Bunnys BloggFlax PåskeNøtt Dag1!

 

Hei på dere alle sammen! Som lovet så stiller Bunny med påskeegg, påskenøtt og påskequiz hver dag denne påsken. Altså skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, første og andre påskedag, hele 5 dager med påskemoro. Håper ihvertfall dere synes dette er moro!

Først hver dag blir det et innlegg kalt ‘Bunnys BloggFlax Påskeegg’ hvor det vil bli en kort omtale av en (eller flere) blogger, og til slutt en oppgave om som dere må løse, eller lettere sagt gjette dere til, da noe sånt som: hva inneholder Bunnys påskeegg?! Neste innlegg vil være ‘Bunnys BloggFlax Påskenøtt’, da kommer en nøtt, altså en gåte som dere må finne ut av, og det tredje innlegget blir da ‘Bunnys BloggFlax PåskeQuiz’ med 5 enkle spørsmål dere må svare på. Hvert innlegg har en vinner, er det flere som svarer riktig blir det trekning. Hver enkelt som vinner Egg, Nøtt eller Quiz får premie. Flaxlodd + Overraskelse!

I dag er første dag, innlegget ‘Påskeegg’ er allerede postet, nå er det ‘Påskenøtt’, neste er Påskequiz. Lykke til!!

I nordnorge hvor jeg er fra er det veldig fin natur. Flotte fjorder, høye fjell og masse skog. Herlige omgivelser for de som liker å gå tur. En kan gå i timevis og ukevis og fremdeles oppleve nye ting i naturen der. Sjeldent har noen funnet den spesielle stien som deler seg i den mest magiske delen av skogen. Men tro meg, den er der. Der stien deler seg leder den ene veien til et sted som kunne vært himmelen, hvor der er lyst og vakkert, alle smiler og alt smaker bedre enn det gjør noensteder ellers. Den andre veien leder til det motsatte, for det er veien til et sted som kunne vært helvete, der er det mørkt og dystert, alle er aggressive og en får orm av alt en spiser der.

Ved krysset er det et eneste lite grønt hus. Tildekket av naturens liv. Ingen naboer på flere mils avstand. I huset bor det et kjærestepar. To vakre menn som helst går uten klær for å føle seg som ett med naturen. Den ene av dem snakker alltid sant, og den andre lyver alltid. Begge vet hvilken vei som leder hvor, så derfor er det lurt å spørre dem etter riktig vei. Haken er den at du kan kun stille 1 spørsmål for å finne ut hvilken vei du skal.

Hva skal du spørre om, og hvem du velger å spørre, er opp til deg. Men jeg minner igjen om at du kan kun stille ett spørsmål!!

Hvis du hadde havnet her, hvilket spørsmål ville du spurt? Tenk deg godt om, men husk å poste ditt svar i kommentarfeltet under 👇🏾 før midnatt!!

Lykke til og fortsatt fin skjærtorsdag!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskenøtt #bunny #bunnytrash

13 kommentarer
      1. Den ene ville lyve og den andre ville snakke sant, siden du ikke vet hvem som lyver og hvem som snakker sant så er du like langt, sorry..

    1. Kan dere (begge eller en av de) følge meg til (dit jeg skal)?

      Løgneren ville jo aldri ha gitt seg ut på den gale stien selv med alt det ubehaget en møter på der, tenker jeg..

      1. Du kan ikke bare ta det for gitt at disse har tid og anledning til å følge deg, hehe.. og om en løgner ville fulgt deg på den gale sti vet du heller ikke, folk er jo gale 🤪 sorry

    2. Jeg hadde kikket på neglene til begge og spurt ham som hadde mørke render under neglene og bedt han vise meg veien til paradiset som er grønt vakkert og frodig….Denne veien ville jeg fulgt! ❤️
      Han andre gjøken hadde jeg ikke spurt…….

    3. Hva ville din bror ha svart om jeg spurte han? du kunne valgt den andre veien med trygghet

      1. Du har vært borti denne før, det var jeg forberedt på og skrev i teksten at her må en tenke seg nøye om, for her er ingen brødre.. begge har hver sin søster, men de er ikke i skogen der, hehe.. sorry

    4. Jeg har nytt utsikten en stund og slumret i en dagdrøm – for det er jo magisk 😉.

      Så går jeg bort til den ene, peker på en sti – og spør: «Ville du svart ‘Ja’ hvis jeg spurte deg om den stien jeg peker på leder til himmelen ?»

      Svarer han ‘Ja’, så piler jeg videre på stien jeg har pekt ut. Svarer han ‘Nei’ – ja da velger jeg den andre.

    5. Jeg vil spørre han som snakker sant: Hvor finner jeg nærmeste sted som selger prosecco?🥂 For DET selger de bare IKKe på mørke og dystre steder.🤩

Siste innlegg