Bunny avslører:

Tidvis florerer det med spørsmål og svar her på blogg, vi stjeler fra hverandre og så blir det noen ganger en lang kjede. I dag hater jeg stjålet spørsmål og svar hos «Frodith» som har vært hos «Lene Elisabeth» som har vært på raid hos «Heidisverden» og snappet opp noen spørsmål hun har funnet hos «Veralynn».

Yupp, sånn er det – og her er mine svar!

Spørsmål 1: Fortell om noe du gjorde som barn, som du har fått høre om og om igjen.

Svar: Det er ingen som snakker om meg som barn.

Spørsmål 2: Tør du satse 20.000,- med 90% sjanse for å doble pengene, men med 10% risiko for å miste dem? 

Svar: Om jeg tør ja, men om jeg ville gjordt det er et annet spørsmål.

Spørsmål 3: Beskriv en person som er din totale motsetning med tre ord. 

Svar: Overfladisk, usexy og utakknemlig. 

Spørsmål 4: Nevn tre veldig bra filmer.

Svar: Natural Born Killers, The Conjouring og As Good As it Gets.

Spørsmål 5: Om du blir tvunget til å velge, skulle du heller våkne hver morgen kl 4 eller måtte gå til sengs kl 20 hver kveld?

Svar: Hadde jeg lagt meg klokken 20 hadde jeg nok våknet rundt 4 og sovnet igjen før 20 så uansett hva jeg hadde valgt så hadde det nok blitt det samme. Men kan ikke se for meg at noen hadde klart å tvinge meg.

Spørsmål 6: Om du tvinges til å forlate hjemmet ditt, for aldri å komme tilbake. Hvilken gjenstand skulle du da ta med deg?

Svar: Uff, for et grusomt trist spørsmål. Ser mange svarer bankkort, men det kan jeg jo få nytt i banken. Jeg har en stor samling Madonna, så jeg hadde nok røsket med meg noe sjeldent der. Kanskje et Playboy-blad.

Spørsmål 7: Har du vært på ferie i utlandet, og løpt på noen du kjenner?

Svar: Ja, mange ganger. Merkelig det der, men det er nesten ikke til å unngå. Første gang jeg reiste ut av scandinavia, min første selvstendige ferietur bar til Grand Canaria hvor jeg møtte naboen min fra barndommen i en heis.

Spørsmål 8: Skulle du kunne gi noen hjerte- og lungeredning på en korrekt måte, hvis du havnet i en situasjon der det var behov? 

Svar: Ja, for nå sjekket jeg pust og pump nettopp på grunn av spørsmålet. Antallet har endret seg noen ganger opp gjennom årene men nå er det visst 2:30 som er gjeldende.

Spørsmål 9: Forter du deg ut av dusjen hvis telefonen ringer i rommet ved siden av? 

Svar: Nei, da er det ikke min telefon.

Spørsmål 10: Hvor mange har du ligget med?

Svar: Har overhodet ingen anelse, men jeg likte det veldig godt!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spørsmål #svar #bunny #bunnytrash

32 kommentarer

Siste innlegg