Bunny avslører litt mer:

Spørsmål og svar igjen!! Hurra, enda en runde med avsløringer, og denne gang er spørsmålene stjålet fra «Heidisverden» som har nasket dem fra «VeraLynn» som ikke gikk å tagge i dag, ble bare error, men uansett..

Spørsmål 1: Hvilken måned skulle du helst slettet fra almanakken?

Svar: Hadde det vært opp til meg så kunne man bare ha slettet alle vintermånedene, men siden jeg kun kan velge én måned så velger jeg januar. Livet blir jo ikke noe kortere selv om en måned blir borte, året ja, men livet nei, og jeg er ganske sikker på at det hadde blitt hyggeligere. Mindre ulykker, knall og fall og andre kjedelige ting.

Spørsmål 2: Har du noen gang tatt bort noen som var din «venn» på Facebook?

Svar: Ja det har jeg. Liker det ikke, ønsker helst ikke gjøre det. Men jeg har gjort det, flere ganger. I dag er jeg veldig streng på hvem jeg legger til på Facebook.

Spørsmål 3: Hvem var din første bestevenn?

Svar: Det var en jente som heter Fay Marie Steinbakk. Hun var et lite år yngre enn meg. Vi vokste opp i et rekkehus med fem leiligheter. Jeg bodde på enden i nummer 11, så kom nummer 12 og deretter nummer 13, der bodde Fay. Fra hun kunne gå var vi bestisser. Så flyttet familien hennes ut av byen da hun var 7, snart 8 år – jeg var 8. Da mistet vi kontakt en liten periode inntil faren min flyttet til samme område. Da hang vi sammen hele tiden den perioden. Så mistet vi kontakt en lengre periode, så fant vi hverandre igjen, og var veldig mye sammen noen år. Hun var vel 16 og jeg 17 så mistet vi kontakt helt. Og snipp snapp snute.. men jeg elsket den jenta, ingen tvil om det!

Spørsmål 4: Sier du i fra eller lar du være om noen sniker foran deg i matbutikken?

Svar: Ja hvis det er frekkhet som gjør at dem sniker så har jeg ikke noen problemer med å si fra. Men hvis det er ei gammal bestemor som er surrete og og sådan, så lar jeg det bare fare. Kommer an på omstendigheter. Kan jo hende at denne surrete bestemoren lurer meg, og bare later som for å utnytte alderen og sådan, de finnes de også, men da fortjener de faktisk honnør for å være så utspekulerte. Verste er svære mannfolk, sådanne anabole som tror dem er noe med sine aperompe-biceps og strekkmerker og regner med ingen tør si fra, eller kvinner med barnevogn som tror de har forkjørsrett uansett hvor de befinner seg.

Spørsmål 5: Du får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?

Svar: Altså, jeg regner med her at spørsmålet stilt her er utfra at det er en selvfølge de inviterte kommer. Da ville jeg så absolutt ikke invitert noen døde. Hellige måne, hva er vitsen med det da? Døde folk trenger ikke middag!!

Nei, Madonna er jo svaret her uten å tenke meg om. Alltid Madonna liksom! Men hvem skulle den andre vært? Det måtte blitt en superhot sexy hunk som kunne spist dessert i senga sammen med meg etterpå. Jeg kunne sagt Gerard Butler, Colin Farrell, Russell Crowe, men de er jo hetero såvidt jeg vet, (selv om jeg undrer meg litt over Farrell), så da hadde det vel ikke blitt noe dessert etter desserten.. nei vet dere hva, jeg går for Colton Underwood som jeg skrev om i et innlegg for ikke så lenge siden, han er superduperhunkyhot!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spørsmål #svar #madonna #colinunderwood #justifymylove #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg