Bunny Grafitti Pride Art!

Etter en nydelig dag i godværet i Oslo i går, etter å ha sett pride-paraden, vært oppom Pride Park på Løkka, spist indisk på Youngstorget, hatt hjemmefest og avsluttet på Irish pub og nattklubb, så våknet jeg i dag med lilla hår som stod rett opp, masse glitter i hele ansiktet og ettersmak av bakt potet og rømme i munnen, så sier det seg selv at gårdagen og natten var både vellykket og energitappende. Så i dag har jeg gjort… ingenting!! Eller.. jeg har ligget på sofaen og leiker meg med bilder og fått til å lage disse dere ser i innlegget her. Noen ble riktig så kule om I might say so myself! Eller hva synes dere?

🐰

🐰

🐰

🐰

🐰

Takk igjen for at dere stakk innom bloggen min og meg. Hvis dere har lyst å kikke litt mer så postet jeg tidligere i dag bilder fra pride-paraden i Oslo i går. Har dere sett dem? Her er link —> «Pride Oslo 2024». Så dere Fredrik Solvang? Noen andre kjente? Hvis dere heller har lyst å se noe annet kult så kan dere klikke på dette innlegget —> «Hils på Axol».

Ha en fin kveld alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #grafitti #venner #mangfold #art #oslo #drammen #bunnytrash #bunny

20 kommentarer
    1. Herregud!! Dokker va jo råkul🤩 Føle mæ jo steike dum, men ka e bulder? Satse på at det e en liten skrivefeil, førr det va sinnsykt fine bilda iværtfall❤️ Ha en digg avslappa søndag😘

    2. Flott, herlig masse kjærleik der ja! 🙂
      Tenker det var full fart og masse gøy, kjekt at det ble vellykket!
      Superkule klær! Lagerfeld å greier hihi
      Klem Vibbe 😀

      1. Kjærleik.. sier/skriver dere ‘kjærleik’ i Stavanger, eller er det bare du? Jeg var ikke så fornøyd med at paraden hadde en ny rute i år pga fotball EM, men da vi var opp på Grunerløkka i gatene der før paradens «endestasjon» syntes jeg det var helt rått. Det ble så jævlig bra akustikk i gatene mellom høye mur- og betongbygninger. Helt rått!! Veldig vellykket! Lagerfeld ja, skal ikke kimse av han, det var en kul type, original! Klem klem 🥰🐰

    3. Hei Bunny 😀 Takk for deling av bilder og stemningsrapport. Hadde jeg vært der skulle snuppen din fått designet antrekket mitt og du håret 😀🥰
      Dere er herlig 🥰

      1. Næææææ.. der er du!! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg vet ikke om snuppen min er rette til design, men han har godt øye. Og jeg tror det er best at jeg holder meg unna andres hår, har svidd av meg en del etter blekingen før jeg farget lilla. Heldigvis ingen skallede «spots», hehe.. koselig å «se» deg igjen 🥰🐰

        1. Heia 😀Måtte bare si noe etter alle de herlige innleggene dine. Ferie og mer ferie. Feiringer og masse kos. Og blomster 🌼 Dere vet å nyte å glede dere over de små (og store) ting. Vi trenger flere som griper øyeblikket 🥰 Skal du danse. Dans idag….ref meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg