Det gode hatet!

Screenshot fra Facebook.

Det er ikke lengre enn halvannen time siden jeg postet dagens første blogginnlegg, det koker i sosiale media, og jeg velger herved å poste dette like etter, for slik er det.. dere ser bildet over? Ja, med navn og ansikt og i det hele tatt. Dette er postet offentlig på Facebook, så det er ikke slik at vedkommende IKKE ønsker at noen skal lese.

Men slik er det, det gode hatet der mennesker mener seg bedre enn andre, dette hatet mot folk som ikke er som en selv, eller at andre ikke er som en mener andre skal være. Enten det er kjønn, legning, hudfarge, øyenfarge, høyde, skade, medfødt lidelse, whatever!! En ting er sikkert, jeg kommer ALDRI til å kravle inn i noe skap for å tekkes andre, jeg kommer ALDRI til å hoppe fra noen høy bygning slik denne damen og slike som henne ønsker.

Jeg legger ved en link under, så kan dere klikke dere inn og lese selv hva jeg har skrevet for at denne damen og slike mennesker får seg til å skrive på nettet at jeg burde ta mitt eget liv, begå selvmord.

«Pek fingrene deres i riktig retning!!»

Enkelte bare underbygger ethvert poeng jeg har skrevet i innlegget. Hva er problemet? Det «gode» hatet!!

Ha en fin dag alle sammen, håper dere gjør deres beste for å være den beste utgaven av dere selv som mulig 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hat #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Jeg er meg selv som bare det. Og det synes jeg alle skal få lov til å være. Og som jeg har sagt før: Hat er ikke vakkert uansett hvem det kommer fra. Aldri bra. 🙁 Fører aldri godt med seg. Alle bør få være den de er. Og det er helt håpløst at det finnes folk som skriver sånt 🙁

    2. Altså, WTF?? Jeg har lest innlegget ditt og ser absolutt ikke noe galt i det du skrev der. Utrolig hva enkelte klarer å spy ut av seg.

      1. Det er hvert år på denne tiden, pride nærmer seg og da er det igang. Når jeg poster innlegg i bloggruppen min som bare antyder homofili eller pride så er det noen som melder seg ut. Det deles masse stygt over hele sosiale media, når flagg henges opp, røsker noen dem ned og ødelegger. Det gode hatet er vakkert, ikke sant?! 🐰

    3. ..mine tanker et at det må være snakk om ei seriøs feilkobling en eller annen plass når folk kan få seg til å skrive sånne ting. Har lest det aktuelle innlegget, og ser absolutt ingen grunn for at nån skal reagere på det viset som ho der. Jeg er så glad for at du er du og ikke lar deg kue eller knekke 🥰

      1. Det er mange som henne, men jeg synes hun tok den litt vel langt, å oppfordre til selvmord! Really?? Og disse menneskene mener at slike som meg ikke er helt i vater, mens disse påberoper seg å være helt riktig skrudd sammen 😂😂🐰

    4. Var inne og sjekka den profilen. For meg ser det ut som ein fake profil. Altså eitt nettroll. Om biletet er reelt, veit eg ikkje, men med dei augene kan hu skrema fanden på flat mark.
      Fyrst tenkte eg at det var ei fanatisk religiøs skrulle, men der var lite eller ingen ting som fortalte kva/kven h*n er.
      Er det ein falsk profil, med falskt bilete, så treng h*n jo ikkje bry seg med å prøve å skjule noko.
      Dessverre er der monge slike, feige personar som skjuler seg bak falske profiler, og ikkje våger å stå for eigne meiningar. Det gjeld på begge sider av den politiske skala. Ei tid var det spesielt utbredt blant journalistar, for å drive provokasjonsarbeid, og då skreiv dei mykje som dei aldreg hadde våga å skrive under eige navn/bilete.
      Det er kanskje lett å seia, men om du ikkje klarer å avsløre dritten, og legge ut rett navn og bilete, saman med kommentaren, så er det best å berre blokkera dei, og gå vidare. Kanskje og rapportera dei som fake profil.
      Sidan me ikkje har bruk for slike, kunne jo h*n nytta sitt eige forslag.

      1. Nettroll på en måte, men ikke et typisk nettroll dette, nettroll liker å provosere fram teite diskusjoner og få oppmerksomhet, men da jeg svarte henne med en screenshot blokkerte hun meg. Bare ei hatefull feig f*tte, kort og greit 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg