Nå er vi igang igjen!

Siste par dagene har dette bildet over spredt seg noe veldig på internettet og spesielt i sosiale media. Jeg trodde at det var photoshoppet, for det ser jo helt teit og kunstig ut. Heller kan jeg ikke skjønne hva som er greia med at babyer og småbarn skal underholdes av halvnakne dragartister, som om dem skjønner noe som helst av dette. Hva får en baby ut av et dragshow?

Men bildet er ekte nok, det er fra en opptreden i England i mars i fjor. Nå brukes det her til lands for å spre avsky mot pride. De som deler påstår det er ikke for å spre hat og avsky, men det er nettopp hva de jeg har klikket meg inn på profilene til som har delt dette, og lest i kommentarfeltene til, faktisk gjør. «Homofile er avskyelige, transer er avskyelige», og slik fortsetter det. Å dele på denne måten er ikke kritikk mot at pride-propaganda tres over hodet på folk og barn, dette er ren og skjær hatspredning.

Folk unnskylder seg med at de mener å beskytte barna mot seksuell propaganda og whatever, men hvordan beskytter de barn og ungdom med å dele slike ting som dette når det eskalerer i homohets og denslags? Det er 13 års aldersgrense på Facebook. Med andre ord er det 13 åringer og sikkert en del som er yngre også som ser dette. Ser hatet. Usikre unge mennesker med følelser, ungdommer som ikke tør å være seg selv, leve ut hvem dem er. Ikke tør snakke om at de forelsker seg i noen av samme kjønn, stenger følelsene inne og får store problemer. Nettopp fordi de ser i sosiale media at voksne mennesker holder på som dette. Jeg som er født på slutten av 70-tallet får vondt i meg av dette, hvordan tenker dere at tenåringer og ungdommer føler det?

Jeg vet, man mister lysten til å leve.. man tyr til rus, blir rusmisbruker, opprørsk, sint, suicidal..

Dette er baksiden av sosiale media. Store plattformer for å spre sitt hat mot mennesker som allerede har det tøft og tungt. Det er så trist og leit å se at voksne bidrar til å skape holdninger mot andre, for ting man ikke kan noe for. Ingen velger å bli homofil, ingen velger sin hudfarge, man velger ikke å bli kortvokst, man velger ikke bli født med downs syndrome, man velger ikke selv bestemte ting som utseende og så videre, man blir skapt slik. Det man derimot velger er holdningene en har til annerledeshet og mennesker som er skapt forskjellig enn en selv er.

Personlig, om jeg HADDE kunnet velge, så hadde jeg heller valgt å være alle disse tingene nevnt ovenfor fremfor å velge slike holdninger som ødelegger flotte menneskers liv. Hva faen liksom, hvem tror man at man er når man holder på som dette?

Nei, la folk være som dem er skapt og ment å bli. Dette er ting ingen kan styre. Kritikk mot religion, politikk og farlige ideologer skjønner jeg kritikken mot, men dette er noe helt annet. Jeg støtter ikke pride-propaganda, jeg støtter pride som pride var ment, en bevegelse og kamp for aksept og likeverd for disse gruppene jeg har skrevet om.

Jeg støtter ikke at pride blir tredd over hodet på folk, at man skal bli tvunget til å heise flagg. At aktører og organisasjoner som feks FRI, har infiltrert og dratt inn mye greier som er helt bisart inn i pride-bevegelsen. Det må man ta direkte med disse aktørene. Send kritikk på email til FRI, start underskriftskampanjer og whatever, men ikke vær troll på nettet, lavmåls insekter som rammer og ødelegger uskyldige menneskers liv. Om du/dere mener, som jeg gjør, at det er elementer som ikke er passende iht til pride og alt rundt, ta kritikken dit den hører hjemme! Point your fingers in the right direction!

Pride kommer hvert år, større og større for hver gang, nettopp fordi folk ikke sender kritikk i riktig retning, men heller sprer hat. Kritikerne ser ut til å glemme at det er hatet som er årsak til pride. Slutt å hate, kanskje vi en dag ikke trenger pride, at alle bare kan få være den man er skapt og ment og bli, og at alle kan elske den de elsker, ha den friheten til å kunne oppleve kjærlighet og leve livet sitt. Ja til livet og kjærligheten – de to tingene som er viktigst for oss som mennesker. Jeg unner alle kjærlighet og et godt liv!

Takk for at dere leste helt hit! 🐰

Les: «Some people are gay, get over it!!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Vel, for min del kan dei stappe heile Pride-greiene opp der sola aldreg skin.
      Om Pride hadde fått vore det det var meint til å vera, ja, då skulle eg ha støtta det 100%. Slik det har vorte, med ein dobbeltmoralsk, diktatorisk foreining, FRI, heilt på høgde med Stalins og Lenins kommunisme i sine arbeidsmetodar, så nei.
      100% av dei støttar Biden/Harris, som gjekk til valg på å gjera det lovleg å myrde nyfødte, til og med dag 28, og kalla det abort, om det synte seg at dei hadde downs eller andre alvorlege skavanker.
      Dei vil jo berre ligge samfunnet til byrde.
      Då snakkar me ikkje lenger verken om menneskeverd, likeverd, eller menneskerett.
      Og alt det der boikott styret deira, for å tvinga andre til å gjera som dei vil, det er heller ikkje snakk om likeverd. Dei som har andre meiningar enn FRI, er tydelegvis så mykje mindre verd, at dei må tvingast til dei rette meiningane, og heise det rette flagget.
      Nei, det handlar om egoisme, makt og tvang, og då kan dei stappe det opp i rævhølet for min del.
      For ikkje å snakka om det tullet med at “vaksne” må få lov til å eksponera seg for barnehagebarn og småskulebarn.
      Kva behov har vel små ungar for å sjå på egosentriske “vaksnes” eksponering av seg sjølv? Om rasshøla har så mykje mindreverdskompleks at dei må presse seg på ungar, har dei iallefall ikkje noko med ungar å gjera.
      Nei, ungar har behov for å vera ungar, utan å verta tvinga inn i “vaksnes leikegrind”.
      Ingen av dei eg kjenner i den kategorien, har respekt for at eg har mi tru, eller at eg har ei anna politisk ståstad enn dei, så korleis kan dei forventa, for ikkje å seia krevja, at eg skal ha respekt for dei?
      Det skjer berre ikkje.
      Når alt dette er sagt, eg greier religiøse fanatikerar som oppfører seg på same viset, med å tvinge sitt bodskap på andre, under same kammen som FRI.
      Dei har heller ikkje respekt for andre, men krev at alle andre skal respektere dei.
      Så dei kan stappe dei hykleriske Jesus-marsjane sine opp der sola ikkje skin og.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg