Bunny Pride 2024 – bildebonanza!

Var sånn helt kjapt innom sosiale media i går, og bestemte meg raskt og enkelt for å ikke bruke noe tid på å lese hverken avisartikler, nyheter, blogginnlegg eller sådan. Jeg postet en regnbuerose på bloggen, og det var nok til at folk begynte å komme med sine sure, bitre avskyelige oppgulp. En rose liksom, dét lar folk seg plage av. En forside fra VG fikk jeg med meg at folk kaller oss homofile hjerneskadde. Really, er det oss som var i Oslo i går i glitter og farger som er hjerneskadde? Vi som brukte litt av den tid vi er gitt til å leve på denne planeten til å ha det moro og gøy. Leve livet!! Det er ikke dere som sitter hjemme og spyr ut eder og galle som er hjerneskadde?? Hjerneskade eller ei, problemer har dere, og dere dummer dere bare ut med å dytte deres problemer over på oss. Se dere i speilet, tenk dere om, så kort tid på denne planeten, og hva bruker dere livet deres til?

Alt kan være over i morgen!!

Anyways, snuppen min og jeg dro sammen med et par venninner til Oslo i går. Vi så prideparaden, koste oss i finværet, lo og hadde det skikkelig moro. Som med andre folketog, parader og ellers det meste her i livet så var det ting i paraden som jeg ikke støtter, som jeg ikke synes noe om. I starten av paraden var det en hel bataljon av pro-Gaza aktivister som hylte og skreik, det er idiotisk. Helt koko å se slike mennesker vifte med regnbueflagg og gå bak paroler hvor det står «bekjemp homofobien i Israel, leve Gaza», og denslags. Det er ganske psykt at disse menneskene går rundt i Oslos gater og formidler et slikt vrangbilde. Nå er det jo engang slik at Israel har blant de største og flotteste pride-paradene i verden, det er et land hvor de man kan elske hvem man vil og ikke trenger måtte skjule eller skamme seg. Palestina og Gaza blir man fengslet og drept for å være homo, så hallo!! Homofile flykter fra Palestina til Israel. Hvorfor må folk lyve og vri og vrenge på sannheten? Slikt gjør bare elendigheten i verden verre, vi mennesker må lære og forholde oss til sannhet og virkelighet istedet for å skape vrangbilder, det gagner ingen!

Ei heller støtter jeg kjønnsmangfold og organisasjonen FRI. Jeg er ikke medlem i FRI, det kommer jeg heller aldri til å bli. Jeg oppfordrer heller folk til å melde seg ut. Derfor ser dere ikke noen bilder i dette innlegget om palestina, FRI, Arbeiderpartiet, Rødt og politikk jeg ikke støtter. Jeg støtter ikke noen religion eller ideologier som islam. Jeg støtter pride som BEVEGELSE, jeg støtter retten til å elske, retten til å bestemme over egen kropp, jeg støtter likeverd, respekt og aksept. Jeg støtter at man skal kunne være fri til å kunne leve trygt uansett legning eller hudfarge. Jeg støtter pride i solidaritet for de som har tatt kampen før oss, for venner som har opplevd å bli utstøtt av venner, familie og samfunn, utsatt for overgrep og vold, konverteringsterapi og trakassering. Skjønner dere hvor jeg er nå?

Dette er viktig, de som ikke skjønner dette er de «hjerneskadde», og de som bedriver hets, hat, trakassering og forfølgelse. Ignorante mennesker! Spyr ut av seg dritt på grunn av at andre går i parade, at man deler blogginnlegg om pride, eller poster en regnbuerose. Ta dere sammen!! Det nytter ihvertfall ikke å skrive denslags dritt til meg, under mine blogginnlegg, i Facebookgrupper jeg administrerer, jeg forandrer meg ikke, jeg er blodhomse, jeg har farget håret lilla, jeg er meg selv og jeg er stolt av det – og værsågod her har dere bildebonanza fra pride i Oslo i går hvor mine venner og jeg deltok!

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰
 🐰

🐰
🐰

🐰

🐰

Verdens snilleste og festligste 🥰

Bamseklubben 🧸

🧸

🧸

🧸

🐰

Fagottkoret 🥰

 🐰

🐰
🐰

😂

 🐰

🙈
Se hvem som også har det gøy på Pride 😜👍🏾

Myself og Jorid-Marie 😜

Pride Park – Sofienbergparken.

Bunny og Homslelomse 👬

Kommentarer på internettet og i sosiale media fra de selvgode medmenneskene i vårt samfunn. Hvordan tror dere de har det når de står opp hver morgen? Ble livet noe bedre etter å ha kalt meg og mine venner for hjerneskadde, perverse satans avkom og så videre? Oppnådde dere noe? Ble det noe eufori og lykke? Hvordan går det med kjærligheten?

Anyways, knallbra dag og kveld. Etter parade og pride park dro vi til Street Food ved Youngstorget og spiste litt god mat. Deretter ble det Spritzers og hjemmefest, deretter en tur på byen. Bildene og hendelsene fra kvelden holdes privat, men tro meg, det var knallbra, helt supert rett og slett!! Takk for titten folkens, ønsker dere lykke og kjærlighet – husk vi lever bare én gang (såvidt vi vet) 🥰

«Det beste fra Pride 2023 med Jan Thomas og Harlem, Einar Tørnquist, Else Kåss Furuseth, Bunny og venner»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #parade #venner #mangfold #pridepark #fredriksolvang #oslo #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Så bra dere koste dere 🙂 Mye farger og glede 🙂 Jeg var på overraskelsesfest for venninne som blir 50. Hun ble skikkelig overrasket for å si det sånn 😀 Veldig koselig.

    2. Tja 🤔, eg veit nå ikkje eg. Når dei kan gå under paroler med “bekjemp homofobien i Israel, leve Gaza”, så kan ein jo lure på om dei er hjerneskada 😜.
      Likeeins dei som trur der er “ørten” kjønn, men det har vel strengt tatt lite med legning å gjera. Eg kjenner då nok av heterofile som trur og meinar det. Eg kallar det manglande evner til logisk tenkning, og mangel på sunn fornuft.
      Ellers er der eitt ordtøkje som seier at på seg sjølv kjenner man andre, og å poste slike kommentarer på sosiale media, krever jo ein viss hjerneskade i seg sjølv.
      Eg skjønar berre ikkje vitsen.
      Monge flotte bileter 🙂, og det såg ut til at de hadde det kjekt 🙂.

      1. Takk, vi hadde det veldig kjekt. I går fikk jeg opp minner fra FB fra paraden i Oslo for 12 år siden. Det var mer intellekt over paraden den gang, selv om den var bare 1/7 av hva den var i år. Ikke noe kjønnsmangfold og FRI propaganda, ikke noe hyllest av islamsk ukultur, ikke forvridde løgner om Israel eller sådan, bare ren kampdemonstrasjon slik den var ment å være, satt sammen i festlig form med aksept, respekt, likeverd og kjærlighet 🥰🐰

    3. making til fjas,og hvorfor i alle dager kan ikke homofile kle seg,litt med stil og verdighet.detr ser jo ut som en blanding av tivoli og sirkus .

      1. Fordi noen mennesker liker fjas, tivoli og sirkus, leve livet mens en har det, mens andre er sure bitre mennesker som sitter hjemme og prøver dytte sine problemer på andre. Og ender så livet alene i sin bitterhet. Jeg vil gjerne foreslå psykolog og skrivekurs, det kan hjelpe😜👍🏾🏳️‍🌈🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg