«Kosebesøk» til Norge.

Representanter fra terroristene i Afghanistan, Taliban kommer til Norge nå på søndag og skal delta i møter som går over tre dager. At Norge er stedet for Talibans første besøk til Vesten, er nok ikke helt tilfeldig nei. Vi har jo nå en statsminister som er kjent for å ha hemmelige samtaler med terroristorganisasjoner. Mest kjent er jo da avsløringene av Jonas Gahr-Støres hemmelige samtaler med den palestinske terrororganisasjonen Hamas.

Norske politikere deltok i såkalte fredssamtaler mellom Taliban og den tidligere afghanske regjeringen i mange år. Blant annet i Doha like før Taliban tok makten. Når Taliban lander i Oslo senere denne uken, er det heller ikke første gang de kommer til Norge. Sist gang var under Oslo Forum i juni 2015.

Da møttes afghanske myndigheter og de ekstreme islamistene til samtaler på Losby gods. Den gang ble Talibans delegasjon ledet av Sher Mohammad ABBAs Stnakzai av som i dag er Talibans vise-utenriksminister. Det som er endret siden den gang er at det er terroristene som nå styrer Afghanistan med egen regjering. Taliban har makten!

Bare sikkerhetstiltakene som må gjøres for å ha disse terroristene i Norge vil koste enorme summer. Nå skal de altså forhandle og helt sikkert gjøre avtaler med Norge og den norske regjering. Det blir nok helt sikkert fremstilt annerledes, og det vil folk flest også tro på, for iblant våre folkevalgte finnes det ikke konspirasjoner og korrupsjon, haha..

Hvem forhandler med terrorister? Hvem har samtaler med terrorister? Idioter sier nå jeg, mens islamistene her til lands gnir seg i hendene.

Link: Taliban overtar makten.

Link: Legitimering av Taliban.

Link: Bistand til Taliban.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#statsbudsjett #arbeiderpartiet #senterpartiet #myndigheter #storting #innvandring #islamisering #terrorister #migranter #islam #terror #regjering #statsminister #jonasgahrstøre #gahrstøre #støre #taliban #afghanisten #norge #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴🌹
      Eg husker godt gutteklubben,deriblant en viss tåkefyrste,og Hamas gjorde «gode avtaler som alle drar nytte av» blei det sagt den gang – og så blei det med det,mens gutteklubben fikk fortsette å gni seg oppetter hverandre og fortsette samarbeidet 😡😡
      Eg ser at det er fortsatt nok å ta tak i og gutteklubben lever i beste velgående under mottoet og håpet om at om hundre år er allting glemt – iallefall lenge nok til at medlemmene av gutteklubben har oppnådd de topp-posisjonene de ønsker 😡
      Man kan bli vettskremt 😮😲😫😳
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg har sagt det hele mitt voksne liv at den mannen må aldri bli statsminister, hans iver og desperasjon om å kunne innta statsministerstolen har vært gjennomskuelig hele tiden. «Vanlige folks tur» har begynt å vise seg kraftig bare nå etter 100 dager hva det går ut på. Synd at folk flest er blinde og for det meste etterpåkloke, men det er jo det han vet. At han i det hele tatt har fått være en «folkevalgt» gjennom alle disse årene sier litt om befolkningen, gjør det ikke?! 🤔

        1. Ja,det sier alt for mye 😡 og hvis man legger til hvordan befolkningen har latt seg indoktrinere og hjernevaske de siste to år så må eg si at eg ikke har noe som helst tro på (mesteparten) av befolkningen igjen lenger 😡😪😢
          Hilsen synskepeggy.

    2. Dette er rein galskap 😡.
      At den fyren fekk verta statsminister, er ei tragedie for Noreg 😢.
      Og hu der kunnskapslause neket som er utanriksminister, er ikkje eitt hår betre 😡.
      Hu påstod at det er Israel som står i vegen for fred i Midtausten. Eg veit ikkje om eg skal le eller grine av henne. Det er rett og slett så idiotisk, at det kan ikkje verta verre.
      At folk flest ikkje har sett dette for lenge sidan, og haldt dei ute frå regjeringskontora, er eigentleg ganske ufatteleg.
      Beklager å måtte seia det, men eg veit ikkje om der er eitt dummare folk enn det norske.
      Dum, dummere, norsk.

      1. At folk i Norge bedriver jødehets og beskylder Israel er så bakvendt idiotisk absurd, utryddelsen av kafirs/vantro er ikke utelukkende jøder, den dagen de skjønner at vi er neste på linja, da er det for sent.. sier det igjen, glad jeg ikke har barn.

        1. Ja, eg er og glad for at det ikkje vart barn her i huset.
          Monge bekymringar spart, nå i deisse tider.
          Dessverre er der nokon som ikkje lærer før det er for seint.
          Der var ein som spurte meg, kvifor eg omgjekks så monge innvandrerar, eg som var så imot innførsel av deisse.
          Det er betre med ti ærlege fiendar, enn ein falsk venn.
          Keep your friends close, and your anemys even closer, fekk han til svar. Men du veit, ein SVar skjønar ikkje slikt.

            1. 👍 Nettopp, og difor avviser eg ikkje innvandrerar som enkeltmenneske, same kvar dei kjem frå, eller kva religion dei har. Dessutan er det svært lærerikt å snakka med folk frå andre kulturar, og det finn eg interessant.

              1. En kan ikke mene noe om noe en ikke har kunnskap om mener nå jeg.. enkelte temaer holder jeg helt kjeft, rett og slett fordi jeg ikke har noen kunnskaper på feltet..

    3. Selvsagt er det et kostbart sikkerhetsopplegg, men en uvurderlig måte å fortelle disse primitive mennene i kjortel at vi ikke nøler med å jage dem som hyener hvis de krummer en eneste krumsabel eller krumkake.
      Menneskerettigheter gjelder på hele kloden, hvis de ikke skjønner at blodskam ikke er bra rent genetisk, at det fører til misdannelser og retarderte barn bør de informeres.
      Pedofili er utbredt i dette landet og det skorter på skolegang.
      Hva er det Anniken Huitfeldt kan si som kan gjøre noe med dette?
      Love bort penger så de ikke sulter ihjel.
      Vi trenger ikke få en eneste innrømmelse, kronene vil bli kastet etter dem uansett.
      Det er Norges store pine: vi har for mange penger å bruke på våre egne fattige, nei vent, det finnes ikke fattige mennesker i Norge. Bare late og misfornøyde individer som aldri har sulta to dager i strekk.

      1. Snakket tilrette? De skal ha penger, og det kommer de til å få massevis av. I november kom det jo fram at Norge via statsbudsjettet gjenopptok Norge bistanden til Afghanistan. Så nå skal de jo få det økt. Du vet Støre.. «dere klør min rygg, så klør jeg deres».

    4. Tja, var vel noenlunde Anikken Huitfeldts ord det der med å «snakke tilrette».

      Bare gremmes, jeg…

      1. Du kommer nok til å få høre naive godtroende si at dette er for å forhindre humanitær krise og flere flyktninger til Europa… de elsker å lage slike utspill som skal gå på samvittigheten til nordmenn, som alt i alt går på bekostning av Norge og Europa.

    5. Det ligger noe grønnjævlig mye penger i god heroin, vettu!.. – Og penger er penger, om de så er aldri så svarte, og produktet aldri så ‘fy-fy’ i utgangspunktet! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg