De 100 første dagene!

I løpet av 100 dager har da altså en ny regjering greid å stenge ned landet i en betydelig grad nok en gang, og i dette tilfellet på grunn av en mangemutert etterlevning av koronaviruset som kalles omikron, som er som en mild forkjølelse å regne. Virus muterer, blir mer smittsomt og mindre farlig. Det er allmenn viten. Det er veldig betenkelig at livskvalitet, liv og helse skal ødelegges ytterligere på grunn av en mild forkjølelse. Men her har altså anledningen blitt benyttet til å hause opp smittetall mer enn noen gang før og rette pekefingre mot uvaksinerte. Aldri før har man sett samfunnet Norge eskalere i hat, hets og mobbing som de siste 100 dager. Det har liksom overgått homofobi, rasisme og mobbing i skolene tilsammen. Folk mister venner og blir kastet på dør av familie.

Les: Jeg vil ikke være her mer!

Det kalles å villede, for det som også har skjedd her til lands er at det er satt nye rekorder på drivstoffprisene. Og strømprisene er hinsides, det er faktisk mennesker som har fått høyere strømregning på én måned enn de har utbetalt i lønn. Og attpåtil bedriver regjeringen med villedelser og promoterer at de ønsker å hjelpe befolkningen ut av denne krisen, men det er ren løgn, i mine øyne, for den hjelpen som de tilbyr er fånyttes i sin helhet.

Hvis du klikker på lenken jeg har lagt ved her så kan du høre Fredrik Solvang forklare dette med hvordan regjeringen tenker å «hjelpe» folk med strømproblemet.

Klikk her: Fredrik Solvang forklarer strøm.

Oh yes, dette er problematikk i høyeste grad og dette er hva regjeringen har fått til FØR det har gått 100 dager. For det er i morgen som er dag nummer 100. Og gjett hvordan AP-regjeringen tenker feire disse 100 første dager?! Jo, på dag 101 er det slik at terroristorganisasjonen (les 👉🏽 Taliban kommer hit for en «koseprat» som de skal ha over 3 dager.

Slik blir altså starten på de neste 100 dager..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#norge #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. 100 er eigentleg 100 for monge, med den regjeringa, og for kvar ny dag, får me ein for mykje dag til 😡.
      Vil der vera noko igjen av Noreg, etter fire år med AP/SPstyre?

        1. Ja, eg har fått det med meg eg og. Spørsmålet er om toget allereide har forlatt perrongen, og at valget i fjor var siste sjanse.
          Me får vona på ein sjanse til.

    2. Jeg siterer en avis jeg leste.
      Nå må vi stå sammen i en enda viktigere dugnad enn den som handler om smittebegrensning. En dugnad mot all diskriminering og utstøting av annerledes tenkende. Og for et varmt og inkluderende samfunn 😍

    3. Hmmm… hundre dager som jeg ikke er stolt over…..! Og at Taliban skal komme, tenk det trodde jeg var en spøk først… jaja, en skal oppleve en del forskjellig her….. 🙂

    4. Det verste er at folk faktisk har blitt så til de grader zombies at de faktisk kan tillate seg å ERKJENNE at Omicron i verste fall tilsvarer en gjennomsnitts tredagers, UTEN at ei jævla ku finner det for godt å forlate bølingen av den grunn!
      Jeg mener.. WAF!?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg