, kaninmonsteret, selveste Bunny!!

Er dere med? Ta kontakt nå!! Det er som sagt 15 lerreter, om du bestiller et, to eller ti er opp til deg, når det er kommet til 15 er det stopp!! Betaling på forskudd, og jeg lover å gjøre mitt beste, jobbe med dette til svetten spruter for at dere skal bli fornøyd med bildene. Først til mølla!!

Del gjerne videre 🐰

👉🏽 «Galleri oljemalerier til salgs» 👈🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #prosjekttannlegeregning #utfordring #kjøp #salg #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Eg trenger og har lyst på 2 stk 🙂
      Det kan jo “virke” som du er glad i å male dyr? Ok, eg liker veldig god sånne store øyenstikkere (Dragonfly) Her på Jæren vettu har me de store som lyser blått og grønt i sola – De glitrer! Hadde vært flott å ha et par kunstneriske på veggen 🙂

      Hvis ikkje så syns eg sauer og alpakka er flotte dyr, kuer er heller ikkje så verst faktisk 🙂
      Ok, da vippser eg deg så kan du bare begynne å male 🙂
      Utfordringen er tatt og sendt tilbake til deg hehe

      Klem Vibbe 🙂

      1. Du trenger, haha 🙈 du er fantastisk du Vibbe 🥰🐰 blir ingen øyenstikker eller utenomjordiske kyr. Får se i fremtiden, når jeg kanskje har utviklet noen makeferdigheter, og hvis jeg fortsetter å male. Dette prosjektet har jeg en plan, du får bare bestemme hovedfargen/blikkfanget, motivet bestemmer jeg 😜 klem 🥰🐰

    2. Hadde jeg bare hatt noe som helst av kr. å rutte med for tiden, ville jeg seriøst grabbet det pingvinbildet asap, da motivet er lystig og originalt i vakre farger jeg vil tro passer til alt. Men når både telefonen finner det for godt å gå til helvete, Jan hasteopereres for sprukken blindtarm med det påfølgende sykehusoppholdet + at Knert må til dyrlegen for en stygg sårskade i samme momanget som dyreforsikringene, kennelklubb, m.m ble betalt for hele året i en jafs, – da jeg fint hadde råd til det før jeg altså får den store crap-loaden slengt i trynet. Det er altså intet annet valg enn å bite i det sure eplet, og innse at en må nøye seg med strieskjorte og havrelefse til et godt stykke ut i mars her på berget.. 🙁 😛

      1. Det er det siste av pingvinbildene, står ensomt og forlatt på kjøkkenet her. Ingen av disse maleriene på lerret i denne størrelsen har gått for under 650 kroner. Men mange har sagt at bildene er for store, at de ikke har plass, så derfor har jeg utfordret folket til å dele nettopp dette innlegget, oljemalerier på 15×15 cm, da burde det være plass, motivet er Bunny surprise, og overskuddet går til en god sak. Kaniner må jo ha tenner til å spise med. Prøver hva jeg kan. Etter det vokste en svær kul på kinnet til Ella, og veterinær mente det ville hjelpe å fjerne noen tenner (noe det ikke gjorde) så falt vi inn i en vond spiral her. For tenner dekkes ikke av forsikring. Så måtte Ella opereres. Da hun sluttet gå med skjerm revnet stingene, så da ble det ny runde. Jeg har slitt med hørselen, og ventet til det skulle bli 2024 for å få utnyttet egenandel. Så begynte øynene mine å fuske, og øyne går ikke på egenandel, det må en betale i helhet selv, så forvant en stor fylling i munnen, og derav må den fikses snarest, og for å kunne gjøre det må den festes i en annen tann, samt ha stift. Så her går det unna gunnar.. så derav dette prosjektet, satser på litt oljemaling fremfor strieskjorte og havrelefse, og håper noen vil synes prosjektet mitt er morsomt nok til å ta en liten sjanseinvestering. For min del føler jeg meg mer komfortabel med dette, fremfor å opprette spleis og begynne tigge penger 🐰

    3. Jeg vil gjerne ha et, farge kongeblå om mullig men jeg får ikke lønn før i slutten av mnd

      1. Takk, det går bra, jeg stoler på deg. Kongeblå er notert, og skal gjøre mitt beste for mest mulig lik kongeblå. Jeg er i gang allerede 🐰 Tusen takk kjære deg 🥰

          1. Meeh.. en liten tube med ‘cerulean blue’. Ikke mye farger her, har ikke drevet med maling siden 2019 og da ikke på hjemmebasis heller. Har investert i hvitt, svart og rødt. Så må jeg fikse gult og blått, så blir det litt miksing og triksing så får vi se 🤪🙈🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg