De ville henge meg på veggen!!

Hei på dere der ute, eller her inne blir vel mer riktig å si, for det er jo dere som leser som får med dere at jeg sier hei.

Hei og god morgen!!

En ny dag er i gang og snuppen min har laget kyllingbaguetter med eggerøre til. Ikke en helt vanlig frokost hos oss, men godt var det.

I går kommenterte jeg et blogginnlegg, og da poppet det opp en kommentar som viser at jeg enda er stalket av samme vedkommende som sendte meg 746 ufine kommentarer i fjor. Du snakker altså, her har altså vedkommende satt rekord i stalking. Nå har hun begynt å legge seg oppi kjærlighetslivet og sexlivet mitt. Vel, slik kan det være når man tydelig har hverken eller selv. Obviously! Men men, stalkere er bare bevis på at man har en populær og bra blogg med substans og innhold. Man har et liv med innhold i hverdagen, venner, kjæreste og sex, og dessverre medfører det for noen misunnelse og sjalusi. Personlig ville jeg heller søkt hjelp om jeg hadde slitt med sådan.

Snakker om gårdagen, så var jeg på kurs i går, kurs om tankevirus. Det var bra det, fikk noen ting å reflektere over, og et par hjemmeoppgaver. I kommentarfeltet dukket det opp noen kommentarer om appen Tankevirus, det høres ut til å være en bra app. Jeg har lastet den ned, men ikke prøvd den ut siden den skal være en del av tema på kurset uka som kommer.

Det morsomste på kurset egentlig, var at begge kursholderne kom bort til meg og begynte snakke om bloggen min og blogginnlegget mitt som jeg skrev her om dagen om psykisk helse, Bruløpet og Verdensdagen for psykisk helse. De ville bruke innlegget, skrive det ut og henge det opp på arbeidsplassen sin. De spurte om det var greit, og selvfølgelig er det greit. Mer enn greit! Psykisk helse er et viktig tema for meg, og jeg bidrar gjerne så godt jeg kan for å sette fokus på nettopp psykisk helse, og de tilbud og tiltak som finnes iht til dette, de tilbud og tiltak jeg selv synes er bra vel og merke.

Her er innlegget de ville bruke.

Link: «Vi trenger å høre til, føle omtanke og livsglede».

Yupp, Yupp.. det var det jeg hadde på hjertet i dag folkens. Det er lørdag. Her starter vi rolig, så blir det noe godt i glasset i kveld, hæla i taket og tenna i tapetet.

Kos dere!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#sex #blogg #stalkers #hverdagsliv #psykiskhelse #mentalhelse #tankevirus #kurs #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. merkelig att noen bare må være ekle her inne ,komentere med stygge komentarer og skrive ting dei overhode ikke har hjemmel for å kunne skrive,uansett hva vi legger ut på innlegga våre så er det få som kjenner oss som blogger så godt att dei kan tillate seg å skrive om oss om våre private liv ,nei slike mennesker skjønner jeg ikke hvorfor dei gidder å gå inn på blogg og lese andres blogger

      1. Insekter og troll er det nok av, men å holde på slik i åresvis, da er det noe fundamentalt feilskrudd oppi hodet på dem, haha.. ikke noe godt med dem ihvertfall. Riktig fin søndag til deg Connie🥰🐰

    2. SÅ flott de hadde merket seg innlegget ditt, og ba om lov til å bruke det 👏.

      Psykisk helse har vi alle – derfor er alle historier viktige! Synes jeg da, for jeg tenker alle trenger å kjenne seg igjen – i «noe», hos noen 🥰😘.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg