Bunnys BloggFlax PåskeEgg Dag1!

Hei på dere alle sammen! Som lovet så stiller Bunny med påskeegg, påskenøtt og påskequiz hver dag denne påsken. Altså skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, første og andre påskedag, hele 5 dager med påskemoro. Håper ihvertfall dere synes dette er moro!

Først hver dag blir det et innlegg kalt ‘Bunnys BloggFlax PåskeEgg’ hvor det vil bli en kort omtale av en (eller flere) blogger, og til slutt en oppgave som dere må løse, eller lettere sagt gjette dere til, da noe sånt som feks: hva inneholder Bunnys påskeegg?! Neste innlegg vil være ‘Bunnys BloggFlax PåskeNøtt’, da kommer en nøtt, altså en gåte som dere må finne ut av, og det tredje innlegget blir da ‘Bunnys BloggFlax PåskeQuiz’ med 5 enkle spørsmål dere må svare på. Hvert innlegg får én en vinner, er det flere som svarer riktig blir det trekning. Hver enkelt som vinner Egg, Nøtt eller Quiz får premie. Flaxlodd + Overraskelse!

I dag er første dag, vi starter her og nå med ‘PåskeEgg’, om litt kommer også ‘PåskeNøtt’, og til sist et innlegg med ‘PåskeQuiz’. Lykke til!!

I dag er det valgt ut 3 blogger jeg vil si noe kort om, «Heidisverden», «Utifriluft» og «Vibbedille»

«Heidisverden» er driftet av ei lur dame som ikke bør undervurderes, hennes navn er, hehe.. Heidi! Hun liker å skrive, ta bilder, og gjøre ting som gir henne noe, eksempelvis skrive på blogg som hun tenker på som sitt fristed. Humor er viktig for henne, da humor gjør dagene lettere, hun er diagnosert med ME og det gjør dager mer utfordrende, så derfor ønsker hun å gripe dagen og alle lyspunktene hun kan få. Heidi er ei generøs dame, hun kan overraske, og hun tar plutselig ordet når de fleste andre har skygget banen. Hurra for Heidi. Glad for at jeg har lært deg litt å kjenne!

«Utifriluft» er Margrethe som er en av mine favorittpersonligheter her på blogg. Hun er veldig glad i å være ute under åpen himmel, spesielt på alle slags turer i skogen, ta bilder og nyte naturen. Derav bloggens navn. Det som en først blir fascinert av i Margrethes blogg er bildene, naturbilder, for hun er helt rå på å «se ting» og kommer med fine betraktninger. Margrethe er generøs og har en utstråling som er unik og hun er veldig lett å like.

«Vibbedille» Altså, ‘Tante er fortsatt gal’, der har dere Vibbe, jeg kaller henne Vibbe, og hun er multipersonlighet, og ganske ‘all over the place’! Helt rå på håndarbeide (alt mulig) som er den røde tråden i bloggen hennes som inneholder psyyykt mye morsomt!! På personlighetsplan er hun en som ser ting fra flere sider, og viker ikke ei tomme når hun har noe som skal ut og frem. Meningsterk når det gjelder, raus og morsom! Og smart, først og fremst! Må digge Vibbe!!

Så til Paskeegget!! I dag siden dette er første påskeinnlegget i år og i det hele tatt når det gjelder Bunnys serie av påskemoro i år, så starter vi rolig og enkelt her. På bildene ser dere mitt og snuppen min sitt påskeegg. Nettopp tatt dem ut av skapet og skal vaske dem. Vi var i går og kjøpte masse påskegodteri i Sverige, og det er helt klart ikke er nok plass til i påskeeggene våre på én gang (dette er noe som dere i dagene framover kan få spørsmål i forbindelse med, så dette er et hint for de oppmerksomme). Men altså, dagens spørsmål er helt enkelt. Hvilket egg er mitt og hvilket er snuppen min sitt? Hvis dere har gjort dere noen tanker om hvorfor dere tror det, så fortell!!

Tenk deg godt om, men husk å poste ditt svar i kommentarfeltet under 👇🏾 før midnatt!!

Lykke til og fortsatt fin skjærtorsdag!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskeegg #bunny #bunnytrash

24 kommentarer
    1. Flotte bloggere du omtaler 💛💛💛

      Første tanke som slo meg var at det til venstre er ditt, av den enkle grunn at jeg føler du er av Rune typen som kan kaste godteri papir i krukka (egget) som der og da står foran deg 🤩

    2. Det med sjokoladebiten i må jo være ditt så da er jo det med papiret i snuppen sitt tror jeg da akkurat det er ikke lett og si, bare vill gjetting dette fra min side.

      Klem fra meg til deg.

    3. Så koselig og hyggelig skrevet om Heidisverden, Utifriluft og Vibbedille 🤗 Det er egentlig helt umulig å vite hvilket egg som er ditt og hvilket som er hans, men jeg stoler på magefølelsen og gjetter på at det til høyre er ditt (lakriskrøll), det til venstre er snuppen din sitt 😀

    4. Bunny sitt påskeegg til venstre, siden det er en fin langøre på godtepapiret 🐰.

    5. Tusen takk for link, og fine ord 😀
      Jeg tror egget til venstre er ditt, og det til høyre er Snuppen sitt 🤔 Spør meg ikke hvorfor, kjenner dere ikke godt nok, men tar sjansen 😄

    6. Jeg tror ikke du er en som sluker det søte så du sparer….Snuppen har bare papir igjen og dyttet i seg..
      Så herlig omtale av 3 vakre blogger som er helt unike på hver sine måte! Jeg har jo min favoritt da …
      Som du kanskje skjønner……
      God påske! Klem til Drammen der påskeharen bor…🧡

    7. Hmmm 2 helt like påskeegg og hvem er hvem sitt?
      Tja…Hmm…har lest ditt forrige innlegg, kanskje det var ett hint der? Hvis det er, så ser eg det ikkje, men kanskje det er Snuppen som samler på kaninpapiret sitt ? (Har fått inntrykk av at du vasker, rydder og har kontroll og hadde mest sannsylig ikkje latt bosset ligge igjen i fra i fjor hehe)

      Anyway, det er forresten de KULESTE egga eg har sett!! 🙂
      Takk for fin og morsom omtale!

      Klem Vibbe 😀

    8. Ha en glad påske sammen med dine, Bunny 🐣. Kunne du lagt lenke på FB omtrent samtidig, bare disse dagene ? Har jo lyst til å være med, særlig når du har lagt så mye innsats i oppgaver !

    9. He he, det til venstre er ditt, og det til høgre er snuppen sitt. Eg skal vera litt snill, og ikkje seia kva som fyrst slo meg 🤣. Sidan det heiter at på seg sjølv kjenner man andre, så velger eg altså å ikkje skriva det 🤣.
      Eg tipper snuppen er på arbeid, og ikkje har rukket borti sitt enda.

    10. Satser på at du liker lakris, så da er det ditt som er til høyre.🤗🐥

    11. Tusen takk for alle gode ord, Bunny – de varmer vet du! Favorittpersonlighet er en skikkelig tittel altså! Jeg tror egget til venstre er ditt – du har sikkert latt alle papir være igjen for å telle hvor mange godterier du har spist….! Hihi…. 🙂

Siste innlegg